Ostatnim razem jak jimin nie zareagował na moja prośbę byłam dosyć...oschla ? Ugh jak mógł zostawić mnie w takiej sytuacji ? Postanowiłam go troszkę podraznic. Nic mi nie zrobi bo i tak nie ma go tutaj ze mną więc nie mam nic do stracenia. Będzie chętny bardziej niż ja i wtedy powiem mu "dobranoc misiu" huh ?
Do CHIMMYFUL : Jiminie...
Od CHIMMYFUL : Tak, kicia ?
Do CHIMMYFUL :
Od CHIMMYFUL : znowu zaczynasz ?Do CHIMMYFUL : pobaw się ze mną
Do CHIMMYFUL : kiedyś to ty nie chciałaś się bawić
Koniec tego. Po prostu zadzwonię na kamerkę i tyle.
Kliknelam połączenie.
Jeden sygnał...
Drugi...
Trzeci...
- No odbierz - powiedziałam na głos patrząc się w telefon.
- No hej... - wreszcie...wreszcie go widzę. Usłyszałam jego głos. Cichy chichot. Zobaczyłam ciemne oczy i...blond włosy ?
Moje cialo zareagowalo tak samo jak zawsze. Gorąco...trzęsą mi się dłonie. Szybki, płytki oddech. Rumience na twarzy.
Co ty ze mną robisz Jimin...- Zadzwonilas i nic się nie odezwiesz ? - patrzyłam się na niego jak zaczarowana. On działa na moje ciało tak że nie mogę nic zrobić. Dosłownie nic. Moje ciało jest całkowicie jemu oddane. - Zawsze to samo. - zasmial się. - Jesteś moja - o-oj...nie. Koniec. Już. Tory. Ziemia cie woła. Nie daj się.
- Co ? - udałam zdziwiona.
- Jesteś moja. Powiedz to - uśmiechnął się cwaniacko.
-A może to ty jesteś mój, huh ? - spytałam A moje brwi uniosly się ku górze. Jimin się uśmiechnął...Ale w jaki sposób. Czy ja go zawstydzilam? - Jiminie - powiedziałam słodko.
- Cicho...przestań.
- Czy ja Ciebie zawstydzilam? Czy ty się rumienisz, słodziaku ?
-Nie
Rozkoszny. Pierwszy raz zawstydzilam jimina...i to w taki sposób.- dobra dobra. Przestań. Pogadajmy o tobie. Zadzwonilas bo byłaś chętna A teraz Co ?
- Hm ?
- Chce buzi
-Jedyne co możesz dostać to klapsa w tyłek- zasmialam się.-Pierwsze co dostaniesz na przywitanie ode mnie to klaps. - mrugnal do mnie blondyn.
Ugh...to może koniec rozmowy ?
CZYTASZ
Answer Me! / PJM
RomanceGdzie Tory dostaje wiadomości na Snapchacie od chłopaka, który nie daje jej spokoju. ~Jimin ;) ~Maybe 18+ idk