AZRA
"Ya savcıya gerçekleri anlatacağız ya da tedavi olmayı kabul edeceksin Azra." dedi Deniz. Çok güzel şimdi de deli olduğumu düşünüyordu.
"Çok iyi ya şimdi de delirdiğimi mi düşünüyorsun Deniz?" dedim.
"Gerçekten sana tedavi ol dediğimde ilk aklına gelen şey deli olduğun mu Azra?" dedi.
"Başka ne için tedavi-
Aklıma gelen olasılıkla gözlerim kapanmıştı. "Sen kimden öğrendin bunu?" diye sordum.
"Kimden öğrendiğimin ne önemi var Azra?"
"Melis değil mi? O söyledi sana." dedim. Ondan başka kimse bilmiyordu ki başka kim söyleyecekti.
"Onun bir suçu yok. Ben onun üstüne gidince söylemek zorunda kaldı." dedi Deniz.
Yataktan kalkıp Deniz'e arkamı dönüp masaya oturdum. Deniz vakit kaybetmeden yanıma geldi. "Azra yapma böyle, ne olursun. Daha fazla kaçma, konuşalım." dedi.
"Konuşacak hiçbir şey yok Deniz. Ben yalnız kalmak istiyorum. Rica etsem çıkar mısın?
"Çıkmıyorum." dedi.
"Kalbini kırmak istemiyorum Deniz, lütfen dışarı çık."
"Bir kere de kırılan benim kalbim olsun. Seni bırakmayacağım."
"Bak senin bana acıman şu anda ihtiyacım olan en son şey Deniz."
"Ben sana acımıyorum ki."
"Ne yani aklından ne kadar zavallı biri olduğum bunu yapacak kadar kendimden nefret ettiğim geçmiyor mu aklından?" diye sordum.
"Yaptığın şey bence delilik Azra. Ama sen bunu kendi adalet anlayışınla yapıyorsan ben kimim ki seni yargılayacağım ya da sana acıyacağım."
"Yani bana acımıyorsun."
"Senin için üzülüyorum aynı zamanda da sana çok kızıyorum ama sana nasıl acıyabilirim ki?Anlıyorum beni çok seviyorsun ama kimse böyle bir bedel ödemez Azra." dedi.
Ona dönüp "İşte bunu anlayamıyorsun, bu yaptığım sana duyduğum aşkla ilgili olsa sevgilim olarak benimle bu konuşmayı yapar mıydın Deniz?" dedim.
"Neyle ilgili o zaman."
"Benimle ilgili, yaptıklarımın sonuçlarına katlanmamla ilgili." dedim.
"Ne yani kısasa kısas mı diyorsun?" dedi.
"Aynen öyle Deniz."
"Hoş geldin Hammurabi, ben Deniz Demir." deyip elini uzattı. Ben hiçbir şey yapmayınca elini çekip "Biliyorum çok yoruldunuz, yüzyıllar sonrasına geldiniz. Rica etsem aşık olduğum kadını geri verebilir misiniz?" dedi.
"Ben buradayım zaten Deniz. Hiçbir yere gitmedim." deyip ayağa kalktım. "Bu yüzden öğrenmemeni hatta hiç kimsenin öğrenmemesini istedim. Bu sadece benimle alakalı bir mesele." dedim.
"Eğer bu sadece seninle alakalıysa sende benim bir parçamsın artık Azra. Seni ilgilendiren her şey beni de ilgilendirir." dedi gözlerimin içine bakarak. "Herşeyini feda ediyorsun benim için. O yüzden konumuza geri dönersek birini seçmen gerekiyor."
"Ne yani tedavi olursam savcıya benim istediklerimi mi söyleyeceğiz?"
"Aynen öyle."
"Böyle bir seçim yapamam Deniz."
"O zaman ben bundan sonra hayatında yokum Azra. Çünkü sana her baktığımda aklıma benim için yaptığın fedakarlıklar gelirken seninle olamam. Eğer bir gün kendini de en az beni sevdiğin kadar sevmeye başlarsan belki o zaman her şey yeniden başlar." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADER ~ AZDEN
Teen FictionAlternatif AzDen kurgusudur. Her şey Avlu'nun 10. bölümünden itibaren başlar. ••• Azra "Sevgilim, Hayatım, Dünyam, Bitanem.." diyerek Deniz'e baktı. Orada olduğundan emin olduktan sonra "Bunlar sana aşık olduktan sonra sana söylemek istediğim şeyler...