„Mami?"
„Ano?"
„Proč mi voláš ?"
„Protože vím, že jsem to přehnala, když si se chtěl odstěhovat a nemluvili jsme spolu takovou dobu a... chyběl si mi," řekla trošku posmutněle. „T-ty mně taky... Ale opravdu mě to ranilo, když si myslíte, že každý musí být jako vy a být s rodiči až nevím do kolika let a že hned budu mít svého mazla v mých 10 letech..." řekl jsem a zaťal jsem ruku v pěst, když jsem si na to vzpomněl... na tu hnusnou hádku.
„Já vím zlatíčko, ale tatínek byl jen zklamaný. Já tě chápu, že ještě nedokážeš nic ochočit, ale neboj, ono to přijde ano? Pokud chceš, tak si někdy zase uděláme výlet. Já, ty, Jin a Hoseok. Když už je o nich řeč, jak se mají?" vyptávala se.
„Mají se fajn, ve škole vše dobré a pořád se snažíme ještě víc, ten výlet by byl fajn, jen teď toho máme hodně ve škole," zalhal jsem. Nejsem připravený na to se s ní zase vidět.
„Dobře, tak já zas půjdu Yeojin přišla domů, budu ji pozdravovat."
S tímhle jsem se s ní rozloučil a hovor ukončil.„Tak to bylo divný," přiznal jsem a Hoseok přikývl. „Jo, to bylo."
„Jdeme na tu zmrzku?" změnil jsem téma a Hoseok se ušklíbl. „Že se ještě ptáš."
Jen jak to dořekl, tak doslova vyběhl ven.Asi půl hodiny jsme šli na náměstí, protože jsme se ještě zastavili v obchodě a koupili si sluneční brýle, protože jsme si je zapomněli a peněz máme dost. „Jako vždy?" zeptal se mě Hobi, když říkal jakou chceme zmrzlinu.
„Jo, jako vždy."
Podal mi čokoládovou zmrzlinu a v tom kousky sušenek.Procházeli jsme se a v tom jsme viděli Jina, tak sedí na lavičce a něco si čte. „Hej, Hobi..." věnoval mi pozornost. „Taky tě to napadlo?" řekl jsem s úšklebkem a on mi ho oplatil s tím, že ví o co jde.
Pomalu jsme se k němu doplížili a skočili na něj. „BAF!" vykřikli jsme na vylekaného Jina.
„TAK - JSTE - NORMÁLNÍ?!" zakřičel na nás Jin a dal si ruku na místo, kde je srdce a my s Hobim vybouchli smíchy. „Promiň... ale - to nešlo - jinak," řekl jsem mezi tím, jak jsem se smál.Po chvilce jsme se uklidnili, Jin se probudil z toho šoku a přisedli jsme si k němu úplně ubrečení od toho smíchu.
„Tak tohle bylo dokonalé, škoda, že to není natočené," řekl Hobi a já přikývl s úsměvem na tváři a Jin jen nafoukl tváře a dělal uraženého.
„My to tak nemysleli maminko naše milovaná," řekl jsem a široce jsem se usmál.
„Nech toho zajíčku, nebo půjdeš na pekáč, ty to samé ty... ty konino," řekl Jin a my s Hobim ztichli. Asi po 5 vteřinách jsme vybouchli smíchy, ale první se začal smát Jin.
„Konina a zajíc, fakt?" zasmál se Hobi.
„Ty máš koní obličej a on zase úsměv jako zajíček stejně ti tak říkám už dlouho a jmenuješ se tak na Instagramu, tak co mám s tím dělat."
„Stává se a já mám hlad... Půjdeme domů a ty nám něco uvaříš, že mam-" Jin se na mě prudce otočil. „Jine..." Opravil jsem se s nevinným úsměvem a vydal se s kluky domů.Jin nám uvařil, podívali jsme se na nějaký film, který vybral Hobi a zvláštní bylo, že nás to všechny bavilo, takže fajn večer. Napadlo mě napsat Taemu o tom zítřku. Napíšu mu po sprše. Byl jsem zase půl hodiny ve sprše, protože to je něco, co zbožňuju. Dá se při tom přemýšlet a samozřejmě, že je lepší vana, ale jsem unavený, takže bych tam snad i usnul.
S mokrou hlavou jsem si lehl do postele a zapnul mobil.
bunnykook_97:
Ahoj Tae, to jsem já. Jungkook ze školy. Jen jsem se chtěl zeptat, jestli by si nechtěl ty, Jimin a Joon přijít zítra na návštěvu k nám? Ke mně a kamarádům, Joon už zná Hoseoka, jsou fajn a budou se vám líbit. Budu rád, když se seznámíte. Koukneme na nějaké filmy, najíme se, co ty na to? 😊taetae_95:
Ahoj Kooku, promiň, ale nepůjde to... Víš já s Jiminem jsme něco chytili a máme teplotu, takže celý týden nebudu ve škole... A Joon doma zůstává taky, má rodinné důvody, promiň, ale další týden bychom mohli nebo v sobotu možná😶Škoda... Tolik jsem se těšil, ale zvláštní. Dneska byl úplně zdravý, to samé Jimin.
bunnykook_97:
Dobře, nevadí. Příští týden zní fajn, tak se uvidíme v sobotu kdyžtak. Dej mi vědět, pokud to v sobotu bude fajn.😄taetae_95:
Dám ti vědět, děkujeme za pozvání, pozdravuje tě Joon a Jimin. Tak já jdu, tak dobrou noc Kookie.😊On mi napsal Kookie? Tu přezdívku nemám rád, ale od něj je to tak sladký...
bunnykook_97:
Pozdravuj taky! Dobrou noc TaePřemýšlel jsem nad sobotou a připravím nějaký filmy, nakoupím popcorny a asi je přemluvím i na přespání, takže připravím i pokoje pro hosty. Jelikož jsme všichni z bohatších rodin, tak máme obří vilu a mám tu dost pokojů pro hosty, takže vyberu nějaké a připravím. S tímhle plánováním jsem zavřel oči a usnul.
ČTEŠ
I. Love Against the Rules - Vkook/Taekook
Fiksi Penggemar<Dokončeno> Kdybych věděl, co si zač, tak bych si tě přivlastnil kouzlem. Teď jsem si tě přivlastnil něčím jiným a silnějším. Láskou. Pravidla to nepovolují, ale co s tím, když tě miluju. - Jungkook