42

4.7K 131 276
                                    

Medyada Bulut (Fazla mı tatlı bu adam :)

Yeni kitabım HAYATTAN GERÇEK KESİTLER birkaç gün içinde yayınlanacaktır. Paylaşmak istediğiniz herhangi bir anı ya da dertlerinizi bana özelden mesaj atın, yayınlayayım.

Beraber çalışmazsak Kumsal'ı sonsuza kadar kaybedebilirdim. Cinsellik konularını anlatacak kadar adi bir adam değildim. Onun dışındaki çoğu şeyi anlatmıştım. Buse de öyle. Bakalım bu işin sonucu istediğimiz gibi olacak mıydı ?

***

BULUT'UN AĞZINDAN

-En başta Kumsal'ı yanından ayırmamakla en doğrusunu yapmışsın. Yanında çalışması güzel. Neyse, yani Kumsal sana seni sevdiğini ama anlatamayacağı iki nedenden dolayı Pars'la evlenmesi gerektiğini söyledi.

-Evet.

-Bunlardan birisi ailesi. Pars sürekli Kumsal'ın ailesine düşkün olduğunu söylerdi. Onlar zorladığı için evleniyor. Tamam bunu atlatabiliriz. Pars'ın Kumsal'ı bir şekilde aldatmasını sağlarız ya da öyleymiş gibi gösteririz. Kumsal'ın annesi babası da Pars'tan nefret eder, o kolay. Diğer neden ne ?

-Onu ben de bilmiyorum Buse. Ailem bana sormadan bu evliliğe karar verdi dedi. Ama diğer neden için bile olsa bu evliliğe mecburum gibisinden birşey söyledi. Bunları dinlerken çok sinirliydim. Tam hatırlamıyorum.

-Bu nedeni bulmak zorundayız. Her neyse bulmak ve bu evliliğe mani olmak zorundayız.

Benden onay beklercesine yüzüme baktı ama ben sessizlik hakkımı kullandım. Kısa bir an düşünüp konuşmasına devam etti.

-Yani bu anlattıklarından yola çıkarak Kumsal, Pars'la kağıt üstünde evlenmeyi kabul etmiş gibi duruyor, değil mi ? Sana beni bekle dediğine göre çocuk falan düşünmüyor. Çocuk olmaması için Pars'la birlikte olmaması gerek. Yani ev arkadaşı olacaklar. Bu çıkıyor değil mi sonuç olarak ?

- ....

-Lanet olsun Bulut cevap ver ! Kendi kendime senaryo kurmak istemiyorum. Evet ya da hayır de ki yolumuz doğru mu değil mi anlayıp plan yapayım.

-Buse ben konuşkan birisi değilimdir.

-Kumsal'ı elinden kaçırdığına şaşırmamak gerek !

-Buse ! Madem çok konuşkandın, sen neden Pars'ı elinde tutamadın ?

-Her neyse ! Biz ortağız unutma. Kendi aramızda kavga etmemiz demek, planımızı geciktirmemiz demek. İki haftadan az kaldı Bulut. Değiş artık. Kumsal için değiş. Konuş. En azından şu işi halletmemiz için konuş.

-Tamam, tamam fikir alışverişi yapalım. Ben özet geçicem sen de itiraz edeceğin durumlarda sözümü kes. Onaylandığında sadece sus. Evet, bir bakalım Kumsal'ın Pars'a aşık olduğunu düşünmüyorum. Ama Pars Kumsal'a aşık. İki nedenden dolayı Kumsal evlenmek zorunda, birisi aile. Diğerini arıcaz. Peki senin bir fikrin var mı, ne olabilir ? Kumsal bana anlatmıyor.

-Aslında, bilmiyorum ama Pars'ı tanıdığım kadarıyla, Kumsal'ı zorlayacak birşey yapmış olabilir. Yüzü asılmıştı bunları anlatırken.

-Nasıl yani ? Açık konuş Buse .

-Bak, itiraf etmesi zor ama en başından beri Pars aptal gibi Kumsal'a aşıktı. Biz sevgiliyken bile benle pek buluşmazdı. Kumsal'a ise saatlerini ayırırdı. Hatta ilk birlikte olduğumuzda, çarşafımdaki kan daha kurumadan . . . 

Buse cümlesini tamamlamadan, başını öne eğip elleriyle oynamaya başlamıştı. Aklına kötü birşey geldiği her halinden belliydi. Şuan onu teselli etmemin zamanı değildi. Anlatması gerekiyordu. Öğrenmem gerekiyordu.

YARALI YÜZ (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin