13 - Lena - Cz. 2

328 24 10
                                    

Wieczór nadchodzi bardzo szybko. Siedzę akurat przed telewizorem i patrzę na jakiś film, gdy rozlega się dzwonek do drzwi.

- Już idę! – wołam.

Chwilę później widzę przed sobą uśmiechniętego Krystiana.

- Witaj, księżniczko – mówi, czym mnie kompletnie rozbraja.

- No dzień dobry panu – odpowiadam, nie mogąc powstrzymać uśmiechu. – A pan w jakiej sprawie?

- Nie cierpiącej zwłoki – oświadcza i oboje wybuchamy śmiechem.

- Skoro tak, to zapraszam – oznajmiam i prowadzę go do pokoju.

- O, widzę, że ktoś tu ogląda jakiś kryminał – zauważa, widząc, co leci w telewizji.

- Ee nie, tak w sumie siedziałam i patrzyłam, dla zabicia czasu – odpowiadam. – Czego się napijesz? Kawy, herbaty, soku?

- A coś mocniejszego masz? - pyta.

- Niestety nie. – Rzucam mu spojrzenie pełne rozczarowania.

- W porządku. To w takim razie sok wystarczy.

Bez słowa udaję się do kuchni. Kiedy wracam, załączam laptopa i oboje z Krystianem pochylamy się nad repertuarem kin.

- Ej, to może być dobre – odzywam się po dłuższej chwili. – Co prawda ma wątek romantyczny, ale... w sumie, lubię takie.

- Powiedziałem ci przecież, że zdaję się na ciebie – odpowiada Krystian. – Także wiesz... Ty wybierasz, a ja kupuję bilety.

- Ok. – mówię. – W takim razie idziemy na ten film. „Planeta Singli 2".

- Poczekaj, muszę sobie to zaznaczyć w kalendarzu – śmieje się Krystian, wyciągając telefon z kieszeni.

- Jasne. – Odpowiadam uśmiechem.

Siedzimy tak jakiś czas, aż w końcu Krystian oznajmia, że musi się zbierać. Nie zatrzymuję go, bo po co? Kiedy wychodzi, sama udaję się w objęcia morfeusza.

*     *     *

W prezencie macie kolejną część. :) Dziękuję za Waszą motywację. :)

Lena i Krystian - Po trupach do celuOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz