Taehyung
Měl jsem sen o tom, jak s Jungkookem ležíme vedle sebe na louce.. Pořád jsem na to musel myslet.. Celý celičký den.. Moc jsem nespal, protože mi potom nešlo usnout a tak jsem se šel projít a narazil jsem na krajinu, která mi byla nějak povědomá.. To je ta louka! Ta louka, na které jsme s ním leželi.. Lehl jsem si na ní a cítil vítr, jak mě studí i přes silnou bundu. Po chvilce jsem usnul a probudil mě nějaký člověk.. Byl to kluk tak nějak o něco starší jak já. Kopl do mě a já se rychle postavil na nohy a hned začal utíkat.. Samozřejmě, že s ním v patách a tak jsem běžel ani nevím kam.. Když jsem se otočil, tak jsem narazil na strom.. Spadl jsem a hrozně mě bolela hlava.. Vše jsem viděl rozmazaně a začalo se mi stmívat před očima a jediné co jsem viděl, byla pirueta nějaké osoby.. Potom jsem slyšel nějaké hlasy.. Poznával jsem jeden.. Jimin... Poté si nic nepamatuju..
Jimin
Když jsme přijeli autobusem na zastávku, která byla nejblíž k tomu lesu, tak jsme vystoupili a vydali se směr dům, kde se Tae schovává. Trošku jsme se ztratili, protože jsem tudy nešel už takovou dobu, ale viděl jsem běžící 2 osoby.. Jedna byla Tae a tak jsem to ukázal klukům a běželi jsme za ním.. Narazil na strom a svalil se k zemi. Ta druhá osoba ho dohnala a já zakřičel. Ten člověk rychle utekl a my ho neřešili.. Začal jsem třást s Taem, ale neprobíral se, tak jsme ho vzali do náručí a šli k tomu domu, který jsme konečně našli a ve dveřích se objevila stará paní, která mě a Joona moc dobře znala.
"Kluci jé ahojte! Co se stalo Taemu?!" vykřikla, když nás viděla.
"Narazil do stromu, když utíkal.." vysvětlil jsem jí jednoduše a ona nás pozvala dovnitř. Kluci se jí začali představovat a Tae pořád spal.
"A kde je ten poslední.. Ten sedmý - Jungkook?" zeptala se s úsměvem a my se na sebe nechápavě podívali.
"Jak o něm víte? Tae vám to říkal?" řekl Jin, který byl z nás asi nejvíc překvapený.
"Řekl mi vše.. I o vás a prý jsme milí.. Nemáte hlad?" zvedla se a začala něco hrabat v ledničce a různých skříních a vytahovala sladkosti a další jídlo.
"Celkem i jo, děkujeme." řekl Hoseok a začal jíst.
Chvilku jsem si s Taeho babičkou povídali a potom se Tae začal probírat.
"Au~" bolestně sykl a chycený za hlavu se začal zvedat.
"V pohodě?" zeptal jsem se ustaraně.
"Bolí mě příšerně hlava.." zastěžoval si
"Nedivím se.. Byla to velká rána.." řekl jsem se smíchem.
Když už Tae byl asi 30 minut vzhůru a povídal si s námi byl dost rád.. Ale taky viděl, že tu Kook není a tak zesmutněl.
"Chtěl přijít.. Ale.." Tae zvedl pohled a podíval se mi do očí.
"Bál se, že ho vyhodíš.. Že jsi na něj naštvaný a tak.." on sklopil pohled a viděl jsem jen dopadající slzu na zem.
"Shh.. On-" objal jsem ho a chtěl mu něco říct ale on mě přerušil.
"Nemyslel jsem to tak... Miluju ho a na něj se nedá zlobit.. Hlavně, když to není jeho chyba.." odtáhl se ode mě a utřel si slzy.
Odešel s tím, že si jde pro mobil, aby mu napsal, ale když přišel i s mobilem, tak spadl na zem a já se hrozně lekl. Běžel jsem k němu, ale neprobouzel se, tak jsem zavolali záchranku.. Samozřejmě jsme jeli hned za ním a tam nám řekli, že je na operaci.. Jeho babička dost brečela a jeho děda jí utěšoval, ale taky k slzám neměl daleko.. Já jsem brečel ještě víc než Taeho babička.. Po nějaké době k nám přišel doktor s tím, že mu krvácelo do mozku a taky k tomu nechyběl otřes mozku.. Celkem silný prý.. Ale je v pořádku už a můžeme jít k němu na pokoj. Jin to už napsal Kookovi, ale neodpověděl.. Ani na hovor neodpovídal a my se začali bát.. Po hodině nám odepsal, že je vše v pohodě a že se chce co nejrychleji dostavit za Taem, ale nemůže. Nechápal jsem proč a to ani nikdo jiný.. Přespali jsme u Taeho babičky pár dní, protože Kook řekl, že to zvládne. Další den se Tae probudil s tím, že si nepamatuje na ten den nic.. Když už to byl týden, co jsme doma nebyli, tak Tae už byl spokojeně doma u babičky a loučil se s ní, že zas půjde bydlet k nám. Když jsme došli domů, tak nikde nebyl Jungkook..
Jungkook
Už to nevydržím.. Furt mě nutí si ubližovat.. Už to jsou 3 dny, co se musím někde řezat a vždy to musí být hlubší.. Nejedl jsem pořádně a skoro ani nepil.. Spánek vůbec nezmiňuju..
Guest159: Takže dneska se půjdeš projít. Jak je ta fontána na náměstí a za rohem ta cukrárna, tak tam budeš čekat a přijede pro tebe černá dodávka. Nastoupíš do ní a nezkoušej na mě nic.
Začal jsem se třást a mobil jsem odhodil na druhou stranu pokoje.. Vždy ty úkoly mám plnit ve 12 přesně.. Mám 2 hodiny a tak jsem si zalezl do Taeho pokoje, kde jsem jako vždy celou dobu jen probrečel..
"Miluju tě Tae.." zamumlal jsem do trička, které jsem měl po ruce.
Ty dvě hodiny jsem byl jen v jeho pokoji a hned jak bylo 12, tak jsem vyšel.. Kalhoty, tričko na to mikina a bunda. Prošel jsem kolem fontány k té cukrárně a čekal jsem. Najednou tady přijelo auto a já poznal ani nevím jak, že je to ono. Vstoupil jsem a hned mě svázali a dali mi elektrický šok.
"Prospi se králíčku." něco mi píchli do ruky a já pomalu usínal..
----
Vůbec nevím, jak tenhle příběh ukončím, ale mám jednu osobu, kterou nejvíc miluju a pomáhá mi se rozhodovat a tohle mi nějak rozhodla :D ^^.. Nejspíš bych umřela, kdyby tu byl sad end, takže je jasné, že bude happy end :D, ale.. Nevím kolik to má mít kapitol, chcete to delší nebo kratší? ^^ Mám obě verze nějak připravené v hlavě, takže to je jen na vás, pokud vás to baví. ^^ <3
Kratší - Něco kolem 55-60 kapitol
Delší - 60+ kapitol
PS: Prosím nezabíjejte mě za tuhle a další kapitoly, co budou vycházet..❤😢
ČTEŠ
I. Love Against the Rules - Vkook/Taekook
Fanfiction<Dokončeno> Kdybych věděl, co si zač, tak bych si tě přivlastnil kouzlem. Teď jsem si tě přivlastnil něčím jiným a silnějším. Láskou. Pravidla to nepovolují, ale co s tím, když tě miluju. - Jungkook