69. Kapitola

854 73 7
                                    

Ráno jsem se probudil díky Taeho sladkým rtům, které pokládaly jemné polibky na ty mé a já mu je začal oplácet.

"Krásné probuzení.. Nesmíš mě rozmazlovat.." usmál jsem se na něj a konečně jsem se posadil, ale s Taem na mě.

"Zasloužíš si to.." na to mi vlepil ještě jednu dětskou pusu a já už jen slyšel, jak někdo křičí, tak jsem se nechápavě a vyděšeně podíval na Taeho, který taky nevěděl o co jde, tak jsme se rychle dostali dolů po schodech a já se zastavil hned, co jsem viděl.. Slzy se mi hrnuly do očí.. Začal jsem brečet smíchy..

"Neee.." zakřičel Jin.

Abych to objasnil.. Vypadá to, že Joon byl nakoupit a zase se mu roztrhla taška.. Jsou tu vajíčka rozbitá.. Rozlité mléko.. Všude pohozené potraviny.. Joon vypadá jako by viděl smrt.. Takže Jina, jasné.. Jin se tady směje, protože ho na uklidněnou zkoušejí Hoseok s Jiminem nějak zklidnit tím, že ho lechtají.. Soo tam zkouší zase uklidnit Joona, který nic nedělal, jen se pohupoval dopředu a dozadu, nohy měl u hrudi a ruce obmotané kolem nich.. To samé ocásek.. Ouška sklopená a furt si tam něco mele.. Yoongi ten tu nikde není, takže asi spí.. 

Jen co si mě všimli kluci, tak všeho nechali a Jin se snažil dýchat.. 

"Co se stalo?" zasmál jsem se a Tae už seděl na schodech, držel se za břicho a snažil se rozdýchávat to, co teď viděl. 

"Joon jen zakopl o nějakou hračku a v ruce měl nákup.. Spadl a vše se to rozletělo.. Jin se trošku naštval.." objasnil mi to Yoongi, který se schovával na gauči.

"Já myslel že spíš.." uchechtl jsem se a šel do kuchyně, kde jsem si udělal snídani a potom jí snědl. Je sobota, takže nikam nejdeme, ale je tu nějaká slavnost, na kterou chce jít Soo, takže já, Yoongi a Jimin jdeme s ní a ostatní chtějí být prý doma. Všichni už se uklidnili a tak jsme se rozhodli si něco zahrát a jelikož Jin objednal nějaké karaoke, tak ho vyzkoušíme.. 

Hráli jsme celkem dost dlouho a bavilo nás to a tak Jin už začal dělat oběd, ale Soo už chtěla jít, tak jsme šli s tím, že si tam někde dáme pizzu. Soo nám celou dobu ukazovala na jaké atrakce chce jít a tak jsme s ní chodili skoro všude. Vyhráli jsme dost velkého plyšáka pro ní a dalších milion věcí, takže si to dost užila si myslím. Už máme hlad, tak jsme na cestě přes 2000 lidí nebo kolik jich tu je k jedné pizzérce, kde si objednáváme pizzu pořád. Každý si objednal svou a velkou kromě Soo ta si dala takovou tu menší a akorát když jsem dojídal poslední kousek, tak jsem si zkontrolovat mobil, kde byly 2 zmeškané hovory a jedna zpráva.. Je 18:02..

16:34 - Jin: Přišla tvoje sestra a je celkem neklidná nechci tě nějak nahánět, ale měl bys přijít..

Jungkook: Už vyrážíme, je tam pořád ?

Nemusel jsem dlouho čekat a akorát, když jsem dopil pití a všichni měli snědenou pizzu a vypitou colu, tak mi cinkl mobil.

Jin: Přišli tví rodiče.. Je to zlé, hned přijď!

Chytil jsem Soo za ruku a Yoongimu a Jiminovi jsem řekl, že je špatná situace u nás doma. Do 20 minut jsme byli doma a já řekl, ať Yoongi přijde zadním vchodem přes kuchyň do svého pokoje se Soo, protože nevím, co se stane. S Jiminem jsme vešli a hned se mi naskytl pohled na Jina, který s Hoseokem sedí na gauči.. Joon sedí v křesle a Tae.. Tae byl přivázaný ke zdi.. Nevím jak..

"Co to děláte ?!" vykřikl jsem na ně a hned běžel za Taem, ale otec mě chytil a odstrčil.

"Nešahej na mě! Ani na Taeho! Na nikoho znás!" začal jsem házet rukama a nikdo nic neříkal, ale potom najednou se spustilo.

"Říkali jsme snad, že tu nebude ne?! Volnej už moc dlouho nebude! A tvoje sestra si dovolila moc! Neměl si přežít!" snažil jsem se dělat, že mě to nerozhodilo, ale kluci se na mě všichni podívali a já viděl za mými rodiči, jak se Soo a Yoongi plíží, ale jak to zaslechl Yoongi, tak Soo řekl, aby šla do pokoje a Yoongi přišel sem. 

"Pardon, že vám kazíme plány do budoucna jak zabít Jungkooka, ale zkuste mu něco udělat ještě jednou a říkám vám, že to nebude pěkné pro nikoho." řekl chladným a pevným tónem Yoongi a posadil se vedle Hoseoka a Jimina, který si tam sedl taky.

"Nemáš co vyhrožovat! A víš ty co?!" podívala se na mě matka a já polkl vše, co jsem měl v puse, protože jsem s bál toho, co přijde.

"Když jsme ti nevzali tvůj život, tak ti vezmeme důvod k žití." usmála se na mě ironicky a začala zkoušet ochočovat Taeho.. Křičel.. Bránil se a já to nechtěl slyšet a když jsem se chtěl nabídnout tak jsem slyšel jeho hlas..

"OCHOČ MĚ!" zakřičel na mě Tae a já otevřel oči a podíval jsem se do jeho, ve kterých byl náznak strachu, ale i důvěry.

"P-prosím.." zašeptal a já zakýval hlavou, že rozhodně ne.

"Nech toho matko!" zakřičel jsem na ní a dostal jsem ránu od otce to se už všichni kluci zvedli a chtěli nějak zasáhnout, ale otcův smích je přerušil.

"Nechovejte se jak idioti. Nemáte proti mě šanci, mám legendární schopnost, takže nezkoušejte nic." přestal se smát a kluci nic nedělali, jen stáli ale Yoongi šel proti němu a dal mu pěstí do obličeje. Má matka přestala ochočovat a hned vyjela na Yoongiho s její schopnosti migrény, ale nic.. Yoongi je odolný, jak všichni víme proti zaříkávačům i jejich schopnostem.

"Baf." zasmál se Yoongi, když viděl matčin výraz, ale najednou otec něco píchl Yoongimu a ten spadl a usnul. Poznal jsem to hned, jsou to uspávačky.. Píchl to i Jiminovi a Hoseokovi, kteří k němu běželi jako první a když usnuli, tak Jin a Joon ustoupili.

"Mám tu ještě několik." uchechtl se otec a já nevěděl, co dělat..

"Nechte Taeho! Já vám snad postačím ne?!" na to bylo jen ticho.. Ani matčino zaříkávání nešlo slyšet..

----

Tohle je mezi posledními špatnými událostmi, co se tu přihodí, takže prosím mě nezabíjejte.. :D Já vím teď nějak často dávám špatné věci do děje, ale.. Nemůže to být přece vše hezké.. Když už mě dost lidí překecalo na Happy End, tak tu musí být v průběhu dost špatných věcí.. :D ^^ Jinak.. Omlouvám se za občasné chyby a nebo překlepy. ^^ A rozhodlo se tedy pro příběh na Taekook opět ! Fallen Angel bude vycházet nevím kdy, ale bude vycházet tak nějak za týden možná za dva, uvidím! Možná i dřív, pokud stihnu napsat několik kapitol dopředu. ^^

I. Love Against the Rules - Vkook/TaekookKde žijí příběhy. Začni objevovat