GİRİŞ

631 28 2
                                    

MORTEDRA Serisinin ikinci kitabı olan "Bir Kralın Düşüşü" isimli maceraya hoşgeldiniz. Birinci kitapta girişi yapılan konuların, gelişmelerini bu kitapta bulacaksınız.

Birinci kitabı hatırlayalım...

Mortedra, Dünya'dan önce yaratılmış gezegenlerden biridir. Onu diğerlerinden ayıran en önemli özelliği ise içinde hayat barındıran son gezegen olmasıdır. Gezegenin yöneticileri konumundaki tanrılardan birinin (Crona) yeryüzüne sürülmesiyle denge bozulmuştur. Crona'nın kötü amaçlı ilerleyişinden tedirgin olan diğer yöneticiler/tanrılar, evrenin yaratıcısı Tek Olan'dan yardım istemişlerdir. Tek Olan direkt müdahale etmek yerine Dünya'dan bir grup insanı Mortedra'ya göndermiştir. Dünya insanları, Mortedra insanlarından fiziken daha zayıf oldukları için "insanoğlu" olarak anılmışlardır. Crona'nın, ordusu başında gerçekleştirdiği ilk saldırı insanoğullarının stratejisi ve cesareti sayesinde bertaraf edilmiştir. Crona yenilmiş, ancak zulmü sona ermemiştir. Kısa vadeli bir çözüme yanaşmayan Tek Olan, Mortedra'yı insanoğullarıyla desteklemeye devam etmiştir.

DarkKahn takma ismini kuşanmış bir insanoğlu (Kaan) Mortedra'ya geçişinden birkaç yıl sonra, tam da içinde bulunduğu düzene alışmışken bir anda özgür kalmaya karar vermiştir. Şansla, tesadüfle, emekle, cesaretle açıklanabilecek şekilde türlü badireler atlattıktan sonra sağ salim beşinci güvenli bölgeden ayrılmış, üstüne Özgür Krallar ittifakını dağıtmayı başarmış ve farkında olmadan devler ligine adım atmıştır

Gelelim ikinci kitaba...

DarkKahn'ın hızlı yükselişiyle tekrar gün yüzüne çıkan "Kehanet"in aslı astarı var mı? Kehanette bahsi geçen kurtarıcı insanoğlu, DarkKahn olabilir mi? Kehanet dedikodularını işiten Crona'nın tepkisi ne olacak? DarkKahn ile yolları kesişen müritlerinin katledilmesine karşılık Anselon Tarikatı nasıl bir hamle yapacak? Özgür Krallar ile Torin Kardeşler arasında nasıl bir bağlantı var? Esir düşen milendarların akıbeti ne olacak? Özgür Krallar ile aralarında birçok akrabalık bağı bulunan Kuzeyliler nasıl bir tutum sergileyecek?

Hepsinin yanıtı ve daha fazlası, serinin ikinci kitabında sizleri bekliyor...

NOT  : Serinin ilk iki kitabı, android telefonlardaki "play store" uygulamasının kitaplar bölümünde ilginize sunulmuştur. Partsız halleriyle e-pub olarak telefonunuzda muhafaza etmek ya da yazara destek olmak isterseniz, satın alabilirsiniz. İlginize teşekkürler...

Mortedra 2 - Bir Kralın Düşüşü (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin