64 | arkadas ama cinsiyeti erkek olanından

5.1K 322 16
                                    

| murat ve meltemin düğünü |

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

| murat ve meltemin düğünü |

"Dur bi bakıyım," deyip elimden tutup kendi etrafımda dönmemi sağladı tahir "Gerçekten çok güzel bir eşim var."

"Abi vurma yüzümüze be."

Fatih'in bu dediğinin üstüne kaşlarımı havaya kaldırıp sırıtan asiye ablaya baktım "Su duymasın fatih, bu sefer yersin terliği kafana."

"Deme yenge bak her taraftan çıkabilir," dediğinde bi etrafına baktı "cin midir nedir anlamıyorum ki." ben kahkaha atınca tahirle göz göze geldim.

"Oğlum ne yapayım baksana," diye beni baştan aşağa süzdü tahir yine gözleri parlak parlak "Çok aşırı güzel, gözlerimi büyülüyor, her gün daha da aşık ediyor kendine. Dış güzelliğini bir kenara bıraksan, bir de iç güzelliği var insanı hayran bırakacak."

Yanaklarımın kızarmasıyla hemen arkamı dönüp dolapta topuklarımı aramaya başladım, o ara fatih yine dert yanmaya başlamıştı "Ya abi, tamam su güzel falan tamam ama çenesi çok çalışıyor bazen ben yoruluyorum onun yerine."

"Fatih, yengem" diye başladı asiye abla "Sen bu kızı sevdiğine emin misin?" bu sorunun cevabını ben de merak ediyordum. Fatih murat gibi değildi, çok çabuk sıkılırdı kızlardan.

"Bilmiyorum yenge ya," dediğinde odanın kapısı açıldı, içeriye mustafa abi girince gülümsedim "Ooo yakuşukli!"

"Abi bi kere de şaşırt beni," diye güldü tahir, ben de topuklu ayakkabılarımı elime alıp tahirin yanına geçtim "Bari kardeşimizin özel gününde başka takım elbise giyseydin."

"Tahir!" dedim koluna cimdik atıp, ağızından bir homurdanma çıkınca bana bakıp 'ne' diye fısıldadı ben de kaşlarımı çatıp ona karşılık verdim ve mustafa abiye döndüm "Her zaman ki gibi çok yakışıklı olmuşsun mustafa abi, bakma sen bu dangoza kıskanıyor o."

"Vay nefes hanım?" tahir bana bir kaşını kaldırıp bakış atınca, sırıtıp kafamı çevirdikten sonra kahkaha atmamak için dudaklarımı üst üste bastırdım.

"Bak, bak, baaak.. işte görüyorsunuz" diye başladı fatih bizi göstermeye "O kadar iltifat edersin, aşık oluyorum her gün dersin o ne der 'kıskanıyor' der 'mustafa abi senin yakışıklılığını kıskanıyor' der. Ne oldu tahir efendi gözüme-"

Tahir yanımdan ayrılıp fatihi ensesinden kaptığı gibi odadan dışarı fırlattı "Yürü lan! Kot kafalı!" sonra kapıyı kapatıp yine yanıma geldi, kulağıma eğildi ve "Bunun hesabını sana sorarım" dedi.

kızımız içinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin