5. Bölüm

1.5K 91 12
                                    

" Sen cidden Göktuğ'a bunları mı dedin ? " Kaşlarımı kaldırıp Berktuğ'a baktım. Ne vardı yani benim söylediklerimde bu kadar hazmedemeyecek ? Tehdite tehditle karşılık vermiştim. Ben bunda yanlış birşey göremiyordum. 

" Evet Bektuğ, biraz daha sorarsan sonunu hiç iyi görmüyorum. " Ağzına eliyle fermuar işareti yapıp yerinde sindi. Zaten sinirliydim, birde o sözleriyle sinirlendiriyordu beni. Kolumdaki kesiğe peçeteyi daha da bastırdım. Bugün olanları unutmayacaktım. O bana ne yaparsa bende Cansu'ya birşey yapacaktım ki koluma atılan çizikten sonra ona birşey yapmam gerektiği kesinleşmişti. 

" Yanında kesici alet var mı ? " Berktuğ başını iki yana sallarken arkamdan biri küçük bir çakıyı önüme uzattı. Çakıyı elime alıp arkama döndüm. Batuhan sırıtarak bana bakıyordu. 

" Sağol. " deyip ayağa kalktım. Cansunun yanına ilerledim ve tam önünde durdum. Kahkaha atarak konuştuğu arkadaşlarından ayrılıp kafasını bana doğru kaldırdı. Zaten ondan uzun olan boyum, o otururken daha fazla belli olmuştu. Saçlarını eliyle geriye atıp konuşmaya başladı. 

" Eğer bana birşey yaparsan, kolundaki kesikten daha fazlasını yaptırırım. " Gülümseyerek ona doğru eğildim. Bununla mı korkacaktım ? 

" Neden kendin yapamıyorsun ? Ben sana kendim yapmaya karar vermişken ? " Başını geriye atıp benden uzaklaştı. Daha ona eğilmemden korkarken bana düşmanlık besleyen bir kızla karşı karşıyaydım. 

" Elimi senin kanına bulamak istemiyorum çünkü. " Çakıyı eteğinin üstünde bir noktaya bastırdım. Kesik bir nefes alıp aşağıya baktı. 

" Sen şuna ben kendim yapamıyorum desene. " Eteğinin üstünde boydan boya bir yırtık açarken tenine zarar gelmemesine dikkat ediyordum. Amacım okulda rezil olmasını sağlamaktı, canını yakmak değil. Başka bir noktaya da aynı şeyi yapınca geri çekilip eteğin son haline baktım. İki taraftan derin bir yırtmaç vardı artık eteğinde, ama karnına kadar. Çorap giymediği için iç çamaşırı ortadaydı. Geriye çekildim ve onun suratına baktım. Akmaya hazır gözyaşları gözünde bekliyordu. 

" Yeni etek modelini hadi bütün okula göster. " dedim ayağa kalkmasını işaret ederek. Başını iki yana sallayınca kaşlarımı çattım. 

" Gömleğinede mi yeni model istiyorsun, peki tamam. " deyip ona doğru yönelince ayağa kalktı ve koşarak dışarı çıktı. Sınıftaki herkes susmuş beni izliyordu. Berabere Göktuğ bey ! Sen benim kolumu kesersen ben sevgilinin eteğini keserim, yani kısaca ödeştik. Tekrar sırama dönüp oturdum. Sanki az önce kızın eteğini kesen ben değilmişim gibi davranıyordum. 

" Ben kantine gidiyorum. " diyen Mert'e beni beklemesi için elimi kaldırdım. Kapıda durup beni beklemeye başladı. Çantamdan cüzdanımı çıkarıp yanında kantine doğru ilerlemeye başladım. Girmem için kolunu uzatınca boş gözlerle ona baktım. İç çekerek kolunu indirdi. 

" Neden diğer kızlar gibi değilsin sanki ? " Dudaklarımı  bilmiyorum dercesine büzdüm. Ellerini teslim oluyormuş gibi havaya kaldırdı ve ilerledik. Adımlarını benim adımlarıma göre uyduruyordu. Kantine geldiğimizde adam bana bakıp tekrar önüne döndü. 

" Bir kahve verir misin amca ? " Adam beni es geçip Mertle ilgilenmeye başladı. Ama Mert ne istediğini söylemeyip kızgın gözlerle adama bakıyordu. 

" Kız kahve istedi Salih amca. " Adam arkasını dönüp diğer işlerle uğraşmaya başladı. Sakin kalmaya çalışarak bir kez daha adama seslendim. En sonunda adam bana dönerek sinirle söylenmeye başladı. 

" Sana birşey vermem yasak ! Anla bunu artık. Kime ne yaptın bilmiyorum ama bu kesinlikle yasak ! " Başımı anladığımı belli edercesine salladım. Bunu zaten biliyordum. Ama bu sefer geçen sefer aklıma gelmeyen şeyi işleme koyacaktım. 

KIR ZİNCİRLERİNİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin