"Já z vás nemůžu.. Ale.. Jsem hrozně rád, že je vše při starém.. Tak nějak dotyky mě neděsí a vidět Jina s vařečkou v ruce a jak dělá naštvanýho.. Prostě to nešlo.." opět jsem se zasmál a tentokrát se mnou i kluci.. Dokonce i Jin.
"Jsem hrozně rád, že se to zlepšilo.." řekl mi Yoongi.
"Hodně jsi mi pomáhal hyung.. Vy všichni." naznačil jsem rukama objetí a najednou jsem objímal všechny..
"Tak moc mi to chybělo.." zašeptal jsem a usmál se.
"A teď se pojďte najíst." přikázal nám Jin a my splnili. Posadili jsme se všichni ke stolu a začali jíst. Jin šel na chodbu, protože zase někdo zvonil a kupodivu přišel i s obálkou. Podal mi jí a já si přečetl obsah na papíře.
"Takže zajíčku.. Přišel si na mě? Myslím, že ne, tak ti tu dám další slova se stejným významem. Traktory ruce oblačno koukej mi březen.
S láskou, neznámý(á)"
Nechápal jsem ty slova a tak jsem vzal předešlý papír a četl ty slova.. Co mají společného..?
"Ach jo nevím.." řekl Joon a pořád se díval na ty papíry. Půjčil jsem mu je na chvilku a podíval se ven. Konec února a teď opět začíná sněžit. Připomíná mi to chvilky, kdy jsem byl celkem dobrý kamarád s mým dědou.. Často jsme si hráli ve sněhu a tak.. I s babičkou.. No jo vlastně!!!
"Dej mi ty papíry.." přišel jsem k Joonovi a on mi podával papíry..
"TraktorY, rucE, oblačnO, koukeJ, mI, březeN... Y-e-o-j-i-n... Yeojin..?" moje sestra se tak jmenuje..
"Tvoje sestra?!" řekl Jin a Hoseok navzájem.. Znali jí a neměli jí moc v lásce.
Najednou jsem slyšel jak za oknem někdo utekl a když jsem se rozeběhl do dveří, abych se podíval kdo tam byl, tak jsem málem uklouzl na obálce, opět..
"Takže jak vidím, už víš kdo jsem a chceš vysvětlení.. Neměla jsem tě ráda nikdy a to ty víš. Rodiče chtěli, abych tě sledovala skrz mazlíčky a pak mě napadlo, že bych tě rovnou mohla dát i tamtěm úchylákům, který si nějak zvládl. Gratulace k tomu, že se už nebojíš dotyků. Vzdychej příště méně hlasitěji ty teplá buzno.
S láskou tvoje sestra"
Zmuchlal jsem papír a odhodil ho pryč. Nečekal jsem, že by mě nesnášela tak moc, ale co je mi potom.
"Jdu spát.. Zítra je škola a já si musím nařídit budík dřív a doučit se něco.." zamumlal jsem a odešel do pokoje. Ještě jsem si udělal nějaké domácí úkoly a projížděl sociální sítě, na kterých nebylo nic moc nového. Začal jsem být unavený a tak jsem odložil mobil a šel spát, ale i když jsem byl unavený, tak mi nešlo usnout.. Šel jsem tedy dolů pro sklenici teplého mléka.
"Zas?" Yoongi přišel a já přikývl.
"I když jsem unavený, nemůžu spát, fuuu.." napil jsem se a on se jen usmál a taky si dělal mléko.
"Asi jsi rozrušený kvůli té sestře.. Já zas nemůžu usnout kvůli tomu, že zítra máme mít jednu takovou předváděčku a já hraju na klavír.. Jsem nervózní.. K tomu.. Ráno se jdu ještě obarvit na bílo-blond.. Prostě na světlou barvu.." zasmál se Yoongi a upíjel mléko.
"Určitě to zvládneš.. V klidu." usmál jsem se na něj.
"Pokud nemůžeš spát, tak to dopij a přilez k Taemu." úsměv mi oplatil a odešel.
Dopíjel jsem mléko a vzal si jednu malinkou sušenku. Budu tlustej, no a.. Šel jsem po schodech nahoru a zastavil se před dveřmi Taeho pokoje. Zaklepal jsem a pomalu otevřel, protože se nic neozývalo.. Neusnul, ale má sluchátka v uších. Když mě uviděl, tak si je sundal a usmál se.
"Co se děje Jungkookie?"
"Nemůžu spát a tak mě napadlo, jestli bych nemohl spát s tebou.." poprosil jsem ho a jeho úsměv se ještě víc rozšířil.
"Ty kdykoliv.." posunul se a já si k němu mohl zalézt.
Lehl jsem si vedle něj a on se ke mně hned přitulil. Chtěl jsem se tentokrát přitulit zas já, ale nevadí.. Tohle koťátko se rádo mazlí.
"Jak to že ty ještě nespíš?" zeptal jsem se ho, protože už je 1 hodina ráno.
"No, nebyl jsem moc unavený a zadíval jsem se do jednoho filmu, tak jsem ho akorát před chvilkou dokoukal." na to jsem jen zakýval, že chápu a začal si hrát s jeho vlasy.
"Tak už půjdeme spát, dobře?" na to jen přikývl a natáhl se pro pusu na dobrou noc.
"Sladké sny Taehyungie.."
"Sladké sny Kookie.."
"Miluju tě." řekli jsme najednou a zasmáli se tomu. Poté jsem jen zavřel oči a užíval si přítomnosti Taeho.. Opravdu mi to pomohlo a do chvilky jsem už spal. V noci se mi zdálo opět něco dobrého a konečně ta noční můra dala klid.
----
Jen tak jsem se chtěla zeptaat.. Neberte to jako spoiler, hihi.. ^^ Kdyby měl mít Jungkook a Tae spolu dítě (adopce), tak by to byl kluk nebo holka ? ^^ Za mě asi kluk, co vy ? :3 A kdyžtak i jména, pokud vás napadají. ^^ A jinak! Zítra vyjde nový příběh na ship - Yoonmin ★
Snad se vám bude líbit a tu je takový popis. ^^
ČTEŠ
I. Love Against the Rules - Vkook/Taekook
Fanfiction<Dokončeno> Kdybych věděl, co si zač, tak bych si tě přivlastnil kouzlem. Teď jsem si tě přivlastnil něčím jiným a silnějším. Láskou. Pravidla to nepovolují, ale co s tím, když tě miluju. - Jungkook