Medyada Kumsal. Bölüm erotik olunca resmini de erotik koydum :D
-Ahh Bulut hepsini istiyorum.
-Emin misin ? Gözlerime bakarak sorduğu soru karşısında afalladım. Beni bakire sanıyordu. Bu durumu nasıl açıklayacaktım ?
***
-Bulut yumuşak olmana gerek yok.
-Nasıl yani ? Ne demek bu ? Parmağının yarısı hala içimdeydi. Bulut'un bir kolu yataktan destek alıyordu ve vücudunun yarısı üzerimdeydi. Bu pozisyondayken nasıl açıklayabilirdim ki ? Sus ve devam et demek geliyordu içimden.
-Bakire değil misin Kumsal ? Cevap vermeden başımı sağa sola salladım. Gözlerinde öfke vardı. Saf öfke ile direk gözlerime bakıyordu. Parmağını çıkarıp hızlıca tek hamlede içime soktu. Tekrar ve tekrar. Bu defa 2 parmağını soktu ve daha alışmamışken 3ünü sokup hızlı hızlı git gel yaptı. Acımıştı ve acıyla inledim. Parmaklarını çıkarıp üzerimden kalktı ve kadınlığıma baktı.
-Siktir kan yok. Ciddi misin sen ? Gözlerim dolmuştu. Ne vardı bunda bu kadar büyütüp, beni kötü hissettirecek ? Kendimi iğrenç hissediyordum.
-Kim ? Sorduğu soruyla şok olup dolan gözlerle ona baktım.
-Sana kim dedim Kumsal ? İlkin kim ? Şuan kendime lanet okuyordum. Pars diyemezdim. O zaman herşey sarpa sarardı. Kimse aramızda geçenleri bilmiyordu ve yıllar boyunca abi dediğim bir insanla yaptım diyemezdim.
-Benn, benn .. . kekelemeye başlamıştım. Yaptığım hatayı şimdi anlıyordum. Utandığım nokta daha önce sevişmem değildi, Pars ile sevişmemdi. Çarşafı üzerime çekmiş, akmak için göz pınarlarımı zorlayan gözyaşlarımla savaşıyordum ve Bulut'un bu tavırları bana yardımcı olmuyordu.
-Gitmek istiyorum. Bulut çırılçıplak bir şekilde odada volta atarken beni duymuyordu bile.
-Liseden beri tanışıyoruz Kumsal. Berke ile sadece öpüştün, üniversitede doğru düzgün kimseyle çıkmadın ki yakınlaşasın. Kim bu herif kim ? Sadece bilmek istiyorum, bana bir isim ver yalvarırım. Kafayı yicem. Bir anda voltalarına ara verdi ve durdu. Gözlerini bana dikti. Anlamış mıydı ? Üzerime örttüğüm çarşafı daha da sıktım.
-Pars mı ? Lanet olsun Pars mı ?
-Ne, hayır ne Pars'ı?
-O değil, değil mi? Sen ona abi diyorsun, o olamaz saçmala Bulut. Herkesi kaldırabilirim ama sürekli yüz yüze geldiğim Pars'ı asla. O lanet herif olamaz. Şimdi ise kendi kendine konuşuyordu. Kaç kişi oldu ?
-Ne diyorsun Bulut ?
-Kumsal kaç kişi oldu?
-1, sadece 1, lanet olsun. Başka kimse olmadı yemin ederim. Artık göz yaşlarımı tutamayarak serbest bıraktım ve hıçkırarak ağlamaya başladım. Bulut şaşırarak bana baktı. Kısa bir an bekledi ve yanıma geldi. Sıktığım çarşaflardan ellerimi zorla ayırarak ellerimi tuttu. Kafamı tutup yüzümü kendine çevirdi.
-Ben özür dilerim. Sadece bir an kendimi kaybettim. Öncesi beni ilgilendirmez. Sadece yıllardan beri tanıştığımız için böyle bir şey düşünemedim. Ağır geldi özür dilerim sevgilim. Alnımdan öpüp sarıldı. Ben de sarılarak ağlamama devam ettim. Kızdığım o değildi, kendimdim. Bir süre ağlayarak rahatladım. Uzandık. Bulut beni göğsüne yatırıp saçlarımı okşadı. Sakinleşmiştik.
-Özür dilerim.
-Şşş asıl ben özür dilerim. Seni ağlattım. Hiçbirşeyin önemi yok. Sadece sen önemlisin benim için anladın mı ? Her ne kadar o şerefsizi merak etsem de, sen söyleyene kadar konuşmıcam. Sen benimsin. Ben senin sonunum ve kendimi ilkin kabul edicem. Kafasını kaldırıp gözlerimin içine baktı.
-Sen de beni hem ilkin hem de sonun kabul eder misin ? Uysalca başımı salladım ve yumuşak bir şekilde dudaklarımı öptü. Ben de bir elimi yüzüne koyarak öpüşüne karşılık verdim. Kısa sürede tekrardan öpüşmemiz şiddetlendi. Beni altına alarak az öncekinden eser kalmayacak şekilde sertçe öpüyordu. Elleri gögüslerimi avuçlarken sertçe sıkıyordu. Acıyla inliyordum. Boynumu ve göğüslerimi kısaca öptü.
-Seni zevke getirmeden, hazırlamadan içine giricem. Bunu hak ettin, biliyorsun değil mi ? Şimdi bütün benliğinle benim olduğunu hissedeceksin. Korkuyordum. Doğru düzgün ıslanmamıştım ve tüm öfkesini bedenimden çıkaracaktı. Erkekliğini birkaç kere çekti ve hazır olunca kadığınlığımın girişine dayayıp gözlerime baktı.
-Benim olacaksın değil mi, yalnızca benim.
-Yalnızca senin olucam Bulut. Söylediğim şeyle tek hamlede resmen kadınlığımı zorlarcasına içime girmeye çalıştı. Islaklık çok olmadığı için zorlanmıştı ve çıkarıp tekrar soktu. İnleyerek çarşafı sıktım. Acıyordu ama bunu hak etmiştim. İçimde git gellere başladığında yavaş yavaş ıslanıyordum. Az önceki acıdan eser yoktu. Bulut üzerime eğildiğinde artık tırnaklarım çarşafta değil Bulut'un sırtındaydı. Bulut'un her darbesinde kendimden geçiyordum.
-Söyle ! Darbeleri o kadar sertti ki konuşacak halde değildim. Yarım yamalak cevap veriyordum.
-Seninim Bulut .
-Tekrar söyle ! Gitgelleri hızlanırken söylediğim şeyle kendinden geçiyordu. İçimde gitgeller yaparken dışından onaylatıyordu.
-Seninim. . . Cevaplarım çığlıklarımla karışıyordu. Altından kaldırıp yüz üstü yatırdı beni. Bacaklarımı birleştirip tek hamlede içime girdi.
-Zaten dardın şimdi daha da darsın, ahh lanet olsun gelicem galiba. Ben yüz üstü yatarken git gel darbelerini resmen kalçamda hissediyordum. Kadınlığım zevkten sırılsıklam olmuşken Bulut tek eliyle kalçamı sıkıyordu.
-İçime olmaz belime gel. Söylediğim şeyle darbeleri hızlandı, hızlandı ve hızlandı. Geliyorum derken içimden çıkıp belime boşalmıştı. Yanıma doğru kendini attı. Hızlıca kalktım ve banyodaki havluyla belimdeki spermlerini temizledim. Yorulmuştuk. Kendimi Bulut'un yanına attım. Beni kendine çekti ve alnımdan öptü.
-Benimsin kadınım.
-Seninim adam seninim. İkimiz de gülümsemiştik.
-O kadar serttin ki sanki hala içimdesin.
-Ağrın falan var mı ? Tadın o kadar güzeldi ki kendimden geçtim özür dilerim.
-O kadar zevke bu kadar acı değer. Çok güzeldi. Gece daha uzun biliyorsun değil mi ?
-Bana azıcık zaman ver. O da can, dedi erkekliğini göstererek. Ben de gülümseyerek omzuna vurdum.
-O zaman siz biraz kendinize gelin biz bekliyoruz. Kahkaha atmıştı.
-Seni seviyorum. İlk defa bana bunu söyledi. Ne demem gerekiyor bilmiyordum ama ona bakınca başka birşeye ihtiyaç duymuyordum. Galiba ben de onu seviyordum.
-Ben de seni seviyorum sevgilim.
Bol yorum ve votelerinizi bekliyorum.
-Bulut'un ilk tepkisi hakkında ne düşünüyorsunuz ?
-Kumsal ağlamakta haklı mı ?
-Bulut'u affedip geceye devam etmesini nasıl doğru buluyor musunuz ?
-Pars bu olanları duyarsa ne olur ?
-Bulut ve Kumsal çiftini destekliyor musunuz ?
Oy ve YORUMLARINIZI bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YARALI YÜZ (Tamamlandı)
ChickLitYüzünde boydan boya yara olan ve herkes tarafından dışlanan bir erkek, çocukluk arkadaşı güzeller güzeli Kumsal'a ne pahasına olursa olsun sahip olmak ister. Bunun için herşeyi yapmaya hazırdır çünkü o takıntılı bir insandır. ** CİNSELLİK VE ŞİDDET...