39

4.9K 150 246
                                    

Hikayeler gelmeye devam ediyor. Konu sınırı olmadan, paylaşmak, anlatmak, danışmak, sormak istediğiniz konuları özelden bana yazın. Hikayelestirip yeni kitabımda yayimlıyım. Yeni hikayelerizi bekliyorum :)

Medyada Pars

-Bana biraz zaman ver. Herşeyi anlatamam ama bana güven ve zaman ver dedi. Neyin zamanıydı bu ? Olmaz demem gerekirdi. Gözlerimi boşluğa diktim. Yorgun düşen bedenlerimizi uykuya teslim ettik.

***

Bulut'un kollarında gözümü açtım. O hala mışıl mışıl uyurken sessizce kalktım dar olan kanepeden. Ona bir not bırakmaya karar verip çıktım evden. 'Evine dön. Annen ve ben senin için endişeleniyoruz. Kalbimin her zerresi sana ait. ' Bu notu okuduğunda kim bilir nasıl da mutlu olacaktı.

Eve giderken düşünmeye başladım. O yaşta bu kadar büyük bir travma yaşasam, acaba ben nasıl olurdum ? Bu zamana kadar neden böylesin diye sormak hiç aklıma gelmemişti. Yapısı böyle deyip geçmiştim ama anlattıkları. . . Aylarca konuşmadım, sustum demişti. O halde, bu hali bile onun için fazla olmalıydı.

Konu ben olduğumda ise konuşmaktan hatta kavgadan bile geri durmadı hiçbir zaman. Bu bana verdiği değerin büyük bir göstergesi değil de neydi ? Pars'a mesaj atıp evin yakınlarındaki bir cafeye gittim ve onu beklemeye başladım. Kısa süre içinde cafeye geldiğinde onu bu evlilikten vazgeçirmem gerekiyordu. Gülümseyerek yanıma geldi ve masaya oturdu.

-Beni özleyip mi buluşmak istedin prensesim ? Çok açım. Sen de aç mısın ?

-Aslında evet. Sipariş verelim, dediğimde menüyü inceliyorduk. Onu kırmadan vazgeçirmeliydim. Babam asla benim hayır dememi dinlemezdi. Belki Pars ikna ederdi onu. Yemekler geldiğinde ikimiz de karnımızı iyice doyurup işten güçten söz etmiştik. Sodalarımızı içerken artık konuyu açma vaktiydi.

-Pars ?

-Söyle prensesim .

-Babamı evlilikten vazgeçir nolur. Biz olmayız. Karı koca olmayız yani. Babam beni dinlemiyor, sen konuş. Benim hayalimdeki evlilik Bulut'la. Sen o açıklamayı yapmadan bir gece önce bana evlenme teklifi etti. Hatta bak yüzük de burada. Çantamdan yüzük kutumu çıkardım. Açıp Pars'ın önüne koydum. Dişlerini sıkarak bir yüzüğe bir de bana bakıyordu.

-Sen söylesene babana. Ben Pars'la birlikte oldum ama başka bir adamla evlenmek istiyorum baba. Aynen böyle söyle. Hatta şu siktiğimin yüzüğünü de göster.

-Pars ! Üslubuna dikkat et. Babama aramızda geçenleri anlatmak senin hatandı !

-Hata veya değil. Sonucu değiştirip, zamanı geri alamayız. Biliyor artık. Düğün yeri bile tutmuşken babanı ne vazgeçirebilir ki ?

-Haklısın ama bir yolu olması lazım.

-Benden bu kadar nefret mi ediyorsun ? Kaçış yolu arayacak kadar ?

-Hayır hayır yanlış anladın. Sen benim en değerlimsin ama konu evlilik ve aşk.

-Babanı ikna edecek herhangi bir güç yok. Şu yüzüğü de kaldır gözümün önünden. Karşında müstakbel kocan var !

-Pars !

-Ben kalkıyorum. Kaldır şu yüzüğü, seni de eve bırakayım. Yüzük kutuma bakarken iç geçirdim. Parmağıma girmesi gereken yüzük buydu. Ben kadife kutuya bakarken, Pars kutuyu almış ve üzerime fırlatmıştı. Beklemediğim bu hareket karşısında ufak bir çığlık attım. Pars sinirle bana bakıp arkasını dönüp gittiğinde, cafedekiler bana şaşkınlıkla bakıyordu. Neye uğradığımı şaşırıp masaya para bırakıp kalktım. Bu da neydi şimdi ? Rezil etti beni !

Eve geldiğimde içimdeki his beni boğuyordu. Hiçbir yere sığamıyordum. Pars'ın her zaman hayatımın bir parçası olacağını düşünmüştüm ama bu şekilde değil. Düğüne çok az bir zaman kalmıştı. Yarın Bulut'la konuşmalıydım. Ama şuan için yapabileceğim tek şey uyumak olacaktı.

İşe gittiğimde gergindim. Bulut bir kaç gün öncesi kadar soğuk değildi. Evine gittiğimde yaptığımız konuşma, bir nebze aramızdaki buzu eritmişti ama bir nebze. Odasına gidip kapısını çalarak içeri girdim. Beni görünce ilgilendiği dosyayı kenara koyarak oturmamı istedi.

-Konuşmaya nasıl başlamam gerektiğini bilmiyorum ama bir yerden başlamam gerek. Lütfen söyleyeceklerimi kesmeden beni dinle. Pars ile evleneceğim değiştirmesi imkansız olan bir gerçek. Bazı nedenlerden dolayı bir zorunluluk. Kısaca aileler istiyor. Karşı çıkıp diretsem de babam kararından vazgeçmiyor.

O vazgeçse de diğer neden için ben vazgeçemem. Ailemi silemem. Onları yok sayamam. Ama bir müddet buna göz yumar, beni beklersen, olaylar sona erdiğinde ondan boşanırım ve sana gelirim. Bana güvenip beni bekleyemez misin ? Ben bunları anlatırken Bulut pür dikkat beni izliyordu. Konuşmam bitince kaşlarını kaldırıp kahkaha atmaya başladı. Sanki ciddi birşey değil de fıkra dinlemiş gibi katıla katıla gülüyordu.

-Gözümden yaş geldi ya. Bu hayatımda duyduğum en komik şey. Sen, belki de hayatında en çok kıskandığım, küçüklüğünden beri yanında olan, her anına tanık olan bir adamla evleneceksin. Sonra o evlilikten sıkılacaksın ve bana geleceksin. Söylesene Kumsal evcilik oyunun ne kadar sürecek ? Bir ay, bir yıl, üç yıl ? O tatlı canın ne zaman Pars ile evcilikten sıkılacak da Bulut ile evciliğe geçeceksin ? Söyle de ben de bileyim ?

-Bulut cidden beni kırıyorsun. Hiç mi tanımadın beni ? Ben seninle evlilik düşünürken, nasıl başka bir adamla birlikte olayım ? Bana güven ve bekle diyorum. Hayatımla ilgili önemli bir karar alındı hem de bana sorulmadan ! Senden sadece destek bekliyorum. Hem o sürede yine görüşür, buluşuruz.

-Kumsal, Pars ile evliyken benimle mi buluşacaksın ? Benimle görüşüp, el ele tutuşup, otelde benimle mi sevişeceksin ? Benimle yatacak mısın ?

- Bulut ! Kaba olma. Tamam böyle söyleyince kulağa hoş gelmiyor ama Pars bunu anlar. Biz sevgiliyiz sonuçta. Bunu bilerek evlenmeyi kabul ediyor.

-Evli bir kadın olarak hem benimle hem de Pars'la mı aynı yatağa gireceksin ? Miden alacak mı iki adamla birlikte olmayı ?

-Hayır tabiki. Pars ile birlikte olmıcam.

-Kes artık saçmalamayı. Evleniyorsun sen. Olayın ciddiyetinin farkında mısın ? Soy adın başka olacak. Şimdi herkesin içinde rahatken, evli biri olunca gizli saklı köşelerde mi buluşucam evlilik düşündüğüm kadınla ? Biri bizi yakın temasta görse ne diyecek ? Orospuya bak, kocasını aldatıyor. Bu adam da ne şerefsizmiş, dünyada kadın mı kalmadı evli bir kadınla bunları yapıyor ?

Bizim hakkımızda bunları düşünecekler. Vebalı gibi tiksinecekler bizden. Hem yatmaz mısın onunla ? Aynı evin içinde sürekli beraber olacaksınız. Yatmayacak mısın ? Kocan olacak, geceleri seni isteyecek, birlikte olmayacak mısın ? Ailen istiyor diye evleniyorsun tamam. Peki ailen istiyor diye çocuk da yapacak mısın ? Çık git hayatımdan. Bu saçmalıklara ayıracak vaktim yok.

Bulut öfkeyle az önce ilgilendiği dosyayı eline alırken, söyledikleri karşısında gözlerim dolmuştu. Haklıydı. Kimse evliliğimin içeriğini bilmeyecekti ama herkes yargılayacaktı. Dolan gözlerimle kapıya doğru ilerleyip, kapı kulpunu tuttuğumda Bulut, canımı yaktığı yetmezmiş gibi hançeri kalbime sokacak sözlerini söyledi.

-Keşke seni sevmeseydim. Keşke hiç hayatıma girmeseydin. Kapının kulpunu sıkıca tuttum ve göz yaşlarımı sessizce akıtıp odama ilerledim.

Vote ve YORUMLARINIZI bekliyorum.

-Kumsal ile Pars'ın kafede olan evlilikten vazgeçelim konuşmasını nasıl değerlendirirsiniz ?

-Pars, Kumsal'ın üzerine yüzüğü fırlattı. Sinirlenmekte haklı mı ?

-Kumsal, Bulut'a bekle dedi. Siz olsanız bekler miydiniz ?

-Bulut'un Kumsal'a verdiği tepki nasıldı ? Gerçekten çevredekiler onlar hakkında bunları dusunur mü ?

-Bulut gerçekten Kumsal'ı sevmekle hata mı yaptı ?

YARALI YÜZ (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin