İstekleriniz üzerine, Hare değişti. Yeni Hare'miz.
24K olmamız üzerine, uzun bir bölüm ve çekilişle geldim.Çekilişimiz şu şekilde➡bundan sonraki her bölümde, bölüm sonuna sizlerden birini etiketleyeceğim. Ve eğer kitabınız varsa, onunla da ilgili küçük bir not düşerim.
Çekilişe katılmak için➡
Bu bölüme, en az 8 tane yorum yapmış olmanız gerekiyor.(bölüm ile ilgili.)
Beni wattpad hesabımdan, takip etmeniz gerekiyor.
Ve yorumlara çekilişe katılmak istediğinizi belirtmeniz gerekiyor.Oldukça kolay. Çekilişte bir kişi seçilecek.
Yorum yapmayı unutmayın.
Ruhsuz bir tel kıvrandığı gecede ruhuma denk geldi. Ruhum yorgun ve usanmıştı.
Kırmızı eteği bacaklarımdan geçirirken, az önce aldığım duşun etkisinden çıkamadığımı farkettim. Sıcak su bedenimi Rahatlatmış ve her şeyi unutturmuştu. Birazdan hiç hesapta olmayan doğum günüme götürülmek üzere, Asaf tarafından alınacaktım.
Annemi aradıpımda okuldakilerle kutlayacağımızı söyleyip izin aldığım için kendimi biraz suçlu hissediyordum. Ama eğer kendini suçlu hissedecek biri varsa o da Asaf'tı.
Etek, nemini kaybetmemiş bacağımdan geçtiğinde, annemin eşyaları arasında bulduğum ten rengi çorap pek fazla sırıtmamıştı.
Kırmızı kalpleri olan, siyah bluzu da kollarımdan geçirdim ve, bedenime tam anlamıyla uymasına izin verdim.
Gözlerim, masamın üzerinde duran makyaj malzemelerine gittiğinde, birazdan hiç sevmediğim bir şeyi yapıyor olacaktım.
Nasıl sürülüyordu bunlar?
Kırmızı renkli olan ruju elime aldığımda bunu daha önceden ucuz diye aldığımı hatırladım. Ama hiç kullanmamıştım neredeyse.Geri bıraktığımda, annemin makyaj malzemelerinin olması, ikimizin çok zıt olduğunun göstergesiydi.
Üzerine kalın harflerle markasının yazılı olduğu kalemi elime aldım. Adlarını biliyordum ama çok az kullanmıştım.
Aynaya yaklaştığımda, bedenimden yayılan his, ayak uçlarıma kadar indi.
Parmaklarım, gözümü hafifçe aşağı indirdiğinde, diğer elimle de kalemi, kahverengi gözlerimin hemen altındaki çizgilere sürdüm.
Masaya geri bıraktığım kalemin ardından, elime aldığım rimeli kirpiklerime yaydırdım.
Kirpiklerimi, olduğundan daha uzun göstermişti. Ama yinede hoşuma gittiği söylenemezdi.
Az önce elime aldığım, kırmızı rujun da kapağını açtığımda dudağıma götürdüm ve yavaş hareketlerle sürdüm.
Alt ve üst dudağımın kıvrımları, kırmızı rengin verdiği tonla birlikte çok çekici bir görüntüye sahip olmuştu.
Parmaklarım, ısınmaya başlayan maşaya gittiğinde, Asaf'ın saçımı dalgalı yapmam için beni aradığı aklıma geldi.
Sinir etmekten başka, bir işe yaramıyordu benim için.
Maşayı elime aldığımda, açık kahverengi saçlarıma götürdüm ve, videolarda gördüğüm kadarıyla, saçlarıma uyguladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Enseme Dokunan Nefes
Novela Juvenilkulağıma "şu an!" diye fısıldadı, güçlü parmaklarını ağzımdan çekmiyordu ve diğer elini yeniden kalçama götürdü "burada!" dedi, kalçamı hafifçe sıktığında ağzımdan sadece onun duyabileceği bir inilti çıktı. "Seninle!" dedi ellerini birazdaha hareket...