Şimdi bir konuya açıklık getirip başlamak istiyorum hikayeye. Kız üstüne iddiaya Mert ve Batuhan girmişti. Berktuğ sadece bir parti için istemişti kızı. Bu konuda anlaşalım :D Bir dahaki bölüm büyük ihtimalle geç gelir ama erken getirmeye çalışırım. İyi okumalar. Bu arada multimedia da çok sevdiğim bir şarkı var :d
" Abla uyan artık. " Gözlerimi aralayıp yan tarafımda duran Buğlem'e baktım. Gözlerim az uyumaktan acıyordu. Dün gece aldığım bilgileri hazmetmek kolay olmamıştı ve uyku denen meret beni bulmamakta inat etmişti. Dolayısıyla saat 5 civarı yatmıştım ve şu anda da yan tarafımda gördüğüm saatten gördüğüm kadarıyla saat 7.30 olmuştu.
" Ne oldu ? " dedim sabah olduğu için kötü çıkan sesimle. Buğlem ayağa kalkıp üstümdeki battaniyeyi çekti. Üstüme vuran soğuk hava dalgasıyla battaniyenin ucunu yakalamaya çalıştım.
" Kahvaltı hazır. Hadi gel yemek ye. " Gözlerimi devirip tekrar battaniyeye ulaşmaya çalıştım ama Buğlem çoktan battaniyeyi yere bırakmıştı. Nefesimi bıkkınlıkla dışarı vererek ayağa kalktım. Ayaklarım soğuk betonla buluşunca bir titreme üzerimden esip geçti.
" Tamam Buğlem, üstümü değişip geliyorum. " Sorgularcasına baktıktan sonra ciddi olduğumu anlamış olmalı ki sessizce arkasını dönüp odadan çıktı. Önceden eve uğrayıp almış olduğum kıyafetlerime uzanıp elime geçeni giydim. Zaten evden çıkmayacaktım. Üstümde ne olduğunun ne önemi vardı ki ? Kapıyı açtığım anda yan taraftaki banyodan çıkan Batuhanla karşı karşıya geldim. Yan tarafımda bir banyo olduğunu bile yeni fark etmiştim. Daha sonra Batuhan'ın üstünde sadece alt tarafını kapatan bir bornoz olduğunu fark edip ellerimle gözlerimi kapadım. İşte erkekli bir evde yaşamanın zararlarından bir tanesi buydu.
" Batuhan git üstünü giyin ya. Göz zevkimi bozdun sabah sabah. " Batuhan önümden hızla geçerken sessizce güldüğünden emindim.
" Açabilirsin artık gözlerini. Odama geçtim. " Gözlerimi açıp etrafa baktım. Gerçekten ortalarda gözükmüyordu ve bu rahatlamama neden olmuştu. Adımlarımı alt kata yönlendirdim. Mutfaktan gelen nefis kokuya doğru çekildiğimi hissediyordum. Mutfakta hizmetçi ya da aşçı kadınları beklerken belinde önlükle Burcu teyzeyi görünce olduğum yerde kaldım. Gerçi davranışlarından işlerini başkalarına yaptıracak birşey olmadığı belliydi, sadece bana biraz değişik gelmişti. Arkasını dönüp beni görünce gülümsedi ve eliyle yanına gitmem için işaret etti. Yanına vardığımda beklemeden elime tabakları tutuşturdu.
" Tabakları masaya diz canım. Normalde Batu yapardı ama biraz geç kalktık sanırım bugün. " Aslında bence hiç geç değildi. Ama benim psikolojimle onun psikolojisi farklıydı tabiki. Ben erken kalkmam biraz daha uyur sonra koşarım psikolojisindeyken, o, erken kalk, işini hallet psikolojisindeydi. Aslında mantıklı olan onunkiydi ama olmayınca olmuyordu işte. Elimdeki tabakları alıp masaya dizmeye başladım. Bir yandan da Buğlem'i arıyordum ancak ortalarda görünmüyordu yumurcak. Tabakları dizdikten sonra mutfağa geri döndüm.
" Buğlem nerede bir bilginiz var mı ? " Burcu teyze yaptığı kreplerden başını kaldırmadan cevap vermeyi tercih etti.
" Hasan amcanla oturuyorlardır. Sen yokken öyle yapıyordu hep. Sanırım onu sevdi. " Babamdan sonra ona iyi davranan bir adamı tabiki sevecekti. Çoğunlukla kızlar yerine erkeklerle daha iyi anlaşıyordu ve bu tamamıyla babamdan kaynaklanıyordu.
" Hadi kızım çabuk ol, bunlarıda masaya götür. Rüyalar bize gelecek, onlarda geç kalkmış. " Dünkü konuşmadan anladığım kadarıyla Rüya annemin arkadaşıydı ve aynı zamanda Berktuğ'un annesiydi. O geliyorsa Berktuğda gelir miydi ? Muhtemelen evet. İçime dolan mutlulukla sofrayı daha bir iştahla kurmaya başladım. En sonunda çatallarıda koyduğumda sofra hazırdı. Batuhan merdivenlerden ıslık çalarak indi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIR ZİNCİRLERİNİ
General FictionYaşadığı şehirden babasını öldürüp ayrıldığında başına neler geleceğini bilmiyordu. Hele 4 erkeğin birden kendisiyle ilgili planları olduğunu duysa aklını kaçırabilirdi.