31. Kapitola

1.2K 99 5
                                    

Yoongi

Šli jsme se projít ven a nechali doma Jungkooka s Taem. Po nějaké době se od nás oddělili Jin a Namjoonem a já byl venku jen s Jiminem a Hobim. Abych řekl pravdu, tak se mi oba hrozně líbí a podle Jina se líbím Hobimu, ale taky se mu líbí Jimin a ten je na tom prý tak nějak taky stejně, což je zvláštní.. Seděli jsme venku na dětském hřišti a houpali se na houpačce. 

"Kluci?" prolomil ticho Jimin a my veškerou pozornost přenesli na něj.

"N-no.. Jak začít.. Je to divný, protože.. Začalo mi to období a já prostě.. Necítím pouze chtíč.. Yoongi to určitě chápe a tak.." odmlčel se a já si nejsem jistý, pokud vím co myslí.. Ano, také se nám zdvojnásobují pocity, které jsou pozitivní a proto nějak nemůžu přestat myslet na ty dva, kteří sedí vedle mě.

"P-prostě se snažím říct, že už nějakou dobu k v-vám cítím něco silnějšího než je přátelství.." dořekl a my nic neříkali.. Hoseok sklopil pohled a já si začal hrát s prsty.. Celkem mi bylo divně, protože nikdo nic neříkal a já se divil, že to zrovna Jimin takhle přiznal.. Zrovna on.. Ale byl roztomilý..

"Já vím, je to blbost.." schoval si obličej do dlaní a viděl jsem, jak se trhaně nadechl, takže nejspíš brečel.. Dal jsem náznak Hobimu, abychom ho objali, protože se ho to nejspíš dotklo.

"Jiminie.." oslovil jsem ho a on zvedl zrak.

"Já to mám úplně stejné.. Zamiloval jsem se do Hoseoka, ale do tebe taky.." setřel jsem mu slzu a Hoseok se usmál.

"Já vás miloval už před 1000 lety.." usmál se ještě víc Hobi a Jimin ho lehce praštil do ramene..

Pomalu jsem se nahnul ke krásně růžovým rtíkům Jiminieho a políbil ho co nejněžněji.. Potom jsem stejně políbil i Hoseokieho a musím uznat, že mají úžasně sladké rty a ten nespočet motýlků, co se rojí v mém bříšku je úžasný pocit... Jimin si přitáhl Hobiho taky do polibku a potom jsme si dali ještě jedno velké a hlavně hřejivé objetí.. Hřejivé.. Málem jsem umrzl, protože začínala zima a místo toho, aby tu byl sníh, tak pěkně mrzne. Rozhodli jsme se vyrazit domů, protože už byla tma.

"Není to divné?" zeptal se Jimin a chytil mě za jednu ruku a za tu druhou Hoseoka.

"Copak?" zeptali jsme se naráz s Hobim.

"Že mám dva úžasné přítele..?" na to jsem mu s Hobim dal pusu na tvář a on se začal červenat. A schovávat si obličej do rukou, které jsme s Hobim oddělali.

"Jsi roztomilej.." polichotil jsem mu a on se usmál.

"A sexy.." dodal Hobi a to už Jimin zrychlil chůzi a začal něco mumlat ve stylu 'proč mi to děláte' nebo 'můžu se někdy nečervenat?'. Plácl jsem si s Hobim a rychle jsme doběhli k Jiminovi, se kterým jsme si propletli prsty a konečně došli domů.. 'Domů'? Líbí se mi tady s kluky, ale nemám odvahu na to se zeptat, jestli bych tu mohl bydlet..

Když jsme přišli domů a sdělili všem novinku, tak nám to blahopřáli a byli šťastní.. Konečně jsem šťastný, milovaný.. A mám rodinu.. Přemýšlel jsem o tom, jak se vlastně cítím a je to něco, co jsem už dlouho nezažil a.. Cítím se svobodný víc, než když jsem byl sám.. Cítím se úžasně..

"Y-yoongi? Co se děje..?" zeptal se Jimin a všichni se podívali na mě.. Když viděli, že mi po tváří stékají slzy, tak jsem viděl pouze vystrašené obličeje..

"Jsem šťastný.." usmál jsem se a všichni se rozeběhli mě obejmout.

"Děkuju kluci.. Jste mým důvodem pro život.." užíval jsem si tenhle pocit bezpečí. 

Jin

Když jsme se rozhodli s Jooniem, že půjdeme do obchodu s oblečením, tak jsme nechtěli tahat s sebou i kluky, protože je to nebaví.. Došli jsme si ještě na jídlo a potom domů, kde jsme našli Jungkooka a Taeho v posteli.. Spolu.. Skoro nazí..

"JEONE!" zakřičel jsem na něj a on se tak moc lekl, že spadl málem z postele.

"CO DĚLÁŠ?" zakřičel na mě nazpátky a já ukázal na něj prstem a potom na chodbu. Tím jsem mu dal najevo, že chci vysvětlení. On pouze protočil očima a vyšel z pokoje tam, kam jsem ukázal. Celou dobu se Tae mírně uškleboval a dusil se smíchy.. Nenápadně samozřejmě..

"Děťátko moje.. Neříkej mi, že nejsi nevinný tak jak vypadáš.." řekl jsem vážným hlasem a on se začal usmívat.

"Jungkooku.. Co jsem ti říkal..? NIKDY - NA - TO - N-E-S-P-Ě-CH-A-T!" vyhláskoval jsem mu to, aby to pochopil.

"Já vím, že to bylo trošku uspěchaný, ale Jine.. Ty jsi nebyl nevinný už v 15, takže na tebe nemám mamčo.." překřížil jsem si ruce na hrudi.

"To neznamená, že.. JEŽIŠ, no tak prostě neřeším to no! Je to tvůj život, pff.." vykašlal jsem se na to a potom jsem si vzpomněl na to, co jsem mu vlastně chtěl.

"Jo, vlastně teď jsem si vzpomněl.." Jungkook se na mě podíval nechápavým výrazem.

"Napadlo mě, že bychom se kluků zeptali, jestli tu nechtějí bydlet.. Přeci jen.. My tu bydlíme 3 a máme tu 10 pokojů, takže.. Co myslíš?" zeptal jsem se a viděl jsem jiskřičky v jeho očí.

"To by bylo super!" skočil na mě a objal mě.

"Díky mami." zasmál jsem se a pustil ho.

Když večer přišli i ty 3 hrdličky, které se konečně dali dohromady, tak jsem se s Kookem rozhodl to říct všem. S Hoseokem jsme to probrali přes zprávy a nemá s tím problém, takže to je super.

"Kluci? Chtěli bychom vám s Kookem a Hoseokem něco říct a zeptat se vás.." kluci šli k nám a všechna pozornost se přesunula na nás.

"Napadlo nás, že jak jsme pořád spolu a hlavně tady.." začal jsem.

"Tak, že bychom tu všichni mohli strávit prostě úplně celý dny i noci.." pokračoval Hoseok.

"A chtěli jsme se zeptat, jestli tu nechcete bydlet.." dokončil přednášku usměvavý Jungkook.

"Víme, že je to celkem rychle, ale jen nás to napadlo, protože je nám všem spolu dobře.." doplnil jsem a viděl jsem jen zmatené pohledy, ale také v nich rostla radost.

"Moc rád Hyung!" vypískl Jimin a Namjoon to taky odsouhlasil.

"Tae? Yoongi?" 

"Já proti tomu taky nic nemám, ale chci pomoct s věcmi." zasmál se Yoongi a my přikývli.

"Já tu taky budu rád a hlavně.. Teď bych nikde a nikdy už nechtěl být sám a tady se cítím už jako doma, takže.. Proč ne!" objal nás všechny Tae a my začali slavit.

----

Bláázni jste! Hrozně moc děkuju, překonali jsme 1000 přečtení a já jsem hrozně ráda! Ještě jednou děkuju a doufám, že vás nezklamu v dalších kapitolách a celkově v průběhu příběhu! ^^ Mám vás ráda a hrozně mě to těší, že to někoho baví, protože mě to baví taky! ^^ Taky půjdu asi slavit s nimi :'3

I. Love Against the Rules - Vkook/TaekookKde žijí příběhy. Začni objevovat