53. Kapitola

991 76 0
                                    

Ráno jsem se probudil, ale byl jsem v posteli sám, tak jsem šel do svého pokoje pro oblečení, které jsem si oblékl a následně udělal i v koupelně ranní hygienu. Klasika.. Vzal jsem si mobil do kapsy od volné černé mikiny, do ruky jsem uchopil svůj batoh a došel dolů, kde jsem nikoho neviděl. Začínalo mi to být divný a všude byla tma.. 

"Kluci?" zavolal jsem do tmy ale nic.. Najednou na mě někdo skočil a všude se rozsvítilo. 

"VŠECHNO NEJLEPŠÍ!" vypískli všichni a na zádech jsem měl Taeho, který slezl a dal mi pusu.

Dneska mám vlastně své 18. narozeniny..

"Wow, děkuju kluci.." zasmál jsem se a Jin mi už podával snídani a klukům taky.

"Takže, jak to dneska oslavíme?" zeptal se Jimin a já se zasmál.

"Však mám školu do 4 odpoledne.." na to jen všichni nafoukli tváře.

"Je pátek, takže to nevadí!" řekl Hoseok a já udělal gesto jakože 'fajn, fajn'. 

Po snídani jsme se akorát dali do kroku směr škola. Tam mi pár lidí také popřálo včetně Jaeho.. Taehyung a Jimin mi furt psali nějaké papírky s nápady, co budeme dělat a tak nějak se asi půjdeme opít, nebo já nevím.. Po škole jsme tedy vyrazili domů, kde mi Jin udělal dort a kluci mi dali pár dárků. Po tomhle všem jsme se najedli normálního jídla a po večeři jsme akorát vyrazili do nějakého klubu. Jin nepil, protože bude řídit a my ostatní se můžeme opít jak chceme. První panák za mnou. Hodně jsem tancoval hlavně s Taem, ale ten i s ostatníma měl už víc v sobě než já. Já měl v sobě pouze 2 panáky a oni snad už 4 nebo kolik. Nalíval jsem to do sebe fakt hodně rychle a už jsem se dost slušně motal. 

Taehyung

Když jsem měl něco v sobě, tak jsem už přestal, ale zase na druhou stranu.. Jungkook a ostatní to do sebe lili jak čistou vodu.. Já už nechtěl po 4. panákovi, protože to pro mě bylo až moc. 

"Taehyungie.." řekl mi Jungkook a začal se po mě plazit.

"Copak Jungkookie?" 

"Tvůj daddy tě chce, pojď si hrát~" zmáčkl mi zadek a já si skousl ret.

"Jsi opilý Jungkookie.. Půjdeme najít ostatní a vyrazíme domů, dobře?" na to jen nesouhlasně zakroutil hlavou a já si povzdechl.

"Noták.. Už si toho měl dost, tak pojď.." chytil jsem ho za zápěstí a chtěl ho vytáhnout ven, ale od se mi vysmekl a utekl někam do davu. Chvilku jsem ho hledal, ale pak jsem se potřeboval nadechnout čerstvého vzduchu a tak jsem šel na chvilku ven. A koho jsem tam nepotkal..? Jungkooka.. Jak zvrací do keře.

"Já ti to říkal, pojď půjdeme domů.." na to jsem mu podal kapesník a on si utřel pusu a nějak se mnou dokulhal za kluky a Jinem, který nás poté odvezl domů. Kluci byli vyřízení a my je nějak s Jinem museli dostat do pokojů, což se nám i povedlo. Donesl jsem Jungkookieho do pokoje a převlékl ho. Zalehl si do postele a já ho objal kolem pasu a ocásek kolem něj taky obmotal. 

"Chci se s tebou vyspat Taehyungie~" zavrněl mi do ouška a já dělal, že spím, ale potom mě začal hladit po mém kamarádovi, který na to prostě musel reagovat.

"Jungkookie..~ Pojď spát.." zkoušel jsem to ignorovat a spát, ale můj kamarád rozhodně spát nechtěl a byl plně probuzen.

"Chci tě mít v sobě~" opět mě začal provokovat a já jeho ruku zastavil.

"Jsi opilý, prosím přestaň.." poprosil jsem ho, ale on se dravě přisál na mé rty a chtíč byl ve mně až moc velký, abych přestal.. Oplácel jsem mu polibky a jemně mu mačkal jeho zadek, který je úplně úžasný.. Začal mě svlékal a to samé udělal i na sobě.. Divím se, že se tak lehce svlékl, když já mu musel pomáhat s oblékáním. Začal hned na tvrdo a už jsem cítil na svém kamarádovi teplo.. Chvilku mi ho kouřil rychlým tempem, ale poté jsem cítil pouze chladný vzduch. Přetočil jsem Jungkooka na postel a líbat ho po celém těle.

"Jsi si tím jistý?" řekl jsem i když jsem věděl to, že je dost opilý, takže neví co říká, ale já byl až moc nadržený na to, abych to zastavil.. Hlavně taky jsem v sobě měl nějaký obsah alkoholu, takže to dělalo své. 

Pomalu jsem si ho začal připravovat a je to poprvé, co budu ten dominant já.. Zvláštní, ale takový natěšený pocit mám. Když jsem se ujistil, že je připravený, tak jsem začal pomalu zasouvat a líbat Jungkooka, abych ho nějak odreagoval. Přitom jsem mu také honil a když jsem byl úplně až po kořen v něm, tak jsem se začal pomalu hýbat. Podle Jungkookieho vzdechů jsem usoudil, že ho to už nebolí a tak jsem nasadil rychlejší tempo a po několika přírazech jsem se udělal a Jungkook taky. Na sprchu jsme byli oba moc unavení, ale i tak jsem ho nějak dotáhl pod vodu, kde jsem ho umyl a zase uložil do postele. S ním v objetí jsem nakonec usnul.

----

Ach joo.. Já mám teď nějak chuť psát takovéhle úchylárny, ale fuu.. Tak prej to nebude naposled no.. :D Ale snad to nevadí.. ^^ Srdíčka na vás <3 Každopádně.. Vydávám nový příběh na Yoonmin! Už máte možnost si přečíst první kapitolu ❤

 Vydávám nový příběh na Yoonmin! Už máte možnost si přečíst první kapitolu ❤

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
I. Love Against the Rules - Vkook/TaekookKde žijí příběhy. Začni objevovat