- Frania spadła z huśtawki, a Klara... chyba złamała nogę. – Mama dwóch pozostałych dziewczynek wygląda na wstrząśniętą. – Karetkę już wezwaliśmy, za niedługo powinni być.
- Jak to... złamała nogę? – pytam. – I jak Frania mogła spaść z huśtawki?
- Odwróciłam się tylko na chwilę... Obie się huśtały, nagle usłyszałam krzyk, a kiedy spojrzałam w tamtą stronę, zobaczyłam, że Frania leci z huśtawki w dół. Musiała się za bardzo rozbujać, a z kolei Klara... Ona pobiegła ją ratować i... stąd to nieszczęście.
Z przerażoną miną pochylam się najpierw nad Franią, która leży na ziemi bez jakichkolwiek oznak życia i nad Klarą, która krzywi się boleśnie.
- Boli – oznajmia płaczliwie, a ja w duchu pragnę, żeby była tu też Lena.
Kiedy przyjeżdża pogotowie, Frania natychmiast zostaje przeniesiona na nosze, a Klara chwilę później trafia do drugiego ambulansu.
- Proszę przyjechać do szpitala najszybciej jak to tylko możliwe – mówi do mnie jeden z lekarzy, a ja kiwam głową.
Wracam na górę, zastanawiając się jak zareaguje Lena, gdy dowie się o tym, co się stało. Wchodzę ostrożnie do pokoju. Widzę ją, nadal pokrążoną w głębokim śnie. Pochylam się, dotykając delikatnie jej ramienia.
- Cooo, co jest? – Otwiera oczy, rozglądając się nieprzytomnie.
- Lenka, musimy jechać do szpitala – mówię najostrożniej jak się da. – Frania z Klarą... Frania spadła z huśtawki, a Klara... złamała nogę.
- Co takiego? – Rozbudza się w moment, siadając na łóżku.
Na szczęście jakiekolwiek ślady po winie wraz z podniesioną adrenaliną zniknęły, co przyniosło mi ogromną ulgę.
- Tak mi powiedzieli rodzice tych dwóch. Nikoli i tej drugiej – wyjaśniam.
- To co my tu jeszcze robimy? – Lena zrywa się. – Ubieram się i jedziemy.
Patrzy na mnie i poważnieje.
- Krystian, ja... chciałabym cię przeprosić za... Nie powiedziałam ci, że alkohol tak na mnie działa.
- A więc jednak pamiętasz? – pytam. – Nic się nie stało. Zresztą, teraz to nieważne, teraz musimy zobaczyć, co z dziewczynkami.
Ona w odpowiedzi uśmiecha się niepewnie i znika w łazience, by się ubrać.
CZYTASZ
Lena i Krystian - Po trupach do celu
FanficNa samym początku, dziękuję @Martikan, za zrobienie okładki. :) Ta historia będzie o Lenie i Krystianie, parze z Gliniarzy. Niech Was nie przestraszy tytuł, to tylko metafora. :) Czy Krystian zdobędzie serce Leny? Czy Lena zrozumie wreszcie, że Krys...