DENİZ
Alarmın sesini duyduktan sonra Azra'yla ayrılıp göz göze geldiğimizde ellerimiz istemsizce birbirini bulmuştu. Sonra Azra hızla ellerini çekti, ayağa kalkıp etrafına bakındı. O sırada Dudular koşarak geldiklerinde derin bir nefes aldım.
"Öğrenebildiniz mi ne olmuş?" diye sordum hemen.
"Ortak tuvalete giden koridoru kapadılar. Orada bir şey olmuş olabilir." dedi Dudu.
"Ya da B2'de bir şey olmuş olabilir." dedi Heves.
Azra telaşla etrafına bakınırken "Hasret'i gören oldu mu?" diye sordu. Rüzgarla Azra göz göze geldikleri an Hasret'in odasına doğru koşmaya başladılar.
Azra odadan çıktığında "Odaya gittiğini sanmıştım. Nasıl düşünemedim?" dedi.
Azra'nın yanına giderek "Azra ne oldu?" dedim.
"Hasretle konuştuktan sonra bizden önce dışarı çıktı. Biz burada otururken ben onu odada sanmıştım." dedi Azra.
"Azra tamam sakin ol. Sen bilemezdin ki." dedim.
"Bilirdim aslında. Sinirlendiğinde duvarların üstüne üstüne geldiğini, onları parçalamak istediğini bilirdim." dedi Azra suçlulukla.
"Bunun bir faydası yok Azra. Kızlar siz gördünüz mü Hasret'i?" diye sordum.
Herkes kafasını yana doğru sallayınca masanın üstüne çıkıp "Aranızda Hasret'i gören var mı?" diye bağırdım.
"Ben biraz önce koridorda gördüm." dedi biri.
"Hangi koridorda?" diye bağırdı Azra.
"Ortak tuvaletlerin koridorunda." dedi.
"Emin misin o olduğuna?" diye sordum.
"Eminim Kaptan." dedi.
Üst kattan birisi "Sanırım bende gördüm." deyip aşağı indi. "Ben tuvaletten tam çıkarken biri omzuma çarpınca ona döndüm. Yüzünü görmedim ama şimdi düşününce Hasret olabilir." dedi.
"Üstünde ne vardı?" diye sordum Azra'ya dönüp.
Azra hatırlamaya çalıştı. "Koyu renk bir altı vardı ama paçaları kısaydı sanırım kapri gibi." dedi kendi kendine. Sonra kıza dönüp "Lacivert kısa bir eşortman ve beyaz kolları kıvrılmış tişört." dedi.
Kız Azra'ya bakınca yutkunup kafasını salladı. "Evet oydu." dedi.
•••
Hep beraber koridora giderken Azra kapıyı açmaları için bağırmaya başlamıştı. Hep birlikte bağırdığımız sırada Melis koridorda gözüktü.
"Arkadaşlar az önce bir mahkum şüpheli bir biçimde intihar etti. Bir de siz böyle yaparak işleri daha fazla zorlaştırmayın." dedi Melis.
Melis tekrar içeri dönecekken "Melis!" diye bağırdı Azra.
Melis bize doğru yaklaşınca "Hasret burada değil. Onun için endişeleniyoruz." dedi Azra.
"Korkmanıza gerek yok. Hasret gayet iyi." dedi Melis sakince. Azra'nın rahatlaması için elini tutarken "O da mı oradaydı?" diye sordum.
"Sezen'i o buldu Deniz." dedi Melis pes edercesine.
Azra elimi daha sıkı tutarak "Nasıl yani? İntihar eden Sezen miydi?" diye sordu.
Melis "Evet ama daha hiçbir şey belli değil Azra. Hasret ifade verdikten sonra yanınıza gelecek." deyip yanımızdan ayrıldı.
AZRA
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADER ~ AZDEN
Teen FictionAlternatif AzDen kurgusudur. Her şey Avlu'nun 10. bölümünden itibaren başlar. ••• Azra "Sevgilim, Hayatım, Dünyam, Bitanem.." diyerek Deniz'e baktı. Orada olduğundan emin olduktan sonra "Bunlar sana aşık olduktan sonra sana söylemek istediğim şeyler...