Medyada Kumsal
Rahatladığımı anladığımda kadının parasını yatağa fırlatarak toparlanıp eve döndüm. Öfkemi dindirmiştim. Kumsal ve Bulut'un arası bozulmuştu. Şimdi gidip kendimi affettirebilirdim.
**
Bulut'u evden resmen kovmuştum ama bunu hak etmişti. Sakinleşmek adına biraz daha bahçede oturarak soğuyan kahvemi içmeye başladım. Gerçekten sinirliydim. Dediğinde haklı mıydı ? Ben mi onu farklı görmek istedim ? Çok mu şey bekledim ondan ? Hayır, ben ondan normal olmasını bekledim. Yanımda farklı davranan oydu. Düşüncelerimle boğuşurken, Pars çekingen adımlarla yanıma geliyordu. Bir de onunla uğraşamayacaktım. Bugün olmazdı. Kahve fincanımı masaya koyup kalktım.
-Kumsal lütfen gitme. Arkamdan sesleniyordu, durdum. Derin bir nefes alarak kalktığım yere geri oturdum. Kaçışım yoktu. İllaki yüzleşecektik. Pars da gelip yanıma oturdu.
-Ben, özür dilerim Kumsalım. Sadece bu zamana kadar seni hiç paylaşmak zorunda kalmadım. Kıskandım. Ne kadar kıskanç bir adam olduğumu biliyorsun değil mi ? Çocuksu bir ifadeyle gözlerime bakıp gülümsedi.
-Biliyorum ama dün yaptığın . . .Cümlemi bitirmeme izin vermeden konuşmaya başladı.
-Dün yaptığım eşeklikti. Herkesten önce sana saygısızlıktı. İtin hatrı yoksa sahibinin var. Özür dilerim. İstersen grupta da yazayım özür dilediğimi. Bir de o şirkette işe başladın. Seni kaybedicem sandım.
-Ne kaybetmesi Pars ? Senin yerin ayrı.
-Biliyorum ama o adam her fırsatta, yalnız kaldığımızda arkadaşlığımızı bitireceğini söyledi. Sen de orada işe başlayınca, dediğine inandım. Sonra sevgili oldunuz ve ben kırıldım Kumsal.
-Bulut sana beni seninle görüştürmeyeceğini mi söyledi ?
-Evet Kumsalım. Bilmiyor muydun ? Sana da görüşme dediğini düşünüp söyledim bunu. Aramızda kalsın olur mu ? İspiyoncu durumuna düşmek istemiyorum. Ona inanarak, herkesin içinde sana saygısızlık yaptım. Sen de benimle küstün. O da istediğine kavuştu galiba. Eğer benimle görüşmek istemezsen . . . Başını eğdi. İçimden birşeyler koptu sanki. Ellerimle çenesine dokunup, hüzünlü gözlerini gözlerime diktim.
-Sen benim hayatımın sonuna kadar yanımda kalacaksın. Buna kimse engel olamaz. Sen benim ailemin bir parçasısın. Onun böyle birşey dediğini bilmiyordum, özür dilerim.
-Özür dileme. Sadece beni hayatından çıkarma. Sana olan duygularım çok karışık. İçimdeki sevginin büyüklüğü sadece arkadaşlık değil, bunu biliyorum ama senin bir sevgilin var. Bunu konuşamam. Sadece şunu bilmek istiyorum, beni affettin mi ?
-Affettim gel buraya, diyerek sarıldım.
-Teşekkür ederim Kumsalım. Dün için tekrar özür dilerim. Eminim her ne kadar sevmesem de Bulut'la da aranız düzelir. O da gelip senden özür diler.
-Aslında geldi. Az önce buradaydı.
-Görmedim ne zaman geldi ? Özür dilemiştir ve barışmışsınızdır umarım. Senin mutluluğun benim için herşeyden önemli.
-Onu sevmesen de böyle düşünmen. . . Pars çok teşekkürler. Seni çok seviyorum, iyiki varsın. Bulut'la yaptığımız konuşmayı anlattım. Ağzı açık şekilde beni dinledi.
-Pars cidden ondan olduğundan fazlasını mı istedim ?
-Kumsal ilişkine karışmak istemem ama Bulut saçmalamış. Suç bastırmak için seni suçlamış. Bir kadın ne kadar bağımsız olursa olsun bir erkekte güç ve güven arar. Orada herkes konuşurken onun susması, sadece kendine değil sana da zarar verdi. Hem sen değil miydin o görünenden farklı diyen ? En azından bir süre burnunu sürt. Erkekler böyle yola gelir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YARALI YÜZ (Tamamlandı)
ChickLitYüzünde boydan boya yara olan ve herkes tarafından dışlanan bir erkek, çocukluk arkadaşı güzeller güzeli Kumsal'a ne pahasına olursa olsun sahip olmak ister. Bunun için herşeyi yapmaya hazırdır çünkü o takıntılı bir insandır. ** CİNSELLİK VE ŞİDDET...