32

5.4K 154 246
                                    

Medyada Pars

-Al şunlara bak o zaman. Hepsinde senin imzan var. Bunlar ne ? diyerek elindeki dosyaları babamın suratına fırlatmıştı. Annemle ben şaşkınlıkla olanları izliyorduk. Benim babam asla böyle birşey yapmazdı. Kimsenin parasına göz dikmez, kimseyi dolandırmaz, kimseyi kandırmazdı. Yapmazdı değil mi ?

***

-Benim babam asla öyle birşey yapmaz. Çığlık atar gibi söylemiştim resmen. Babamı hırsızlıkla, dolandırıcılıkla suçluyorlardı ve ben buna sessiz kalamazdım.

-Sen karışma Kumsal ! Babamın otoriter sesine karşılık sustum. Yere savrulan kağıtları alıp inceliyordu. Şuanda resmen ölüm sessizliği vardı.

-Evet, bunlar benim imzam ama böyle bir kağıda imza attığımdan haberim bile yok. Asla böyle birşey yapmadım.

-Mehmet hadi ben yalan söylüyorum. Kağıtlarda mı yalan söylüyor ? Öyle güzel hazırlamışsın ki herşeyi. O kadar para ortada yok. Bu olay soruşturulursa, şirketimin itibarını düşünebiliyor musun ? Kimse benimle ticaret yapmaz. Olmayan şirketlere mal satış yapmışız, vergi kaçırmışız. Üzgünüm dostum ama bu olayı ihbar etmekten başka çarem yok.

-Adnan ben böyle birşey yapmadım !

-Kağıtlar tam tersini söylüyor. Lanet olsun ! Ne yapmam gerekiyor ? Bu olay ortaya çıkarsa batıcam anlamıyor musun ? Kim yaptı o zaman kim ?

-Bilmiyorum.

Daha fazla dayanamayarak ağlamaya başladım. Babam hapse mi girecekti ?

-Adnan amca nolur polise gitmeyin. Babam yapmamıştır. Olayı araştıralım.

-600 bin, tam 600 bin. Devlet bu saçmalığa inanır mı sanıyorsun ? Yakında müfettişler gelir. Kendin yanarken beni de yakmana izin vermem Mehmet.

-Hiç mi yolu yok ? Hiç mi zaman yok ? Araştıralım.

Adnan amca öfkeyle sakallarını sıvamaya başladı.

-Sana artık güvenemem. Bu olayı üstüme atmayacağını bilemem.

-Asla öyle birşey yapmadım diyorum Adnan. Beni hiç mi tanımadın ?

-Sana güvendiğim için bu kadar yüksek bir pozisyondaydın. Ama hale bak. Herkes susmuş birbirine bakıyordu. Adnan amca derin bir nefes aldı.

-Pekala. Polise gitmicem. Ama sana güvenmem gerekiyor. Aile olucaz. Pars ve Kumsal evlenecek. Dünürüm olacaksın. Olay açığa çıkarsa, bizi de batırırsan, kızın batmış bir adamın karısı olur. Tek şartım bu. Kendimi, oğullarımı, ailemi güvence altına almam gerek.

Annem şaşkınlıkla Adnan amcaya baktı.

-Onlar kardeş. Asla böyle bir şeye izin vermem.

-İzin isteyen yok Zeynep. Durumun ciddiyetinin farkında mısın ? Kocan beni aylardır dolandırıyor. O hapse girsin, biz de batalım bunu mu tercih edersin ?

-Ne olucaksa olsun. Asla izin vermiyorum. Annem kararını net bir şekilde dile getirmişti. Babamın ise hapse girme korkusu gözlerinden okunuyordu. Ne yapmalıydım ? Bulut'a aşıktım, ama vicdanım babamın hapse girmesine izin vermezdi. Yine de hayatımı feda edemezdim. Evlenemezdim.

-Çocuklar karar versin. Pars, Kumsal ne diyorsunuz ? Hayır demeliydim. Kendimi yakamazdım. Babam da benim iyiliğimi düşünürdü değil mi ? Pars'la göz göze geldik. Ağzımı açıp hayır diyecekken, Pars benden önce konuşmaya başladı.

-Yıllardır birbirimizi tanıyoruz. Kumsal'a aşığım. Onunla evlenmek istiyorum. Duyduklarımla Pars'a diktim gözlerimi. Bulut'la evlenmek istediğimi biliyordu. Bir sevgilim vardı, bunu biliyordu.

YARALI YÜZ (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin