Atak i odwrót przyjaciela

309 28 2
                                    

-Raczysz ruszysz dupę z biura i nam pomóc? Tylko tu siedzisz i wydajesz rozkazy, a my ciężko harujemy!

Hikari spojrzała na różowowłosą i zachichotała.

-Nie widzę potrzeby, a z tego co wiem to teraz powinnaś pilnować tego chłopca, mam rację prawda?

Dziewczyna odeszła. Już od dawna ona i Hoshi planują zdradzić Hikari, zająć się Aphrodim i wydać Hikari w ręce rady. To przykre, ale Hikari to już nie człowiek. Jej demony są coraz silniejsze, a ona słabsza. To byłoby dla jej dobre. Tylko kiedy to zrobić?


POV'APHRODI

Zaraz ją dopadnę! Zaraz dowiem się wszystkiego, albo niczego! Zaraz się wszystko rozstrzygnie! Stoję za murem i patrzę jak Mea gada z Devil. Jak zwykle Devil ma to gdzieś! Słyszę trochę niewyraźnie, ale słyszę. Wiem, że to nieładnie podsłuchiwać, ale ja czekam na Mee.

-Wiesz, że znam prawdę?- Mea mówi. Coś czuję, że zaraz się wyda, że Devil to wampir...

-Co masz na myśli? Czy może mi coś sugerujesz?- Devil mówi.

Zaraz się okaże, że Devil to wampir!

-Wiem, że nie jesteś człowiekiem!- Tak, Devil to wampir, wampir!

-To czym jestem?

Mea poruszała ustami, ale nie mogła wydobyć słowa. Nie powie tego na głos?

-Jesteś odważna, ale nie powiesz tego na głos? Nie możesz?

-Eeee... Ja...

-Nie mieszaj się w cudze sprawy...

Devil odwraca się i odchodzi. Tak, Devil to wampir!

---

Z Meą nie gadałem, bo gdzieś zniknęła! Zrobiłem notes, gdzie zapisuję podejrzane wampiry i dlaczego ich podejrzewam. Na pierwszym miejscu jest Devil!

Devil

Podejrzewam ją ponieważ;

*Ma czerwone oczy,

*Mea mówi, że nie jest człowiekiem,

*Nie męczy się na w-f,

*Jest raczej czujna,

*Prawdopodobnie przeniosła się, żeby mnie śledzić.


I dlatego ją podejrzewam. Chwilowo zapisałem tylko ją, a teraz muszę złapać Mee.

---

-Musimy pogadać!- Powiedziałem stanowczo do Mei.

-Nie sądzę, że mamy o czym!

-Chodzi o Hikari!

Spojrzała na mnie nieufnie. No co? Popchnęła mnie i teraz byłem w jakiejś ciemnej ulicy.

-Co?

-Nikt nie powinien tego słyszeć lepiej chodź do mnie do domu.

-Domu?

-Tak.

-Iść?

Sięgając NiebaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz