Kısa bir bölüm oldu ama bizi özlediğinizi bildiğimiz için gelelim dedik. Final bölümünü 900K olduğumuzda atmaya karar verdim. O zamana kadar özel bölümleri atmaya çalışacağım, siz okuyup bolca yorum atarsanız.
Yorumlarınızı eksik etmeyin bizden, hepinizin yorumları değerli. Özel bölüm için fikirlerinizi de alabilirim.
Yorum yapmayı unutmayın...
Özel bölüm.Yürek yangınım.
Kalbimi delice meşgul eden adam, karşıma çıkmasaydın halim ne olurdu?
Rahat kollar arasındaydım, uzanıyorduk. Evimizin balkonunda, ikimizden başka kimse yoktu. Gözlerimiz gökyüzünde, hayal kuruyordu kendimizce.
"çocuğumuz kime benzer sence Asaf?" diye sordum, rahat kollarına sığınarak. "bana benzeyecek tabii" diye fısıldadığında, "hayır, bana benzeyecek." diye çıkıştım.
Omzumun üzerinden kolunu uzattı ve elleriyle burnumu sıktı. "benim güzel ufaklığıma benzesin." saçıma öpücük kondurduğunda "senin gibi güzel saçları, güzel kokusu olsun." elleri çenemi tutup kendine çektiğinde kirpiklerimi okşadı. "senin gibi güzel baksın, bu kadar naif kirpikleri olsun." diye fısıldarken kirpiklerimin üzerinden öptü. "seni seviyorum benim güzel kadınım."
"seni seviyorum güzel adam." diye fısıldadım, "seni seviyorum."
Altımıza ikişerli minder almıştık, üzerimizde battaniye vardı. Asafın göğsüne yatmıştım, saçlarım dudaklarının önündeydi.
Geceydi.
"sanada benzeyebilir aslında." dedim, "senin gibi yüzü olsun." parmaklarımı güzel dudaklarında gezdirdim, "güzel dudakları." saçlarına gitti elim, okşadım. "yumuşacık saçları olsun mesela." gülümsedi. Eğildi ve dudaklarımı öptü. Ellerimi sırtına sardım ve dudaklarından çekilip başımı göğsüne yasladım. "yürek yangınımsın kadın, şu yüreğimi senden başka alevlendiren olmadı."
Daha sıkı sarıldım, hiç bir zaman bırakmak istemeyeceğim bu adamda rahattım. Onun bedeninde olmak istiyordum, orası her zaman olmak isteyeceğim yerdi.
"Asaf?" diye sordum, başım göğsündeyken. "beni hiç bırakmayacaksın dimi?" rahatsız olmuşcasına bedenimin altında kıvrandı, "bırakmayacağım." saçımdan öptü, "bir daha duymayayım." diye fısıldadı. "seni bıraktığım gün öldüğüm gündür."
Göğsümü göğsüne vurdurdum. "bende bunu bir daha duymayayım." diye sitem ettim. Başımı göğsünden kaldırdığında bedenimi geriye yatırdı, sırtım minderlere çarptı. Üzerime eğildiğinde bedeni bedenime denk geldi.
"Güzel kadınım beni kaybetmekten mi korkuyor?" parmakları rahat durmayıp bedenimi gıdıkladığında kahkalarımızın sesi balkonumuzun havasına karıştı, güzel seslerimiz.
Gıdıklamayı bıraktığında dudaklarımdan öptü, "Seni her zaman seveceğim yüreği yangın kadın."
"seni her zaman seveceğim yüreği bana ait adam."
Bölüm sonu.
Yorum yapmayı unutmayın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Enseme Dokunan Nefes
Teen Fictionkulağıma "şu an!" diye fısıldadı, güçlü parmaklarını ağzımdan çekmiyordu ve diğer elini yeniden kalçama götürdü "burada!" dedi, kalçamı hafifçe sıktığında ağzımdan sadece onun duyabileceği bir inilti çıktı. "Seninle!" dedi ellerini birazdaha hareket...