99. Kapitola

658 66 2
                                    

Nari

Když jsme dodělali výzdobu, tak jsme zkoušeli ještě jedno překvapení. Já, Hyun, Soo a Gun jsme se rozhodli, že složíme nějakou píseň a pak jí zazpíváme. Pomohl nám strýček Yoongi a Jin, takže jsme to zvládli líp. Všechno se nám povedlo a já s ostatními jsme začali vítat hosty. Ano, děti vítají hosty, no a co! Všichni tam pomáhají tatínkům, takže na nás zbylo tohle.

"Jéé, ty budeš asi Nari, že ?" jedna holka ke mně přišla a já přikývla.

"Já jsem Yeojin, jsem sestra Jungkooka. Nevíš kde je ?" 

"Je nahoře společně se strýčkem Jinem, Hoseokem a Yoongim. Můžeš ho jít navštívit." usmála jsem se na ní a ona s úsměvem odběhla nahoru. 

Jungkook

"Tady jsi!" řekla Yeojin a já jí s úsměvem přivítal. 

"Hrozně ti to přeju.." usmála se na mě ještě víc a pomáhala mi s vlasy, i když si myslím, že jsem je měl v pohodě. Oblek jsem měl na sobě a akorát jsem tedy šel na místo, kde tedy ještě stojí oddávající a čekám jen a jen na Taeho. Po chvilce jsem ho viděl, jak jde ke mně a já s úsměvem na tváři čekám, až konečně řeknu své ano. Oddávající začal říkat všechno okolo toho, že se bereme a potom přišla ta věta.. Ta otázka..

"Jeone Jungkooku.. Berete si Kima Taehyunga ?" vydechl jsem všechen vzduch z plic, zavřel na 2 vteřiny oči a s velkým nádechem jsem se zahleděl do jeho očí a řekl jsem prostou odpověď.

"Ano.." vydechl jsem a usmál jsem se na Taeho.

"A vy.. Kime Taehyungu.. Berete si Jeona Jungkooka?" teď přijde ta odpověď, na kterou čkeám celý den.. Celý týden.. A dokonce vlastně celý život.

"Ano.." můj úsměv se rozšířil a i jeho.

"Tímto váš prohlašuji za manžele. Můžete se políbit." přišel jsem k němu blíž a jednu ruku jsem mu položil na pas, za který jsem si ho víc k sobě přiblížil a rukou ruku jsem mu vpletl do vlasů a přitáhl si ho za zátylek do polibku.. Tenhle polibek vlastně spojil naše životy dohromady.. Nebo spíš, je to tak u většiny lidí, ale u nás je to jiné.. My už měli životy spojené dávno.. Všechno se změnilo a já jsem rád. Ten polibek byl procítěný z obou stran. Jak z mé, tak i z Taeho. Oba jsme se snažili do toho vcítit úplně všechno a to se nám povedlo. Slyšel jsem nejen můj tlukot srdce, který byl opravdu hodně rychlý, protože jsem byl neskutečně rád, ale také jsem slyšel i pískání a hlavně potlesk.. Kluci šli slyšet asi nejvíc. Po odtažení jsme se častokrát zastavovali, protože jsme se fotili, gratulovali nám a hlavně tu byli pití a jídlo, takže jsme se trošku najedli a povídali si s hosty. Najednou mě s Taem začali nějak Jin s Yoongim zabavovat a já nechápal o co jde. Najednou se na takovém mini pódiu objevila Nari a vzala si do ruky mikrofon. Přestala hrát hudba.

"Takže zdravím.. Já jsem Nari a společně s mým bratříčkem a Hyunem a Soo jsme si připravili píseň pro naší rodinu. Doufáme, že se bude co nejvíce líbit." usmála se a uklonila. Přišli tam ostatní a začali zpívat píseň, která mě rozbrečela.. Opravdu umí zpívat a to bych ani neřekla. Já, Tae a Jimin jsme se rozbrečeli a ostatní měli slzy na krajíčku. A to dokonce i Yoongi. Když dozpívali, tak poděkovali a já jsem je všechny postupně objal.

"Jste opravdu moji blázni.." zašeptal jsem a najednou za mnou přišel Jin.

"Už bychom měli vyjet." přikývl jsem a šel jsem na pódium, kde jsem vzal mikrofon a nějak jsem si získal pozornost.

"Moc vám všem děkuji za dary, blahopřání a vůbec účast. Doufám, že si užijete zbytek oslavy i bez nás, protože já se svým snoubencem jedeme pryč. Děkuji ještě jednou." potlesk a já jsem prostě s Taem vyšel k autu, který Jin nastartoval a když jsem vykoukl z okna, tak tam byli kluci, mávali nám a všichni se loučili. Vyjeli jsme a trvalo to asi 40 minut. Vybral jsem takové tiché místo u pláže v útulném baráčku a když jsme přijeli, tak Tae šel napřed a Jin mě ještě objal.

"Blahopřeju."

"Děkuju hyung." usmál jsem se, když jsme se odtáhli a viděl jsem úšklebek.

"A nezapomeň.. Můžete být jak hlasití chcete." zasmál se Jin a já s ním. Rozloučil jsem se a došel jsem k Taemu, kterého jsem objal zezadu.

"Teď použiju jedno klišé.." zašeptal jsem a vzal jsem si ho do náruče a pustil jsem ho až v domě. 

"Romantik." zavřel jsem dveře a rozsvítil.

"Tak jsem tedy použil dvě klišé." políbil jsem ho na rty a poukázal jsem na večeři připravenou na stole. Tae se usmál a posadil se. Po večeři jsme se rozhodli si dát sprchu, ale jak jsem čekal, tak to nedopadlo pouze u umývání.

----

Poslední kapitola se blíží!! A jen upozorňuji.. Bude to hlavně smut. ヾ(☆▽☆)

I. Love Against the Rules - Vkook/TaekookKde žijí příběhy. Začni objevovat