ᴛʜʀᴇᴇ

5.4K 184 47
                                    

Obudziłam się całkowicie nie wyspana. Zasnęłam koło 2 w nocy. Siedziałam na Instagramie i oglądałam jakieś głupie filmiki lub czytałam książkę. Moje oczy były takie ciężkie, zamykałam je nie mogąc otworzyć i spojrzeć na to światło w moim pokoju. Było tak jasno a moje oczy bolały. Zamknęłam je jeszcze na chwilę po czym otworzyłam i spojrzałam na godzinę : 10.20 CO ! Jak ja nie lubię tak późno wstawać. Mam poczucie jakbym straciła cały dzień, ale co się dziwić skoro zasnelam tak późno. Pora wstawać, dlatego podniosłam się leniwie z łóżka i od razu je poscieliłam. Podeszłam do okna i zobaczyłam słoneczko.

-Przynajmniej jest ładna pogoda - powiedziałam na głos. Wzruszyłam ramionami i wyszłam z pokoju kierując się do kuchni. Oczywiście wzięłam ze sobą telefon.
Wyjęłam z szafki kawę i wstawiłam wodę. Po chwili zalałam kawę i dostałam kilka łyżeczek cukru. Usiadłam na kanapie w salonie, odłożyłam kubek na stół aby trochę wystygło i włączyłam telewizję.
Leciały teraz poranne programy to pomyślałam, że sobie pooglądam.
Napiłam się kawy i pomyślałam, że wyśle zdjęcie na snapa do znajomych i już będę miała z głowy dni.

Zobaczyłam konwersację z Jiminem

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Zobaczyłam konwersację z Jiminem. Naprawde jest irytujący. Fuck. To jakaś telepatia? Napisał do mnie.

CHIMMYFUL : Cześć śliczna, wstałaś ?

TORIX : Pewnie

CHIMMYFUL : Dobrze się spało ?

TORIX : Nawet, troszkę nie wyspana jestem.

CHIMMYFUL : Czemu? Nie możesz chodzić późno spać

TORIX : skąd wiesz, że poszłam późno spać ?

CHIMMYFUL : Po prostu wiem :* co robisz ?

TORIX : Pije kawę i pisze z głupkiem

CHIMMYFUL : mówisz o mnie ?

TORIX : skoro nazywasz siebie głupkiem ;)

CHIMMYFUL : wyślij mi swoje zdjęcie :*

TORIX : może kiedy indziej

CHIMMYFUL : a jak wyśle tobie moje ?

TORIX : nie chce twojego zdjęcia

CHIMMYFUL : jak się spotkamy to nie ominie ciebie kara

TORIX : nigdy się nie spotkamy :*

CHIMMYFUL : oj zdziwisz sie ;)

TORIX: nie wolisz pogadać normalnie ?

CHIMMYFUL : myślałem, że nie chcesz rozmawiać :*

TORIX : zmieniłam zdanie. Co robisz ?

CHIMMYFUL : myślę o tobie

TORIX : dobry tekst na podryw ale na mnie nie działa 

CHIMMYFUL : mówię na serio. Wyślij mi swoje zdjęcie, chce wiedzieć z jaką pięknością rozmawiam

TORIX: a co jeśli nie jestem ładna ?

CHIMMYFUL : nieważne, chce wiedzieć z kim rozmawiam :* możemy się pobawić troszkę ;)

Pobawić? W jaki sposób pobawić? Chciałam mu odpisać, jednak mama weszla do pokoju.

-Juz nie śpisz ? - spytała wchodząc do środka i siadając obok mnie na kanapie. Odłożyłam telefon na bok i uśmiechnęłam się delikatnie.

-Mamo, jest 11 godzina - zaśmiałam się

-Jak to? Straciłam poczucie czasu - dotknęła swoich włosów - Jadłaś śniadanie ?

-Jeszcze nie, pije kawę - powiedziałam - Zrobić tobie ?

-Siedz - pokazała ręką - Ja zrobię sobie kawę i śniadanie dla nas - odpowiedziała i wstała ruszając w stronę kuchni. Uśmiechnęłam się pod nosem i wzięłam telefon do dłoni. Naprawdę? Nie odpisywałam mu zaledwie przez 3 minuty a ten już napisał mi 3 wiadomości. Kretyn.

CHIMMYFUL :
Ej nie bój się
Serio się wystraszyłaś ?
Jak nie chcesz się bawić to nie ;)

TORIX : Rozmawiałam z moją mamą lamusie XD

CHIMMYFUL : Lamus ? Zarabiasz na coraz to większą karę księżniczko

TORIX : o jaka zabawę tobie chodzi ?

CHIMMYFUL : wyślij mi swoje zdjęcie a się przekonasz ;)

TORIX : skąd mam wiedzieć, że serio nazywasz się Jimin i masz 19 lat? Może jesteś starym piernikiem i chcesz mnie zgwałcić ?

CHIMMYFUL : masz bujną wyobraźnię. W takim razie wyśle pierwszy, co ty na to ?

TORIX : daj mi spokój ;)

CHIMMYFUL : Jesteś straszna, ale nie dam za wygraną ;)

TORIX: spadaj

~~~~~~~~~
Podoba się ? 🙊🙊

Answer Me! / PJMOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz