Cestou jsem byl nervózní.. Pokud to nebude žádný zaříkávač, tak asi těžko zjistíme, co se se mnou děje.. A hlavně.. Nechci nijak ubližovat Taemu, protože vím, že pokud se nic nezjistí, tak se to může zhoršovat.. Kvůli nervozitě jsem si celou cestu hrál s prsty, různě je proplétal, tahal a další blbosti.. Tae si toho všiml a tak mě chytil za ruku a propletl si se mnou prsty.
"Neboj se, všechno bude v pohodě." zašeptal a dal mi letmý polibek na rty.
"Děkuju.." nikdo nic neříkal těch pár kroků, co jsme museli udělat, abychom uviděli školu, ale hned na to jsme viděli skupinku studentů a mezi nimi byl i on. Rychle zašel do školy, když si nás všiml a my všichni jsme se za ním rozeběhli. Už zazvonilo, ale my nešli na hodinu a dál jsme ho hledali.
"Běžte do pravého křídla budovy." ukázal Jin na Jimina a Hoseoka a ti se vydali tedy do pravé části školy. To samé Joon a Tae, ale ti šli do levé části i když Tae chtěl jít se mnou, ale Jin ho přemluvil, aby šel s Joonem. Já jsem šel s Jinem a Yoongim do přední části školy a spodní části, což jsou třídy, které se nepoužívají, ale jsou přístupné. Najednou se nám Jin ztratí a já se leknu.
"K-kde je Jin?" chytím se Yoongiho, který se celý napne.
"Určitě se někde rozdělil.. Pojď, musíme toho zmetka najít, jinak-" nedořekl to.. Někdo mě silně chytil za zápěstí a zatáhl k němu. Oči mi zavázal šátkem a pak jsem slyšel ten hlas..
"Zkus něco a už ho nikdy nedostanete zpátky." slyšel jsem jen cvaknutí, takže Yoongi dal znamení všem ostatním. Nic se nedělo a po chvilce jsem slyšel kroky..
"Kookie!" Tae... Pomoc..
"Nech ho jít!" vykřikl Tae a já se zkoušel dostat z jeho sevření, ale měl kupodivu moc velkou sílu.
"Je to zaříkávač." zavrčel Yoongi a Chanyeol se zasmál.
"A řekni jim, copak mám za schopnost." řekl s výsměchem Chanyeol a Yoongi si povzdechl.
"Umí zmást lidská srdce a pocity.. Dokáže donutit každého cítit k němu umělé pocity.." a já jakoby ztuhl..
"Ty si mě donutil to všechno dělat!" zakřičel jsem a začal sebou házet ještě víc, ale najednou mi sundal šátek a díval se mi do očí. Chtěl jsem ho hned posednout, ale to už jsem cítil pocit.. Pocit, že mu tím ublížím.. A že mu nechci ublížit.. Ale já chci!!!
"K-kookie! Posedni ho!" vykřikl Jimin a já spadl na kolena.. Nemohl jsem..
Taehyung
Proč ho neposedne?! K sakru!
"Kookie.." řekl jsem, když jsem viděl, jak je na kolenou a hypnotizuje zem. Chtěl jsem jí k němu, ale ten zmetek mě nenechal. Kooka nechal se postavit, ale pořád ho držel.
"Pusť ho!" on se pouze pousmál a já měl takový vztek...
"Klidně." najednou ho pustil, ale on se ani nehnul.
"Kookie, pojď ke mně.." řekl jsem potichu, ale on se nehnul a dál koukal do země. Viděl jsem, jak tam stékají slzy a já byl taky dost blízko k tomu, abych se rozbrečel.
"Teď tě poslouchat nebude, že králíčku~" to oslovení mu zašeptal do ucha a viděl jsem, jak se otřásl.
"On mě nebude poslouchat.. Přesně tak.." řekl jsem potichu a kluci se na mě udiveně podívali.
"On totiž bude poslouchat své srdce.." podíval jsem se na Kookieho, který zvedl pohled a zadíval se mi do očí. Viděl jsem, jak se snaží, ale nejde mu to.. Naznačil jsem mu jedno.. To, co mě pomohlo se dostat z ochočení.. A to.. Že moje srdce bije jen a jen pro něj.. Usmál se.
Jungkook
Věděl jsem, že se z toho jen tak nedostanu.. Viděl jsem, co ukázal Tae, tak jsem se pousmál, ale to už jsem slyšel, jak Chanyeol někoho volá a hned chytilo několik studentů kluky a nikdo z nich se nemohl ani hnout.
"Takže.. Jungkookie.." začal jsem se bát a vystrašeně jsem se podíval na kluky.. Hlavně na Taeho..
"Chci, abys mě políbil přede všemi." řekl oplzle a já začal kroutit hlavou.
"Ne ne ne ne.. To neudělám!" začal jsem si zakrývat uši, protože jsem pořád a pořád slyšel hlas, který mě nutil to udělat.. Najednou mě silně chytil za zápěstí a podíval se mi do očí.
"Polib mě." přikázal mi a já se pořád a pořád jen snažil tomu zabránit.. Nešlo to..
"Tae prosím nedívej se.. Nejde to zastavit..." řekl jsem rozklepaným tónem a slyšel jsem jen jak Chanyeol říká, aby se díval.. Najednou jsem přitiskl své rty na ty jeho a začal ho líbat.. Nechtěl jsem... Ale moje tělo to tak udělalo..
"Vzdychej pro mě.." zašeptal mi do ucha, které skousl a já lehce zavzdychal. Najednou mi začal vyhrnovat tričko a já si uvědomil, že se všichni dívají.. Jsem ke všem otočený tak, aby mě viděli.. Přitisknutý ke zdi..
"N-nech toho!"
"Nevzpouzej se, víš že to nevydržíš dlouho." přejel mi rukou přes hruď a já otevřel oči.. Můj pohled se setkal s Taeho.. Brečel.. Najednou mi ještě jednou Chanyeol řekl do očí, abych pro něj vzdychal a přesunul se na můj krk, kde mi dělal značky a já jak jinak než slastně sténal.. Ale nelíbilo se mi to, tak proč kurva?!... Otevřel jsem oči a viděl jsem Taeho jak se dívá do země a snaží se zakrývat si uši.. Ne.. Takhle to nemá být.. Takhle to nebude..
"Nech toho.." zašeptal jsem..
"Co prosím?" zasmál se Chanyeol a já se mu podíval do očí.
"Nech toho!" zakřičel jsem na něj a odstrčil jsem ho.
Najednou mě ještě víc přitiskl na tu zeď a já bolestně sykl. Podíval se mi hluboko do očí a pak řekl..
"Už mi nikdy nebudeš odporovat, protože se do mě zamiluješ."
----
Drama, drama, drama, drama!! No, chcete dneska ještě další kapitoly? Napište do komentářů ! ^^ A napište, pokud chcete jen jednu nebo dvě. I když.. Odpověď znám.. :D
ČTEŠ
I. Love Against the Rules - Vkook/Taekook
Fanfic<Dokončeno> Kdybych věděl, co si zač, tak bych si tě přivlastnil kouzlem. Teď jsem si tě přivlastnil něčím jiným a silnějším. Láskou. Pravidla to nepovolují, ale co s tím, když tě miluju. - Jungkook