Biz geldiik.
Yılbaşı özel bölüm.
Yorum yapmayı unutmayın.
Ruhum kaybolan bir kıyıya çarptı, kıyı okyanusla çevrilen bir limandı, gönlüme denk gelen liman göğsüme ilişti ve bedenim tümüyle yorgundu.
Nefes aldım. Nefesim şöminenin cızırtısına karıştı, dağ evinin tahtayla çevrili duvarlarına çarptı.
Beynime çarpan düşünceler aklımı dalgınlaştırdı. Annemin söylediği sözler beynimde yankılanıyordu. Burdan döndüğümüzde anlatacağı şeyler kalbimi derinden dağlayacaktı, bunu hissedebiliyordum.
İşte olduğu için çok konuşamamıştık.
Avuç içlerimi yatağın çarşafına bastırdım. Dağ evindeydik. Gözlerim Balkonun önüne serilen manzarada gezindi. "Güzel manzaralı bir dağ evi." diye fısıldadım, "yılbaşı için güzel bir yer."
Gözlerimi çantalarımıza indirdiğimde yataktan kalktım. Dizlerime yapışan kot bedenimi rahatsızlığa uğrattığında ellerim hazırladığım küçük sırt çantasına uzandı. İçerisinden daha rahat hissedebileceğim bir şeyler aradığımda gözlerime kestirdiğim eşofmanları çıkardım.
Duş alacaktım.
Birlikte olduğumuz için duş almam gerekiyordu.
"hallettim ufaklık." Asaf'ın sert ama güzel sesi dağ evinin içerisinde yankılandığında başımı arkaya doğru çevirdim.
Odanın içerisi güzeldi. Yılbaşı için dekore edilmişti. İki katlıydı. Geldiğimiz odada bir tane çift kişilik yatak ve bir tane dolap vardı. Duvarlarda tabelalar ve çerçeveler asılıydı. Şömine cızır cızır yanıyordu, hemen önüne kırmızı ve beyaz renkler karıştırılarak oluşturulmuş iki koltuk konulmuştu. Yılbaşı çorapları şöminenin üst kısmına yerleştirilmişti. Oda çok güzeldi. Tam bir yılbaşı odası.
"ben duş alacağım." dedim gözlerimi kapının yanındaki banyoya çevirirken.
Başını salladı, "bende alayım sonra yemek yiyelim." diye söylediğinde "olur." dedim. Ellerim arasına aldığım kıyafetlerimle birlikte banyo kapısına doğru yürüdüm. Adımlarım odada yankılandı. Asaf'ı geride bıraktığımda banyo kapısını araladım, bedenim araladığım boşluktan içeri sıyrıldı.
Yüreğim kabuklarını sığınıyordu. Bir kaç saat önce her şey güzel ilerliyorken annemin söyledikleri yaramı deşmişti. Yüreğimdeki kabuğu aralamıştı.Banyonun havadar kokusu arasından yılbaşı için süslenmiş duvarlarına baktım. Kıyafetlerimi beyaz dolabın üzerine bıraktığımda küvete doğru dönerdim bedenimi.
Dul almak ve bir an için her şeyi unutmak istiyordum. Yılbaşı süslemeleriylr dekore edilmiş küvete yaklaştığımda bedenimi eğip suyu açtım. Suyun sesi banyoda yankılanırken üatümdekileri çıkardım. ısıtıcının yaydığı sıcaklık tenime vurdu. Saçlarımı sırtıma doğru çektiğimde sıcak suyun içerisine soktum bedenimi.
Su tüm bedenimi gevşetirken gözlerimi kapadım. Avuç içlerim küveti kenarlarına tutunurken saçlarım arkaya savruldu. Bir süre öylece bekledim.
Kapı tıklatıldığında gözlerimi açtım, buhar yapan etraf arasından buğulu camı olan kapıya çevirdim gözlerimi. Asaf'ın gövdesi belirgindi. Onu görebiliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Enseme Dokunan Nefes
Teen Fictionkulağıma "şu an!" diye fısıldadı, güçlü parmaklarını ağzımdan çekmiyordu ve diğer elini yeniden kalçama götürdü "burada!" dedi, kalçamı hafifçe sıktığında ağzımdan sadece onun duyabileceği bir inilti çıktı. "Seninle!" dedi ellerini birazdaha hareket...