Byłam gotowa na rozpoczęcie roku szkolnego. Nowa ja, nowy styl...
Pffff
Kogo ja próbuję oszukać ?Nie zmieniłam się ani trochę.
Może tylko włosy mi urosły, ale poza tym jestem ciągle tą samą Tory.Spojrzałam w lustro, jeszcze raz zerkając czy aby na pewno dobrze wyglądam.
Postanowiłam nie ubierać się jakoś na galowo. Idę w tym, w czym czuje sie dobrze.
~~~
Tuż przed wejściem do szkoły czekałam na Nicole i Jungkooka.
Korzystałam z telefonu, gdy nagle poczułam czyjąś dłoń na moim ramieniu. Podniosłam wzrok i nie mogłam uwierzyć, że mój Jungkookie tak wyrósł.
Wyglądał oszałamiająco. Włosy idealnie ułożone i tej garnitur.
-Czesc - uśmiechnęłam się.-Slicznie wyglądasz, Tory - puścił mi oczko.
-Przestan- prychnelam. - Wyglądasz jak milion dolarów Jungkookie, nieziemsko. - chyba go zawstydziłam bo podrapał się po głowie i patrzył na mnie.
-Nie mów tak - zaśmiał się
-Moj mały chłopak się zawstydził - złapałam go za polisie.
-Nah, stop - złapał moje dłonie. - Nicole idzie - powiedział.
Moja przyjaciółka wyglądała jak zawsze dobrze. Włosy rozpuszczone i śliczna spódniczka ,która odkrywała jej szczupłe nogi.
~~~~~~~
-Zaraz przyjdę, idę do toalety - powiedziałam do przyjaciół.
Szłam długim korytarzem spoglądając we wszystkie strony. Znowu 9 miesięcy tutaj. Kartkówki, sprawdziany, jakieś głupie dramy.
Znowu wszystko się zacznie. Nie chcę tak bardzo.Weszłam do toalety. Spojrzałam w lustro i poprawiłam swoje włosy.
Zrobiłam to, co miałam i wyszłam z ubikacji.
Zamurowało mnie. Czy to On?
Ten anioł, którego spotkałam wtedy na ulicy ?
Czy to właśnie On idzie w moją stronę ?
Tak... zdecydowanie anioł.
-Co za miła niespodzianka - uśmiechnął się. Oh jejku. Ten kolczyk dodaje mu jeszcze bardziej nieskazitelny wygląd.-Emm - nie mogę wydusić z siebie ani jednego słowa. No dalej Tory. - Będziesz tutaj chodził do szkoły ? - spytałam zdziwiona.
-Tak. Nie wiedziałem, że tu jesteś - uśmiechnął się. - To miło będzie znać tu kogoś.
-Nie znamy się
-Poznamy - puścił mi oczko.
- Do której klasy będziesz chodził? - spytałam.
-Do 2c - uśmiechnął się. - Sądząc po twojej minie zgaduje, że będę chodzil z tobą ?
Zapowiada się ciekawy rok szkolny
CZYTASZ
Answer Me! / PJM
RomantikGdzie Tory dostaje wiadomości na Snapchacie od chłopaka, który nie daje jej spokoju. ~Jimin ;) ~Maybe 18+ idk