Şimdi size çok önemli bir şey söylüyorum. Herkes için geçerli, kitap olmamızı isteyenler kimler? Eğer kitabımızı biraz olsun sevdiyseniz buraya ben yazın. Onlara çok önemli bir şey söyleyeceğim. Zamanı gelince.
Bir dahaki bölüm yılbaşı özel bölüm olarak gelicek. Bölüm adı, yılbaşı özel bölüm, olacak.
Yorumlara en az bir arkadaşınızı etiketler misiniz?
Yorum yapmayı unutmayın.
Gecenin ay'la imtihanı, gökyüzünün soğukla cebelleşisi, kaldırımların yağmurla sezergenişi ve iki bedenin bir tene ilişmesiydi bu geceyi açıklayan.
Bu gece saf değildi.
Bu gece şarap'ın alacalı kırmızısıydı.
Bu gece kararıyla temenni olmuş ruhların omurgalarına sızan ağrıydı.
Bu gece ilkti.
Bu gece Asaf ve benim ilkimdi.
Boynuma kondurduğu öpücükler, belime sabitlediği güçlü elleriyle örtüşüp inlemelerimiz arasından kulaklarıma ilişti.
İç çamaşırlarımlaydım.
İç çamaşırıylaydı.
Ellerimiz aceleyle tenimizi örten bir kaç parça kıyafeti yere boylatmıştı.
Nefesini boyun çıkıntıma üflediğinde tüm tenimin kavruluşu bedenimi fena halde yaktı.
Yanıyordum.
Onu ölesiye isterken o duraksadı.
Başımı kemikli yüzüne doğru eğdim. Neden durdun anlamını taşıyan yüz ifadem gözlerimin alacalığına karıştı.
"seni yavaş yavaş kadınım yapacağım." diye fısıldadı. Gözlerim dudaklarına kaydığında dudakları dudaklarıma kapandı. Yavaşça inledim.
Ellerim kahverengiye çalan saçlarına uzandı. Kalçalarıma sabitlediği parmakları, kalçalarımı ovduğunda saçlarını çekiştirdim.
Acının en güzel hali.
İnleyişlerimin en imalı sebebi.
Biz birlikte oluyorduk!
Dudakları dudaklarımı cezbedici bir şekilde hızlandığında, bedenimin onun olmak isteyişi arttı. Dudaklarım inleyişine karşılık verdiğinde zorda olsa dudaklarımı dudaklarından ayırdım. "hadi artık yapalım şunu."
Gözleri imalı imalı baktığında dudakları güzelce kıvrıldı.
Elleri ikimizi de yatağa doğru sürüklediğinde tenimi tenine teslim ettim.
Sırtım yatağın soğuk çarşafına çarparken, Asaf'ın vücudu vücuduma kapandı.
Dizleri dizlerimin arasında, göğsü göğsümün üzerine, yakıcı noktası yakıcı noktamın üzerine denk geldi.
Ayak bileklerimden yayılan sıcaklık el bileklerime kadar ulaştı. Saçlarım yatağın kenarına doğu uzandı. Dudakları dudaklarımdaydı. Elleri ustaca hareket ederken, elleri kollarımı yatağın ucuna doğru kaldırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Enseme Dokunan Nefes
Teenfikcekulağıma "şu an!" diye fısıldadı, güçlü parmaklarını ağzımdan çekmiyordu ve diğer elini yeniden kalçama götürdü "burada!" dedi, kalçamı hafifçe sıktığında ağzımdan sadece onun duyabileceği bir inilti çıktı. "Seninle!" dedi ellerini birazdaha hareket...