PSİKOPAT AŞIĞIM tamamlanmış olan diğer kitabıma göz atıp, vote ve yorum yapabilirsiniz. İçeriği bu tarzdır.
Medyada Bulut
-Kumsalım, kadınım, herşeyim. Benimle evlenir misin ?
**
Resmen şoka girmiştim. Bulut'a bir süre ayrı kalmamız gerektiğini, Pars'la evlenmem gerektiğini söyleyecektim. Beni beklemesini isteyecektim. Ama şuan bunu açıklamak için en yanlış zamandı. Şaşkınlıkla Bulut'un bana uzattığı tektaşa bakıyordum.
-Aslında şuanda çığlık atarak evet demeni ve boynuma sarılmanı tercih ederdim, dedi yavaşça diz çöktüğü yerden doğrularak.
-Bulut ben, şey ...
-Annelerimiz tanışınca sabredemedim. En azından bugünlük parmağında kalsın. Bu yüzüğü tak. Sonrasında ne zaman kendini hazır hissedersen o zaman evet der, parmağına takarsın olur mu ? O kadar masumdu ki. Gözlerim dolmuştu. Ellerimi uzatarak Bulut'un yüzüğü parmağıma takmasına izin verdim.
Sonrasında ise gözlerimden akan yaşlarla ona sımsıkı sarıldım. Kokusunu içime çektim.
-Ağlama. Mutluluktan bile olsa ağlama. Dayanamam.
-Bugün seninle kalmak istiyorum. Gizli evine gidelim mi ?
-Annenlere ne diyeceksin ? Sorun olmasın. Beni kötü bilmesinler.
-Bulut, canım, aşkım. Hiçbir şey düşünmek istemiyorum. En azından bugünlük, dünyada sadece ikimiz olalım. Aç falan da değilim, hemen evine gidelim. Seni özledim, tenini, kokunu, sana dokunmayı özledim.
-Ben de çok özledim kadınım. Ama en azından annene mesaj at ki içim rahat etsin. Telefonumu çıkarıp bildirimlerimi kontrol ettim. Annem bir kere aramıştı ve Pars her zamanki gibi çağrı ve mesaj bombardmanına tutmuştu. Hiçbirini açmadan anneme bugün Bulut'la kalacağımı bildiren bir mesaj attım ve hemen telefonumu kapattım.
-İşlem tamamdır. Hadi gidelim. Ama sen de telefonunu kapat. Bugün yalnızca ikimizin olsun. Bulut da telefonunu kapatınca arabaya geçtik ve gizli evimize geldik. Bulut kapıyı açar açmaz onu içeri iteledim ve öpmeye başladım. Kısa bir şaşkınlıktan sonra hemen öpücüğüme karşılık verdi. Belki de ona son kez dokunuyordum, belki de onunla son kez beraber olacaktım.
Her anın tadını çıkarmalıydım. Bulut'u öpmekten nefes nefese kalmıştım, diğer yandan da üzerindeki kıyafetleri çıkarıyordum. O da aynı şekilde karşılık verirken, beni kucağına alıp yatak odasına doğru götürmeye başladı. Yüzünü ellerimin arasına alıp onu daha da şehvetle öperken, Bulut ellerinin altındaki kalçalarımı sıkmaya başlamıştı.
Yatak odasına geldiğimizde beni yavaşça yatağa yatırdı ve üzerime çıktı. Gözlerindeki arzu beni daha da ateşlendiriyordu. Üzerinde kalan son giysi parçalarını da çıkarırken, ben de soyunuyordum. Tamamen çıplaktık. Üzerime eğildi. Bir eliyle yataktan destek alırken, diğeriyle vücudumu keşfe çıkmıştı. Boynumu öperken dudaklarımdan küçük inlemeler çıkıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YARALI YÜZ (Tamamlandı)
ChickLitYüzünde boydan boya yara olan ve herkes tarafından dışlanan bir erkek, çocukluk arkadaşı güzeller güzeli Kumsal'a ne pahasına olursa olsun sahip olmak ister. Bunun için herşeyi yapmaya hazırdır çünkü o takıntılı bir insandır. ** CİNSELLİK VE ŞİDDET...