12. Bölüm

1.1K 67 8
                                    

Söylediğim şeyle Berktuğ'un kaşları çatıldı. Ama birşey söylemeden sadece bana bakıyordu. Mert boğazında birşey kalmış gibi öksürmeye başladı. 

" Ama sen okula daha yeni gelmedin mi ? " Başımı onaylar biçimde salladım. Ama en başından bu okulda mutlu olamayacağımı biliyordum. Ne de olsa alışkanlıklarımdan vazgeçmiştim buraya gelince. 

" Evet ama bu gitmemem için bir neden değil. Değil mi ? " Bundan hoşlanmadığı her halinden belliydi. Cansu yerine geçtiğinde Berktuğda önümde durmuştu. Ama bu sefer benim yanımda değil, Cansunun yanındaydı. Canımın yanması çok saçmaydı. 

" Okuldan gitmenin belli bir nedeni var mı ? " Güzel, bu beklediğim bir soruydu. Batuhan beklentiyle bana bakıyordu. Çarpık bir gülümseme ile ona baktım. 

" Aslında evet. Sürekli bir tartışma içindeyim ve sanırım yoruldum. Görmek istemediğim insanlarla burun burunayım ve bundan mutlu olduğum söylenemez. Sözüne güvenilmez insanlarda cabası. Neden normal bir okulda okumak varken, burada kendimi zorlayayım ki ? " Berktuğ'un eli masanın üzerinde yumruk oldu. Öğretmen içeri girince konuşmada bitmiş oldu. Berktuğ kimseye birşey söylemeden ayağa kalktı ve kapıdan dışarı çıktı. Kapıyı arkasından çarparak kapatınca derin bir nefes aldım. Öğretmenin anlatmaya başladığı dersle birlikte yüzümü buruşturdum. En nefret ettiğim dersti : Fizik. Matematik dersini bile ondan daha fazla seviyordum. Neyse katlanacaktık artık. 

Tenefüs zili çalınca sorulardan kaçmak için lavaboya girdim. Tuvaletlerden birine girip kapıyı kilitledim. Klozetin kapağını kapatıp üstüne oturdum. Tuvalete girip çıkan insanların konuşmalarını duyuyor ama önemsemiyordum. Ta ki bir sese kadar. 

" Berktuğ'u nasıl tekrar elde ettin Cansu ? Kardeşi için seninle bir daha çıkmayacaktı. " Bir kahkaha kulaklarıma çalınınca dudağımı ısırdım. Evet bu sorunun cevabını bende merak ediyordum. 

" Ters psikoloji uyguladım. Bilmem anlatabildim mi ? Birde dün çok sinirliydi, sinirlerini aldım diyelim. " Bir insan diğerinin sinirlerini nasıl alırdı ? Elini ağzından içeri sokup tek tek çıkartamazdı ya. Saçmalamaya başlamıştım ama gerçekten neler olduğunu anlamam gerekiyordu. 

" Sinirlerini nasıl aldın peki ? " Şu anda dışarıda olsam kızı alnından öpebilirdim. O derece sevinmiştim. 

" Sence ? Her detayı anlatmamı ister misin geceyle alakalı ? Daha önce olmayan şeyler değildi. " Kaşlarım şaşkınlıkla havaya kalkarken kalbim sanki bir anlığına durdu. O kadar mı sinirlendirmiştim Onu ? Sesler kesildiğinde çıktıklarını anladım. Tuvaletten çıkıp aynanın karşısına geçtim. Bembeyaz olmuştum. Musluğu açıp yüzümü yıkarken okuldan gitmekle en doğru kararı verdiğimi düşünüyordum. Bir peçete alıp yüzümü sildim. 

" Sen bu değilsin ! Hemen silkelen ve kendine gel. " Kendime bu direktifi verdikten sonra derin bir nefes aldım ve dışarı çıktım. Berktuğ karşı duvara yaslanmıştı. İlk başta geldiğim kız nasılsa öyle davranacaktım, umursamaz. Yanından geçip ilerlemeye başladım. 

" Okuldan gidiyormuşsun. "  Ses arkamdan geliyordu. 

" Evet. " Adımlarını hızlandırıp yanıma geldi. Yüzüne bakmak için çaba harcamadım. Sadece önüme odaklıydı bakışlarım. 

" Neden peki ? " 

" Sanırım nedenini sabah açıklamıştım. " 

" Bir daha açıkla, duymak istiyorum. " Ona dönüp durakladım. Gözleri sadece bana bakıyordu. Sanki çok ilgisini çekermiş gibi. Kaşlarım bu düşünceyle çatıldı. Olmayan birşeyi neden düşünüyordum sanki ? 

KIR ZİNCİRLERİNİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin