-37-

7K 263 25
                                    


העפתי מבט בשעון שבידי.
01:49 הזמן רץ כשנהנים.
"אז איפה כל החברות שלךךךך אני רוצה לראות ידיים" שרתי בקולי קולות לצליל שירו של עומר אדם.
עידן נשען עליי לוקח שאכטה בעוד שניראל ישבה עליי מדפדפת בטלפון.

"עומר סתום כבררר" עידן צעק בייאוש שם את ידיו על אוזניו.
"תגידי מה יהיה הסוף איתך" שרתי לאוזנו "כבר לא יורד על הברכיים" ניראל המשיכה אותי מניפה בידה את הבקבוק בירה שלה. "הופה עושה לי הופה תגידו מה יהיה איתה מה יהיה איתכן בנות" המשכתי לשיר.

"די די לעינוי הזה" עידן צעק ביאוש פעם נוספת. ניראל קמה ומשכה אותי איתה "מה זה תגידו מה זה, עושה לי ציקי ציקי דם דם ככה כל היוםםםםם" שרתי רוקד עם ניראל כשגבה צמוד לבטני ואנחנו זזים לפי הקצב.
"ציקי דם דם ציקי ציקי דם דם" השיר המשיך להתנגן.

"דייייי כוסעמק ערס! דולב נודר לך באמא שלי אם אתה לא מכבה עכשיו אני בא לשפד אותך" עידן צעק וצחקתי סוחף איתי את ניראל שעדיין רקדה צמוד אליי.

השיר התחלף לעדן בן זקן.
התקדמתי לשולחן שעמד בקצה המרפסת מוזג לעצמי עוד שני שוטים ושותה בבת אחת.
המשקה החריף שרף לי את הגרון וירד מטה ומטה.

"שמע שאני מחוק ברגע זה" אמרתי מתיישב ליד עידן ולוקח עוד שאכטה מהסיגריה.
"אתה מדבררררר? לרגע חשבתי שאתה חד קרן באמא שלי" אמר ופרצתי בצחוק מתגלגל.
נדב התיישב עם דולב לידנו, הם פתחו שיחה מטומטמת על... לא יודע.

אני הסתכלתי על השמיים מנסה לספור את הכוכבים ללא הצלחה, אני יודע בכלל איך לספור? כאשר ניסיתי להבין איזה מספר בא אחרי 5 הבחנתי שניראל יושבת משמאלי וחברתה מהצד השני.

"תזכירי לי איך קוראים לך" ביקשתי מהחברב של ניראל. "שירין" הצחוק שכבר נרגע פרץ שוב. "ערבייה יענו?" שאלתי. "וואלה כן" ענתה לי ורק אז שמתי לב למבטא הערבי הקל שלה. "שמעי שמעי בדיחה" אמרתי מנסה להרגיע את התקף הצחוק.
"מה זה ערבי בן 80?" היא חיכתה שאני אמשיך. "פאשלה של צ"הל" בשלב הזה כבר נחנקתי על הרצפה מרוב צחוק.

היא דווקא זרמה עם הבדיחה והאמת שזה הצחיק אותה "חתיכת מניאק" אמרה מביאה לי אגרוף חלש בכתף. "יאללה לכפר! וואליד מחכה לשחוט כבש" פרצתי בצחוק שוב סוחף אותן איתי. "סתם סתם כפרה עליך שירין, נשבע אוהב אתכם" הסברתי בצחקוק קטן.

לאט לאט נרגעתי ממשיך להביט בשמיים. שירין קמה למזוג לעצמה שתייה ואני נשארתי רק עם ניראל.

"מה אתה עושה?" היא שאלה בהיתעניינות. "מנסה לספור את הכוכבים" עניתי בשקט מרכז את עיניי בשמיים ומתחיל לספור "1...2...4...5...8...7...9...2...A....M...7" אמרתי מתאמץ להמשיך.
היא התפקעה מצחוק מחזיקה בבטנה "לא אתה מחוק מהתחת אמאלה" אמרה נשנעת על כתפי.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

אני ממש ממש מצטערת שהפרק קצר, עולה עכשיו עוד פרק❤️❤️ תצביעו🌸

נקודת שבירה / גמורWhere stories live. Discover now