| yağsız sarma |
"Hadi ben benim tarafı bitirdim siz hala bir duvarı boyayamadınız hayde!" nefes eve adım atınca gülümseyerek boya içinde kalmış kocasına ve kardeşlerine baktı. Tahir nefes'i farketmemişti, bir köşeye geçip farkedene kadar onları izleyecekti. "Bi kaldı çocukların odaları, bizim odamız ve banyo.. Ha bide koridor," Tahir elindeki boya fırçasını boya kabına fırlatıp boyalı elini üstündeki tulumuna sürdü, sonra murat'ın kafasına vurup "Düzgün boya lan şu duvarı!"
"Abi sabahtan beri kafama vuruyorsun acıyor ama." diye ağlamaklı bir ses tonuyla fırçasını yere bırakınca Murat nefes kendini tutamadı ve gülmeye başladı.
Tahirin arkasını dönmesiyle yangazlarda dönünce Fatih gülmeye başladı "Nefes yenge her şeyi gördü murat, bence sen işten atılmadan kaç."
"Nefes?" Tahir karısını görünce mutlu olmuştu fakat yan yana bile gelemeden işler karışmıştı. Tahirin ayağı bem beyaz olmuştu, boya kabının içine basmıştı "Ula! Kim koydu lan ha bunu buraya?"
"Ustalar koymuştur abi," diye suçunu başkasına atmaya çalışmıştı Fatih, fakat tahir asla yememişti. Ona dönünce fatih elindekileri bırakıp kaçmaya başladı, tahir ise arkasından bağırmaktan başka bir şey yapamamıştı. Malum ayağı boya olmuştu. "Bulursan döversin abi!"
"Kaybol ula! Hergele seni."
Murat tatlı tatlı gülümseyip abisine baktı "Ben de yavaştan kaç-" Tahir sinirliydi zaten, muratın bu kaçma merakına daha da sinirlenmişti.
"Git ula! Sen de git, ben bu evi kendi başıma hallederim!"
Murat yengesine son bakış atıp güle güle evden koşup çıkmıştı, nefesle tahir tek kalmıştı koca evin içinde. Nefes tahirin bu sinirli haline sadece gülebiliyordu, tahir her ne kadar sinirli olsa da karısını gülerken görmek onu sakinleştiriyordu.
Nefes dudaklarını büzüştürüp "Git üstünü değiş istersen" deyip yer yatağına yerleşti.
Tahir boyalı ayağına bakıp kafasını kaşıttı "Daha çok işim vardı benim ya, baksana daha oturma odasının iki duvarı boyanmadı."
"Kıyamam ki ben sana."
"Ben mutfakla banyoyu boyamışım, oturma odasının yarısını ve çalışma odasını boyamışım onlar bi duvarı boyayamadılar şaka gibi."
Nefes oturma odasının büyük camlarından dışarı bakıp gülümsedi "Sen de neden usta çağırmıyorsun ki hayatım? Boşuna yoruluyorsun bu kadar.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kızımız için
Fiksi Penggemar"Şey buralarda deniz var mı?" tabi ki de var gerizekalı, karadeniz burası sonuçta of adamda diyecek ki bu ne gerizekalı bi kız böyle diye. "Var, hatta çok güzel bir yer biliyorum. Pek kimse gitmez oraya, denizin rengi.." dediğinde biraz daha yaklaş...