57. Kapitola

968 83 1
                                    

Yoongi

Ráno jsem se probudil 1 minutu před budíkem.. Pomalu jsem se vydal do koupelny, kde jsem hodil rychlou vlažnou sprchu. Umyl jsem si vlasy, které jsem si poté usušil ručníkem a vyfénoval je do sucha.. Začínám si zvykat na tuhle barvu.. Akorát jsem se podíval na instagram kolik má ta moje fotka s tou barvou liků a všiml jsem si Jiminovo komentáře.. Proč se musím furt červenat..? Hoseokie mi to okomentoval v realu a to stačí.

mingi

Líbí se to mochimin a 2 398 dalších

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Líbí se to mochimin a 2 398 dalších

mingi  Tak díky mému zlatíčku mám tuhle barvu! Fotka z mého vystoupení na klavír. :3

Zobrazit všechny komentáře (673)

mochimin: Sluší ti Yoongie! :3 Vypadáš dokonale ^^ My handsome boy

Usmál jsem se a zamkl mobil, protože jsem si musel najít nějaké oblečení. Vybral jsem si bílé tričko s krátkým rukávem, černé džíny a bílou mikinu. Když jsem měl učesané vlasy a vyčištěné zuby, tak jsem došel dolů na snídani, kde byl samozřejmě Jin a už úplně energická Soo..

"Dobré ráno Yoongie!" vypískla Soo a objala mě. Je opravdu roztomilá. Usmál jsem se a přisedl k Jinovi a Soo, kde jsem měl už připravenou snídani. 

"Bráško Yoongie." oslovila mě Soo a já se na ní podíval.

"Strýček Jungkook chtěl, abychom byli do 4 hodin odpoledně hotoví, prý že si mě pak vzít na nákupy!" informovala mě Soo a já jí jen pohladil po hlavě a řekl, aby se šla obléknout. 

"Jine, pak ti dám vědět.. Snad to dobře dopadne.. Kdyžtak bych potřeboval Jungkookovo pomoc, ty víš jakou.." můj plán B by byl to, že by Jungkook použil schopnost, kterou nedávno ukradl.. Dokáže obyčejného člověka (ano, pouze obyčejného člověka) přimět udělat cokoliv, takže bychom toho kdyžtak využili k dobru no.. Když jsme vyšli, tak mě Soo chytila za ruku a šli jsme na sociálku.

"Dobrý den, Min Yoongi. Včera pozdě večer jsem si tu domlouval schůzku." řekl jsem paní na recepci.

"Dobrý den, podívám se.."

"Ano, je to 2. patro dveře u paní Lee." poděkoval jsem a šel k výtahu, do kterého jsme vstoupili a nechali se vést nahoru, kde jsem našel dveře s názvem 'Paní Lee' a zaklepal. Ozvalo se celkem hlasité 'dále' a já tedy vešel se Soo ruku v ruce.

"Dobrý den." pozdravil jsem a Soo taky.

"Dobrý den, posaďte se.." posadil jsem se a Soo šla hned vedle mě.

"Vy jste volal kvůli tomu, že si chcete svou sestru vzít do péče, že ano?" přikývl jsem.

"Jaký k tomu máte důvod?" zeptala se mě a Soo mě nenápadně chytila za ruku a já viděl, že má strach.

"Rodiče jí týrají. Má modřiny a nestarají se o ní." řekl jsem stručně a ona se zasekla.

"Jako první chci nějaký průkaz totožnosti u obou, takže rodný list či něco nemáte?" a jsem v pytli.. Zakýval jsem že nemám u Soo..

"Tak tedy potřebujeme vzorky DNA, pokud můžu." přikývl jsem a ona vyškubla mě a Soo vlas. Poté jsme asi 2 hodiny čekali na výsledky.

"Volá vás paní Lee." řekla mi mladá slečna a já jí poděkoval a šel opět se Soo do té samé místnosti.

"V jakém stavu jsou vaši rodiče ?"

"Matka je drogově závislá a otec alkoholik." řekl jsem stručně a Soo sklopila pohled.

"Váš stav?"

"Nepiju, nekouřím ani nic takového. Jsem ve škole, ale s penězi nemám problém." 

"Budeme muset poslat někoho, kdo by se podíval na váš dům, pokud by tam tady Jisoo mohla bydlet." na to jsem jen přikývl a ona někoho zavolala.

"Jste schopný jí tedy uživit, dávat přístřeší a povinnosti jako je škola a tak dále?" přikývl jsem a ona furt a furt něco psala do papírů.

"Pokud tedy vaše přístřeší bude vhodné, tak tedy bereme péči rodičům a dáváme jí k vám. Můžete jít, paní vám potom řekne, pokud je to v pořádku. Čeká za dveřmi." poděkoval jsem jí a Soo se na mě celou dobu usmívala jako sluníčko. 

"Pan Min Yoongi?" zeptala se mě paní celkem staršího věku, kolem 30 let a já přikývl. Rozešli jsme se ke mně do baráku.. Ano už jsem se úplně smířil s tím, že bydlím prostě takhle s kluky. 

"Tady to je." přišli jsme na zahradu a ona se jen rozhlížela a tupě zírala.

"Můžete jen chvilku vyčkat?" přikývla a já přišel domů a jak jinak.. Jimin, Tae i Joon ouška venku.

"Kluci.. Psst, schovat ouška a ocas! Je tu něco jako obhlídka, pokud se Soo bude mít dobře." zašeptal jsem na ně a oni hned schovali ouška a ocásek.

"Tak, pojďte dále. Bydlím tu s kamarády, kteří už Soo také znají." oznámil jsem jí a ona se pořád rozhlížela po baráku. Zavedl jsem jí do pokoje, kde Soo spí a jen se usmála.

"Věci jí teprve dnes koupíme, protože tu je od včera." zvláštně se dívala, když tu neměla oblečení a pak chápavě přikývla. 

"Tak, vše je v pořádku pane Min Yoongi. Soo se tu bude mít u vás dobře, takže vše je schváleno. Přeji pěkný den." nad tím jsem se jen usmál, popřál jí také hezký den a Soo na mě skočila a objala mě.

"Tak teď už jsi moje a nikdo ti neublíží!" řekl jsem radostně a kluci nás přišli obejmout taky. Naobědvali jsme se a po pár minutách oddychu po obědě jsme se vydali do školy, kam jsem volal dneska při tom čekání na výsledky. Byli jsme před školou a Soo mě opět chytila za ruku, protože se bála. Usmál jsem se na ní povzbudivě a vešli jsme do budovy. 

I. Love Against the Rules - Vkook/TaekookKde žijí příběhy. Začni objevovat