Bójka i nowy przyjaciel

403 32 9
                                    

Tupot szpilek rozległ się po korytarzu. Najlepsza przyjaciółka Hikari spacerowała po pałacu głównych radnych. Po drodze zgarnęła jedną gazetę i przeczytała ostatnią stronę.

Brutalne zabójstwo podejrzanej

Z dniem wczorajszym otrzymano wiadomość o zamordowaniu Hikari, którą wcześniej oskarżono o szperanie w zakazanych badaniach... Stało się to w gadzinach południowych prawdopodobnie w sali tortur nr 2. O zabójstwo podejrzany jest jeden z radnych rangi 4. Każdy kto wie coś na ten temat niech zgłosi się do głównego biura śledczego.

Fioletowłosa złapała się za usta i opadła na ziemię. Zaczęła płakać, tak iż nic nie widziała i nic nie słyszała. Szloch wypełnij jej małą postać... Rozpacz przejęła jej młode, zrozpaczone ciało...

POV'DEVIL

Od momentu kiedy Hera oświadczył się Aphrodiemu to on nie chodzi do szkoły. Z Hery się śmieją, że jest gejem i lubi fiuty. Opaskę przejął Ares, bo Hera nie chciał i wszyscy uznali, że nie chcą geja kapitana. Tylko ja chyba wiem, że Hera nie jest gejem, bo się gapi na laski jak pies na szynkę, ale o zakładzie wszyscy wiedzą. Mea jest chyba na mnie o coś zła, bo ostatnio mało ze sobą gadamy i nie spotykamy się w weekendy. Rety jak kilka dni może zmienić życie i sposób myślenia człowieka. Teraz jest ostatnia lekcja z naszym wychowawcą. Rozmawiamy o tolerancji. Nie o gejach tylko o kolorze skóry i innym pochodzeniu. No nudy. Kiedy zadzwonił dzwonek chciałam się cichaczem wymknąć z klasy, ale nie pykło.

-Panienko czy możemy zamienić słowo?

-Oczywiście.

Chodzi mu o to, że jestem podejrzana o to, że palę papierosy w kiblu. Dobra kiedyś paliłam, ale teraz już nie, więc niech się nie czepia.

-Czy wie panienka czemu Afura nie ma w szkole?

-Nie.

-Umówimy się, że jeśli zaniesiesz mu dziś lekcje to przymknę oko na tą sprawę z papierosami.

-Ale to nie ja!

-Zaniesiesz mu te lekcję?

-Tak proszę pana.

Zgarnęłam papiery z blatu biurka i ruszyłam na dom tego palanta.

POV'AFURO

Od tej afery z gejami minął tydzień, a ja nie ruszyłem się z domu. Tata myśli, że źle się czuję, a ja udaję wielce chorego. Po tych oświadczynach nie wychodzę z pokoju i gdyby tego było mało to jeszcze pełno o tym postów w internecie, że jestem gejem i jesteśmy z Herą. Ostatnio jednak się nie loguję na żadnych internetowych portalach, bo od razu do mnie piszą z pytaniami. Usłyszałem na dole jakiś hałas i powoli wyczołgałem się spod kołdry i podszedłem do drzwi. Ostrożnie wychyliłem się i ujrzałem jak mój ojciec gada z Devil. Co przyszła się pośmiać?Nagle ojciec mnie zauważył.

-Afuro zobacz twoja koleżanka z klasy przyniosła ci lekcję.

-Aha.

Devil podeszła do mnie powoli i zaprosiłem ją do pokoju na górze. Nie miałem ochoty gadać z nią przy ojcu.

-Nie przedstawisz mi swojej dziewczyny Afuro?

Sięgając NiebaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz