Jungkook
Končí prázdniny a já se svými přáteli jsme si pořád nikoho "neochočili". Není to tak jednoduché, ale moje rodiče si svýho prvního "mazlíčka" našli už v 10. Mně je 17 a mám smůlu. Moje rodina je hodně bohatá, protože prodávají své mazlíčky, pokud jsou potřební a dají se využít k čemukoliv.
Mám sestru, která je o 3 roky mladší jak já a už si také někoho ochočila. Často dostávám nějaké přednášky o tom, jak se to má dělat a takovýhle ty blbosti, které nikoho nezajímají, protože to už dávno vím, jen nemůžu najít nic a nikoho, kdo by se dal ochočit.
Jsem zaříkávač a mám schopnost se do někoho převtělovat, když se soustředím a vidím jeho tvář. Moji přátelé jsou také zaříkávači a jsou na tom stejně s tím ochočováním, ani jeden z nich nemá a neměl zatím žádného mazlíčka.
Jin je něco jako moje 2. máma. Stará se o mě až moc a jsem mu za to vděčný, protože doma často nevydržím kvůli tomu, že jsem prý neschopný. Má schopnost vidět budoucnost, která se ani nemusí vyplnit. Je starší o 2 roky.
Hoseok je něco jako můj bratr, také se o mě stará a rozveselí mě pokaždé, když jsem smutný. Chodili jsme spolu společně s Jinem do takové školy pro zaříkávače. Říkáme mu Hobi a má schopnost vidět pravdu. Ale občas si není jistý a někdy vůbec netuší, pokud mu ten člověk lže. Všechno je takové nedokonalé, protože se to zdokonalí až ve 20 letech. Je starší o 1 rok než já.
Všichni jsme se učili různé zaříkávací blbosti jako malí, ale i normální věci jako lidé. Potom jsme přestoupili na základní školu v Seoulu. Po základní škole jsme se domluvili na stejnou střední a tam jsme teď. Jin je ve čtvrťáku, Hobi ve třeťáku a já ve druháku. Nový školní rok, další utrpení. Své schopnosti nedáváme najevo, protože by z toho mohl být problém.
ČTEŠ
I. Love Against the Rules - Vkook/Taekook
Fanfic<Dokončeno> Kdybych věděl, co si zač, tak bych si tě přivlastnil kouzlem. Teď jsem si tě přivlastnil něčím jiným a silnějším. Láskou. Pravidla to nepovolují, ale co s tím, když tě miluju. - Jungkook