49. Kapitola

1K 83 5
                                    

*Crrrr*

Jak jinak než se vzbudit skrz ten otravný budík.. Vzal jsem mobil a ještě se skoro zavřenýma očima jsem vypnul budík a rozkoukával se. Než si na tomhle zas zvyknu, tak to bude dlouho. Došel jsem do koupelny, kde jsem ze sebe zkoušel udělat člověka a celkem se mi to povedlo. Dal jsem si předtím ještě rychlou sprchu. Vzal jsem si černé džíny, bílé volnější tričko, na to černou mikinu s kapucí a došel dolů za kluky.

"Dobré ráno." pozdravil mě Jin a já si všiml, že jsem nebyl poslední co spal. Ještě Yoongi chybí. 

"Do-bré.." zívl jsem si uprostřed slova a nad tím se ostatní zasmáli. Jin mi ještě řekl, abych šel vzbudit Yoongiho a když jsem tam došel, tak jsem zaklepal. 

"Ano?" překvapilo mě to, Yoongi tedy nespal.

"Yoongi, tady Jungkook. Jin tě volá ke snídani." chtěl jsem odejít, ale najednou otevřel dveře Yoongi a usmál se.

"Děkuju za upozornění." usmál jsem se taky a šel zase zpátky na snídani. Po snídani jsme se ještě nějak bavili o blbostech jako vždy a vyrazili společně do školy. Máme to kousek, takže autem jezdit nemusíme a fakt raději půjdu 15 minut pěšky, než pár minut autem. K tomu už za chvilku bude jaro a víc se oteplí. Před školou jsem si všiml drahého auta a vycházejícího kluka v mém věku. 

"Asi někdo novej.." zamumlal jsem a kluci jen přikývli a rozešli se zase do školy. Připadal mi povědomý, jako bych ho už někde viděl.. 

"Kooku.. Kooku!!" zatřepal jsem hlavou a všiml jsem si, že sedím v lavici a vedle mě luská prsty Jimin.

"Co ses tak zasnil?" zasmál se a já nad tím jen mávl rukou.

"Nic důležitýho, jen mám pocit, že toho týpka jsem už viděl.." akorát zazvonilo a přišla učitelka.

"Takže třído, posaďte se.."

"Určitě víte, že jsme tu měli problémy s tělocvičnou, bazénem a několika učebnami, ale už to je vyřešené a chci vás upozornit, že zítra si napíšeme opakovací test.." přestala mluvit a do třídy vešel ten kluk.

"A třído, máme tu nového žáka, který přestoupil z Busanu." pokývla aby se představil a on přikývl a otočil se na nás.

"Jmenuji se Jae a pocházím z Busanu. Rád fotím a strávím čas s přáteli. Budu rád, když se tu s vámi seznámím a budeme spolu vycházet." uklonil se a posadil se za mě. Super no.

"Hej Jimi-" chtěl jsem se Jimina zeptat, pokud o přestávce zajde se mnou za Jinem, jestli půjdeme po škole do cukrárny, protože mi to Jin slíbil, ale ucítil jsem jak na mě někdo klepe. Ten novej.. Umm, Jae, asi..

"Ahoj, jsem Jae.. Jen jsem se chtěl zeptat jak se jmenuješ." usmál se a podal mi ruku.

"Jsem Jungkook." nejistě jsem jí přijmul a ten úsměv mi hrozně připomínal ty úchylný úsměvy toho únosce..

"V pohodě?" zeptal se mě Jimin a já přikývl. Celou hodinu jsme si povídali o nějakých kravinách a novinkách. Najednou začalo zvonit a když jsem se chtěl zeptat toho Jimina na toho Jina, tak zase Jae.. Začal si se mnou povídat, ale Jimin se dozvěděl to, že jsem chtěl jít za Jinem, tak šel s Taem. Chtěl jsem jít ještě na záchody, ale najednou jsem ucítil jak mi někdo sáhl na paži takovým stiskem, že mi to připomnělo úplně stejný dotyk od toho únosce. Vyjekl jsem, otřepal se a hlavně.. Začal jsem zrychleně dýchat a klepat..

"Nesahej na mě!" vykřikl jsem po tom dotyku a ustoupil od něj. 

"Kooku, co je ?" uchechtl se Jae a já sklopil hlavu.

"N-nesahej na mě prosím.. Vůbec.." poprosil jsem a on se ke mně přiblížil. 

"Proč ne?" stiskl mi ruku ještě víc a já začal brečet a nedokázal jsem ho ani odstrčit. Pořád mi tiskl ruku a najednou ho někdo odtáhl.

"Nesahej na něj! Jasný?!" Tae..

"Však jsem nic neudělal! Pouze jsem ho chtěl zastavit a zeptat se ho na něco!" vykřikl Jae a celá třída byla zamlklá a dívala se na dění. 

"Jsi v pořádku..?" zeptal se Jimin, který ke mně přiběhl a viděl rýsující se modřinu kvůli tomu pevnýmu stisku.

"Však má kvůli tobě modřinu!" vyšiloval Jimin a Tae se na mě podíval.. Klekl si ke mně a nejistě mi sáhl na tváře a utřel mi slzy. 

"Promiň.. Už se to nestane.. Budu tu s tebou.." zašeptal Tae a já přikývl. Ale pořád jsem se klepal.. 

"Co se stalo?" přiběhl Jin s Yoongim.

"Ten novej.. Jae.. Chytil Kooka.. Dotkl se ho fakt silně.." Jin se zhrozil nad tím pohledem na tu modřinu.

"Nic to není, hyung.." zamumlal jsem a Yoongi ke mně přišel.

"Jungkooku? V pohodě? Pojď zvedni se.." nabídl mi pomocnou ruku a já si nechal pomoct. Od kluků mi už nevadí takovéhle jednoduché dotyky.. Chvilku jsem se pořád klepal a bál se, ale po chvilce povídání s Jinem, který se o mě bál fakt jako máma o dítě mě dokázalo uklidnit. Začalo zvonit a já opravdu potřeboval na záchod.. V půlce hodiny jsem tedy se omluvil s tím, že potřebuju na záchod a jelikož to je stará paní, tak mi to dovolila. Vykonal jsem potřebu a ještě si opláchl obličej. Vyhrnul jsem si rukáv od mikiny, kterou jsem si vzal na sebe, abych zakryl modřinu a mokrými kapesníky si jí trošku zchladil. Najednou někdo přišel na záchody a já se měl na odchodu. Viděl jsem tu osobu a začal jsem stát jako socha.

"Jaei? Co ty tu děláš...?" povýšenecky se ušklíbl a začal se ke mně přibližovat.. Začal jsem mít strach.. A hlavně.. Klepal jsem se víc jak pes..

----

Chtěla jsem nejdřív udělat z Jaee hodného, ale pak mě napadla lepší role.. ^^ Těšte se! :3 A omlouvám se.. Nevím jak skloňovat tyhle jména.. Vím jen ty, které používám normálně.. :D 

I. Love Against the Rules - Vkook/TaekookKde žijí příběhy. Začni objevovat