Medyada Pars
Her zaman zorla ona sahip olacağımı düşünürken kendi isteğiyle beni kabul etti. Bu dünyada benden daha mutlu hiç bir canlı olamaz. . .
**
Sabah şiddetli baş ağrısıyla uyanmıştım. Alkole alışkın olmayan bedenimi dün fazla zorlamış olmalıydım. Başımı ovalarken uyandığımda etrafa baktım ve odamda olmadığımı fark ettim. Üşüyordum. Üzerime baktığımda, Allah kahretsin, çıplağım.
Yanımda benim gibi çıplak yatan, arkası dönük bir adam vardı. Dün neler olmuştu öyle ? Yoksa ben. . . Yok canım daha neler ! Dün sarhoşken bekaretimi hiç tanımadığım bir adama mı vermiştim ? Yatağa yayılmış olan çarşafı korkuyla açarken, yatakta gördüğüm kan ! Bekaret, benim için önemli değildi ama ilkimin en azından romantik olmasını isterdim ya da her anını hatırlamayı isterdim.
Hiç tanımadığım bir adama otel odasında vermek, kendimi ucuz bir fahişe gibi hissetmeme neden oldu. Yatakta kıpırdandım ve uykusu hafif olan adam yavaşça yüzünü bana döndü. Korkuyla ona bakıyordum. Yüzü tamamen bana dönük olan adam, yavaşça gözlerini araladı. İçinde bulunduğum şok dalgası artarken, bu kişi Pars'tı.
-Pars !
-Günaydın prenses.
- Pars biz dün . . .
-Evet. Dün hayatımın en güzel gecesiydi, dedi gülümserken. Yatakta hafifçe oturur pozisyona geçip beni göğsüne çekti. Hala şok içersindeyim. Bunu nasıl yapmıştım ? Gecenin görüntüleri yavaşça zihnimde canlanıyordu. Pars emin misin diye sormuştu ve ben onu kendime bastırmıştım. Utancımdan ölmek üzereydim. Şuan Pars yerine herhangi birinin olmasını tercih ederdim. Ona hiç bu gözle bakmamıştım ama bekaretimi ona vermiştim. Tedirginlikle Pars'ın göğsünden kalktım.
-Pars, ben özür dilerim.
-Neden özür diliyorsun prensesim ?
-Pars şuan bulunduğumuz durum senin için normal mi ? Biz beraber büyüdük, beraber yedik içtik. Biz kardeş gibiydik ama şu halimize bak. Dün geceyi unutalım Pars, derken yataktan kalkıp yerdeki kıyafetlerimi toplamaya başladım.
-Ne saçmalıyorsun Kumsal ? Dün biz beraber olduk. En özel anını benimle yaşadın ve şimdi unutmak mı istiyorsun ?
-Pars birbirimizin yüzüne nasıl bakıcaz ? Eskisi gibi olabilmemiz için herşeyi unutmamız gerek ve bir daha bundan bahsetmeyelim, dedim son olarak elime aldığım ayakkabılarımı ayağıma geçirirken. Pars'ın yüzündeki hayal kırıklığını görüyordum ama lanet olsun sarhoş olan benken, isteyen benken yine de durması gerekmez miydi ?
-Tamam, tamam sakin ol da otur bir konuşalım. Derin bir nefes vererek yatağa gidip yanına oturdum. Ellerimi tutmuştu.
-Tamam üzerine gelmicem. Nasıl istersen öyle olsun. Ama emin ol benim için çok özeldi. Artık vücudun hassaslaşacak. Cinsellikle tanıştın ve ufak şeyler seni tahrik edebilir. Böyle durumlarda sadece bana gel. Başkalarıyla olma. Kendini lekeleme. Yaşadığımız şeyler hakkında sonrasında konuşmayız. Herşey normal devam eder tamam mı ? Söz ver bana.
-Saçmalama Pars ne diyorsun ?
-Kumsal, bunları ben de yaşadım. İnan bana isteklerin artıcak ve her defasında başka adamlarla olmak yerine bana gel. Kendini kötü hissetmektense, güveneceğin biriyle ol. Söz ver bana yoksa odadan çıkamazsın.
-Peki tamam Pars tamam. Yeter ki şu konuyu kapatalım.
-Ağrın falan var mı ? Kasıkların ne durumda ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YARALI YÜZ (Tamamlandı)
Genç Kız EdebiyatıYüzünde boydan boya yara olan ve herkes tarafından dışlanan bir erkek, çocukluk arkadaşı güzeller güzeli Kumsal'a ne pahasına olursa olsun sahip olmak ister. Bunun için herşeyi yapmaya hazırdır çünkü o takıntılı bir insandır. ** CİNSELLİK VE ŞİDDET...