59

3.7K 129 267
                                    

Medyada Kumsal

Bulut'la kaçma kararı almıştık. Ona, Pars'ın beni Hayal'le tehdit ettiğini anlattığımda, normal yollarla Pars ile ayrılamayacağımı anlamıştı. Tek çare kaçmaktı. Bulut en kısa sürede herşeyi ayarlayacaktı. Beni ve kızımı alıp kurtaracaktı bu cehennemden. Ben de bu süre içinde Pars'la zıtlaşmayacaktım.

Onun suyuna gidecektim. Bana güvenmesini sağlayacak, sonunda beklemediği bir anda kızımı da alıp Bulut'la kaçacaktım. Akşam yemekte herşey sakindi. Sabahki kavgayı biz yapmamış gibiydik. Yemekten sonra film izledik. Beraber kavgasız bir şekilde uyuduk. Günler bu şekilde geçiyordu. Pars'la aram görünürde çok iyiydi. Onu affetmeye çalıştığımı sanıyordu.

-Kumsalım. Emin ol doğru kararı verdin. Beni affetmeye çalıştığını görmek, beni ne kadar mutlu ediyor bilemezsin.

-Sen çocuğumun babasısın Pars. Ben de artık bir anneyim. Hayal için bir arada kalmalıyız. Onun mutluluğu, mutlu bir ailede büyümesine bağlı. Bana anlayış göster. Üzerimdeki korkuları yendiğimde, yine eskisi gibi isteyerek seninle ilişkiye giricem.

-Beklerim Kumsalım. Ben seni hep beklerim. Yeter ki ilk birlikteliğimiz gibi şevkle, sevgiyle birlikte olalım. İnan ben de seni zorladığımda çok üzülüyorum.

Biliyorum, derken Pars'ın yüzünü avuçlarımın arasına aldım, yanağından öptüm. Geri çekildiğimde Pars gözlerini kapamış anın tadını çıkarıyordu. Kötü günleri düşünmemeye çalışarak, onun eski Pars olduğunu farz ederek geçecekti bu süre. Diğer türlü onu görmeye bile dayanamıyordum çünkü.

Pars beni ve Hayal'i sürekli gezdiriyor, mutlu aile tablomuzu herkesin gözüne sokuyordu. Rol yapmak zordu benim için ama en sonunda buna gerek kalmayacaktı. Bugün yüzmeye gitmeye karar verdik. Çantalarımızı hazırlayıp, Ece'yi de alıp üye olduğumuz kulübe gittik. Eskiden buraya gelip sık sık Pars'la tenis oynar, yüzerdik. Ben onu teniste yenerdim, o beni yüzme yarışında.

Önce tenis kortuna geçtik. Ece Hayal'le ilgilenirken, biz de Pars'la maç yapıyorduk. Bir yanım hüzünlüydü. Eskiden burda ne kadar da çok mutlu anımız olmuştu. Şimdi ise kendimi zorlayarak gülümsemeye çalışıyordum. Maçı az bir farkla kazanmıştım. Aklım kaçma planımızdaydı.

Sonrasında hep beraber havuza tarafına geçtik. Vakit kaybetmeden havuza attım kendimi. Yüzmek, rahatlamak istiyordum. Dakikalarca, kollarım ağrıyana kadar yüzüp kafamı boşalttım. Sonrasında havuzdan çıkarak kenara oturdum. Ellerimle saçlarımın ıslaklığını almaya başladım.

Ben bunları yaparken, Pars hayranlıkla beni izliyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ben bunları yaparken, Pars hayranlıkla beni izliyordu. İşimin bitmesine yakın arkamdan sarılıp boynumu öptü.

-İnsan içindeyiz Pars ne yapıyorsun ?

-Çok güzelsin.

-Teşekkür ederim ama ulu orta yaptığın şeye bak.

-Özür dilerim. Dayanamadım. Çok güzelsin. Muhteşemsin. Yapmacık bir gülüşle Pars'ın yerine geçmesini bekledim. Onunla zıtlaşmamalı, onunla kavga etmemeli, onun tepkisini çekmemeliydim. Bir süre daha eğlenmeye devam ettik. Ece ve Hayal de havuza girdiğinde, Pars Hayal'i kucağına alarak dakikalarca yüzdürdü. Hayal babasına bakıp kahkahalar atarken, Pars'ın da yüzünden gülücükler eksik olmuyordu.

YARALI YÜZ (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin