Sadece Asaf'a gelen soruları cevapladım. Diğerlerini de başka zaman atıcam. Hepinize teşekkür ederim.Yorum yapmayı unutmayın.
Asaf'a gelen sorular;
1.Asaf'ın babasına ne oldu?
"Bu soruyu duymamış olayım. Babamın hangi siktiğim deliğe girdiği belli değil ki."
2.Hare'yi ilk gördüğünde ne düşünmüştün ne hissetmiştin?
"şu boktan dünyada ilk görüşüm pekte hayra alemet olmadı ki. Ama onun masum bir melekten farksız olduğunu bile bile yaklaştım ona. Ne hissettiğim ise karışık be. Ufaklığımın hayatını sikecekken onu kollarım arasına almayı seçtim."
3.En sevdiğin renk ne?
"Siyah. Hare'nin üzerine sindirdiği siyah aslında benim rengim. Karanlığımla örtüşüyor bir nebi."
4.Asaf baban nereli nereden bu kaşın gözün temeli?
"sikeyim! Sizi seviyorum. Hare duymasın, tüm o kızlar gibi başınız derde girer sonra."
5.Asaf Hare'ye tam olarak ne zamandan beri aşıksın?
"evet, bu soru çok karışık. Dans ettiğimiz günden bu yana hislerim büyüdü. Gizli psikopatınıza hesaplayamadığı şeyler mi oldu ne?"
6. Asaf hayatında en pişman olduğun durum?
"tüm her şey için Hare'yi suçlamam. Masum bir meleği kanlı ellerle tutmak nedir bilir misin?"
7.Hareyi hiç kıskandın mı?
"Tüm orospu çocukları Hare'ye aşık. Kıskanmayayım da napayım? Deli oluyorum."
8.Asaf Hare'yi gerçekten seviyor musun?
"Yalan söylediğimi nerde gördünüz güzellerim?"
9.Asaf Hare'yi görünce ne hissediyorsun?
"Sarhoşluğa meyil verme dudakları öpmek istiyorum. Kavruluyorum"
10.zamanı geri alma gücün olsa yaşadıklarınızı değiştirir miydin? Öyleyse neyi değiştirirdin?
"tüm her şeyi. Siktiğim iç güdülerim başta olmak üzere tüm bu yaşattıklarını geri almak isterdim."
11.Asaf o kızlara Harenin önünde dokunmanın sebebi kıskandırmak mıydı?
"sevmediğiniz ve öldürmeyi amaçladığınız bir insanı neden kıskandırmak isteyesiniz ki? Geçmişimi hep birlikte öğrenicez. Ben farklı biriyken bambaşka birine dönüşüyorum."
12.Asaf Hare'ye zarar verdiğin zamanlar için acıdı mı? Yoksa bunu içindeki hırs körelttimi?
" içimdeki hırs gözümün önündekini görmeme engeldi. Piç gibi davrandığımın farkındayım."
13. Asaf Harenin kokusu sana kimi anlatıyor?
"Annemi!"
14.Kitabı bir günde okumayı bitirdim.
"bana soru sormamışsın güzel okuyucu. Ama Hare ve beni bu kadar içtenlikle okuyan herkese teşekkür ederim. Benim kalbimi körelten intikamın yavaş yavaş çözülmesini her birimiz birlikte halledeceğiz."
Yorum yapmayı unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Enseme Dokunan Nefes
Fiksi Remajakulağıma "şu an!" diye fısıldadı, güçlü parmaklarını ağzımdan çekmiyordu ve diğer elini yeniden kalçama götürdü "burada!" dedi, kalçamı hafifçe sıktığında ağzımdan sadece onun duyabileceği bir inilti çıktı. "Seninle!" dedi ellerini birazdaha hareket...