"P-prosím..?" prosím, že jsem rozuměl špatně? Ježiši.. Jsem úplně rudý.
"Líbáš božsky.." zopakoval to a usmál se.
"H-hele.. Já mám přítele a-"
"Ale líbáš se tu se mnou a tím si mi naznačil, že jsem neodolatelnej." zasmál se Chanyeol a já sklopil pohled.
"B-byla to nehoda.." zašeptal jsem, ale on to slyšel a tak mi zvedl hlavu a podíval se mi opět do očí.
"Pokud to byla chyba, tak bys jí neudělal víckrát. Vidím ti na očích, že mě chceš líbat." viděl jsem na jeho obličeji úšklebek a já zrudl ještě víc. Nechtěl jsem, ale moje tělo prostě muselo.. Ne ne ne a ne ! Moje tělo se přibližovalo k němu a jak jinak než mě začal líbat. Pootevřel jsem ústa, když jsem cítil, jak mi jazykem přejíždí opět po mým spodním rtu a chvilku jsme se takhle líbali, ale pak už si přisedl ke mně a začal mi přejíždět po zádech a po bocích. Moje ruka vystřelila k němu na hruď a začal jsem mu přejíždět po hrudi až na břicho. Nevím proč, ale prostě jako by mi někdo ovládal tělo.. Nechtěl jsem, ale slabě jsem přejel po jeho rozkroku, který byl úplně ztvrdlý a já se konečně ovládl.
"To není správné." odstrčil jsem ho a s omluvným výrazem jsem šel na záchody, kde jsem si opláchl obličej a opřel se o umyvadlo. Díval jsem se dolů a když jsem viděl svůj odraz v zrcadle, tak jsem se nepoznával.. Najednou se otevřely dveře.
"Co-" Chanyeol se mi dravě přisál na rty a i když jsem ho odstrkával, tak po chvilce se ve mně něco zlomilo a já s ním spolupracoval.. Nevím proč, ale jako bych k němu něco umělého cítil.. Ano.. Umělého.. Není to láska.. Není to nic.. Pouze.. Jako příkaz.
"Udělej daddymu dobře~" zašeptal mi do ucha a já se pod tím tónem ošil a i když jsem nechtěl, tak jsem si klekl a začal mu rozepínat kalhoty. Svlékl jsem mu je i s boxerkama a já viděl jeho kamaráda v pozoru. Uchopil jsem ho do ruky a začal přejíždět.
"Zapoj i tu šikovnou pusinku." prostě jsem ho poslechl.. Nevím proč.. Začal jsem mu ho olizovat po celé délce a více dráždit špičku. Po chvilce jsem si ho vzal celého do pusy a on dost hlasitě zavzdychal.
"Ohh~ Jo, přesně tak~" začal si udávat své vlastní tempo a přirážel mi ho až do krku. Jemu to bylo jedno a dál a dál zrychloval a po pár přírazech se udělal do mé pusy. Spolkl jsem to a jak jsem se zvedl začal mě opět líbat.
"Děláš to dobře." zašeptal mi do ucha, které skousl a já si skousl ret, protože mi to přišlo hrozně vzrušující.. Po pár vteřinách odešel s tím, že se uvidíme ve škole a já tam zůstal stát úplně jako vygumovaný.. Červené tváře, napuchlé rty a.. Červené oči, protože jen co odešel, tak jsem začal hrozně brečet. Vytočil jsem jedno číslo..
"H-hy-ung..." zavzlykal jsem..
"Kooku! Co se děje?!" vykřikl a já jsem se rozbrečel ještě víc.
"P-po-moc.. J-já tě potře-buju.."
"Kde jsi?!" dal jsem mu adresu a řekl jsem mu, že jsem na záchodcích..
Jin
Se Soo jsme se procházeli v parku a Hyun si došel ještě koupit pití.
"Můžeme jít na dortíík?" zeptala se Soo s roztomilým kukučem a já jí pohladil po vlasech a řekl že ano. Hyun už přišel s tím, že si koupil pití a vyšli jsme do kavárny, kde často strávil čas Kook a tak. Najednou jsem ho viděl s tím Chanyeolem a viděl jsem, jak se mu dívá do očí.. Jakoby ho chtěl zmást? Nevím, ale potom se začali líbat a já děti vzal tedy jinam, protože to nesměly vidět..
"Proč nejdeme tam?" zeptala se Soo, když viděla, že se otáčíme směrem pryč od kavárny.
"Protože je tam moc lidí, půjdeme sem, dobře?" usmál jsem se na ní a ona přikývla.
Celou dobu jsem dělal, že si to užívám a ano.. Užíval jsem si takhle pěkný den se Soo a Hyunem, ale.. Furt jsem myslel na Kooka a v tu chvíli mi zazvonil mobil.. Hned jsem šel s dětmi domů, ale v polovině cesty mě zastavili.
"Strýčku běž, vidím, že někam spěcháš, my trefíme." usmál se Hyun a já jim poděkoval a oni šli směrem domů a já do kavárny..
Yoongi
"Yoongi! Zvoní ti mobil!" vykřikl na mě Joon a já mu poděkoval a vzal jsem mobil. Hned jsem slyšel brečícího Jungkooka a když jsem věděl, kde je, tak jsem hned šel z baráku.
"Kam jdeš tak ve spěchu?" zeptal se Jimin a za ním byl Tae. Neřeknu jim nic.
"Něco zařídit." zabouchl jsem dveře a vyběhl.. Ano, vyběhl jsem směr ta kavárna. Jen co jsem vešel, tak jsem viděl jeho věci a tak, tak jsem to vzal a šel na záchody, kde seděl opřený zády o zeď zničený Kook.
"Co se stalo?" vydechl jsem a po zavření dveří jsem ho objal.
"J-já to v-všech-no podělal.." začal jsem ho utěšovat a řekl jsem si, že se ho zeptám, až se uklidní. Po několika minutách jsem věděl, že je už víc klidnější, tak jsem se odtáhl a stiskl mu ruku.
"Co se stalo..?" on popotáhl a začal mluvit..
"T-ten novej.. Nevím proč, a-ale zdál se mi normální jako k-každý.. Ale.. Nevím proč, a-ale mám pocit jakoby m-mě něco ovládalo k t-tomu, abych dělal věci, k-které bych neměl.. O-on mě donutil h-ho líbat... On mě donutil m-mu..." více neřekl a já si ho přitáhl do objetí.
"Bude to v pořádku.. Shh~" hladil jsem ho po zádech a vytáhl jsem nenápadně mobil.
Yoongi: Kód černá..
Jin: Jsem na cestě.
Kód černá jsme vymysleli s Jinem už když se Kook nedokázal ovládat a tak.. Když mu bylo špatně, tak jsme se scházeli tady a pojmenovali to 'kód černá'.
"Zítra si ho prověřím.." zašeptal jsem a on přikývl.
"Děkuju.." vydechl a já zašeptal tiché 'nemáš zač'.
Řekl jsem Kookovi, že přijde Jin a on nijak neprotestoval. Sedli jsme si zpátky a po chvilce přišel Jin.
"Co se stalo?" řekl jako první věc, když usedl k nám. Všechno mu to Kook řekl a Jin vypadal dost zaraženě a díval se někam za nás.. Otočil jsem se a tam jsem viděl Taeho, který vypadal, že viděl ducha.. Nebo spíš, že to celé slyšel...
----
Tak tu je další! ^^
ČTEŠ
I. Love Against the Rules - Vkook/Taekook
Fiksi Penggemar<Dokončeno> Kdybych věděl, co si zač, tak bych si tě přivlastnil kouzlem. Teď jsem si tě přivlastnil něčím jiným a silnějším. Láskou. Pravidla to nepovolují, ale co s tím, když tě miluju. - Jungkook