40. Kapitola

969 86 5
                                    

Probudilo mě světlo, které naplňovalo celou místnost. Bylo ráno a já vůbec nevěděl kde jsem.. Otevřel jsem oči a viděl jsem normální pokoj. Vstal jsem a tichým krokem se dostal ke dveřím, které nebyly zamčené. Šel jsem někam dlouhou chodbou a doufám, že se dostanu ven. Kuchyň a taky dva týpci.

"Kde jsem?" zeptal jsem se.

"Říkali jsme si, kdy se vzbudíš.. Jsi daleko od Seoulu, to se neboj." přišel jsem blíž a znovu jsem se zeptal.

"Kde jsem....?!" tentokrát jsem i trošku zakřičel.

"Busan mladíku.. Jsi v Busanu." zašklebil se na mě jeden a já se chystal utéct, ale narazil jsem do něčeho.. Spíš do někoho. Další kluk, ale tentokrát o něco starší než já, ale ne o moc. Něco mi stříkl do žíly.

"Co to je?" 

"To je jedno, hlavní je to, že ti to bere sílu na to, abys použil schopnosti, takže ti schopnosti prostě nefungují." zasmál se a já se pokusil udělat cokoliv, ale pravda nic..

"Takže.. Ty jsi ten anonymní hajzl?" přikývl a usmál se.

"Proč tu jsem?!" nad tím se jen uchechtl a začal se mnou couvat ke zdi.

"Protože tě nechci vidět s Kim Taehyungem." přiblížil se k mému krku a já cítil jeho dech na své kůži.

"Už dlouho tě sleduju.. A nemůžu si prostě pomoct.." zašeptal mi do ucha a pak mi skousl ušní lalůček. Odstrčil jsem ho.

"Co děláš?!" vyjel jsem na něj a on se pouze usmál a zase přitiskl ke zdi.

"To, co chci už hodně dlouho." začal mě líbat, ale já nespolupracoval. Silně jsem ho kousl do spodního rtu až mu tekla krev.

"Aww.. Zajíček i kouše?" zase se mi dostal jen povýšenecký úšklebek a začal mě tahat nahoru.. Do mého pokoje. Došli jsme tam.. No spíš on mě sem dotáhl a zamkl dveře. Dravě se mi přisál na rty a začal je líbat i když jsem nespolupracoval, tak pokračoval. 

"Pokud budeš spolupracovat, tak to pro tebe bude lehčí a všechno o dost jednodušší.." po téhle větě se mi přisál na krk, kde mi začal sát kůži.. Vůbec se mi to nelíbilo a bál jsem se, co bude dál.. Vyhrnoval mi tričko a já ho odstrčil.

"Nech mě být!" chtěl jsem odejít, ale zamkl dveře a ten klíč odhodil někam pryč. Rychle mě stáhl na postel a svlékl mi tričko. Začal mě všude oblizovat a když se dostal k mým kalhotům, tak se svlékl celý do boxerek. Svlékl mi kalhoty a viděl, že to se mnou nic nedělalo.. Jak bych se mohl vzrušit díky svému únosci?? 

Chytl se za lem svých boxerek a sundal si je. Chytil mě za zátylek.

"A teď svému daddymu udělej dobře zajíčku." začal mě nutit, ale já neotevřel pusu. Přiletěla mi rána. 

"Dělej!" pořád nic. Takže jsem dostal další facku. Pootevřel jsem pusu a on mi ho hned do pusy vrazil, jako bych byl nějaká děvka. 

"Ohh~ zajíčku.. To je úžasný.. Ahh~" přirážel si sám, protože já se ani nehnul. Začaly mi stékat po tváři slzy a po chvilce, když se konečně udělal, tak mi přikázal, abych to spolykal, ale já to vyplivl a on mi stáhl boxerky dolů.. Přetočil mě na 4 a sklonil se ke mně.

"Jelikož jsi zlobivý baby boy, tak tě musím potrestat.." na to jsem se začal ještě víc bát a najednou mnou projela neskutečná bolest.. Vrazil ho do mě až po kořen a já začal brečet bolestí.. Vždy jsem byl ten nahoře a nikdy jsem nebyl ten dole já... Tohle je moje poprvé, které jsem chtěl, aby mi vzal Tae.. Můj milovaný Tae.... 

"Ahh~ Kurva, zajíčkuu~" začal vzdychat a hned tvrdě přirážet.

"Jsi tak úzký..~ Ahh~" začal ještě víc přirážet a já ještě víc cítil jen bolest.. Nic víc.. Když se do mě udělal, tak hned začal druhé kolo.. Po druhém kole se už unavil a odešel pryč.. Složil jsem se a začal brečet ještě víc.. Začal jsem si hrát s prstýnkem, který mám stejný s Taem.. 

"P-potřeb-uju tě Tae.. P-pomoc.." zavzlykal jsem do toho prstene a usnul jsem.

"Kookie.. Kde jsi! Jdu ti na pomoc!" zakřičel na mě Tae a já se nemohl pořád dostat z nějaké místnosti, kde nebyly ani dveře..

"Jsem tady! Prosím Tae..! Už to nevydržím!" 

"Kde jsi! V jakém městě... Kde prostě!" 

"Busan! Prosím Tae.. Bolí to.. Hrozně to bolí.." začal jsem brečet a složil se k zemi. 

Vystřelil jsem do sedu udýchaný a obličej jsem měl promočený od slz.. Byl to jen sen.. Tae mě nepřijde zachránit.. Po 5 minutách, co jsem jen tak ležel přišel do místnosti ten samý člověk jako mě včera znásilnil.. Ale přišel ještě další a začali se po mě plazit.. Jeden do mě tvrdě přirážel a druhý mě přinutil mu kouřit.. Potom jsem málem umřel bolestí, protože oba dva ho strčili ho mě a to bolelo víc jak cokoliv na světě.. Usnul jsem.. Bůhví co se mnou ještě pak dělali.. Ale vím to, že po probuzení jsem se nedokázal ani pohnout.. Nejedl jsem.. Měl jsem taky vodu, kterou jsem taky moc nepil.. Nemohl jsem usnout.. Protože se mi zdálo o tom, jak mě znásilňují..

Taehyung

Nemůžu tomu uvěřit.. Jemu se něco stalo.. Pořád jen brečím a ležím.. Hraju si s prstenem, který mi dal a pomalu usínám..

"Kookie!" vykřikl jsem, když jsem se probudil. Zdálo se mi o Kookiem.. Už zase.. Ale tentokrát to bylo jiné..   

"Kluci..?" řekl jsem, když jsem šel dolů.

"Co se děje?" zeptal se Hoseok a já se posadil.

"Pokročil nějak Jin..?" 

"Ne.. Nedokáže se dostat víc jak 2 dny zpátky.. Vždy, když Kook odejde z baráku, tak se probudí.." řekl posmutněle Joon a já sklopil pohled.

"Mám jen takové tušení.. Ale.. Nejsem si jistý.." všechny pohledy byly směřovaný na mě.

"Myslím, že je v Busanu.. Zdálo se mi o něm a mám takový pocit, jako by mě volal..." vysvětlil jsem jim a opět jsem si hrál s tím prstenem. Vyrazili jsme co nejrychleji jsme mohli, ale nevíme adresu nic.. 

----

Umm.. No, nebudu to komentovat, ale tak tedy bude delší verze 60+ kapitol ^^.

I. Love Against the Rules - Vkook/TaekookKde žijí příběhy. Začni objevovat