37. Bölüm

1.6K 81 6
                                    

AZRA

"Nasıl yani Azo yarın yeni müdür mü gelecek şimdi başımıza?" diye sordu Hasret. Akşam yemeği için sıraya girdiğimiz esnada. 

"Evet hatta baya ciddi biri gibi duruyor. İşleri sıkı tutmanın tam vakti kızlar." dedim.

"Kudret'in gelişi, yeni müdür derken daha şimdiden siparişler azaldı." dedi Rüzgar.

"Kudret daha yeni geldi bu kadar etkili olamaz kulağımızı dört açmamız lazım. B2de yeni rakipler ortaya çıkmasın birde." dedi Deniz.

"Boncuk çok haklı özellikle şu sıralar çok önemli." dedim. Deniz'in masaya doğru gitmesini fırsat bilerek yemeğim koyulurken "Bana çok koyma Aslı." dedim. 

Deniz iki saniye sonra yanımda belirerek "Öğlen de çok az yedin Azra." deyince Aslı gülerek bir kaşık daha koydu. 

"Oldu mu Boncuk?" diye takıldım Deniz'e masaya doğru geçerken.

"Hemde çok güzel oldu Güzelim." deyip yanıma oturdu.

"Bünyem alışkın değil bu kadarına. Bak bir şey olursa sen bakarsın bana ona göre." dedim gülerek.

"Eğer olurda hasta olursan seve seve bakarım sana. Ayrıca fena mı olur sende kilo alırsın belki birazcık bak önümüz kış." dedi.

"Önümüz sonbahar ama sen bilirsin." deyip isteksiz bir şekilde yemeğime başladım.

•••

Hasret'le siparişleri hallettikten sonra bizim bloğa doğru yürümeye başladık. "Bana bak Haso Deniz'e bu olanları söylemek yok ona göre." diye uyardım Hasret'i.

"Kanka benden sır çıkmaz biliyorsun ama Deniz Abla'ya söylemen gerekiyor." dedi.

"Ne diyeyim Hasret? Kudret'in eline koz vermemek için gizli gizli mal soktuğumuzu mu söyleyeyim. Üstelik Deniz'in bu konuda ne kadar hassas olduğu ortadayken." diye sesimi yükselttim istemsizce.

"Ya ortaya çıkarsa peki Azo? O zaman ne olur boynuna mı sarılır Deniz Abla?" diye sordu Hasret.

Derin bir nefes aldım. Haklıydı bundan kaçmam imkansızdı. Ama Deniz'in bunu kabul etmesi de imkansızdı. "Bu yüzden Deniz'in bunu öğrenmemesi için elimizden geleni yapacağız." dedim.

"Azo yapma, yine girme o topa." dedi Hasret.

"Biliyorum Deniz'e tekrar yaşatmış olacağım aynı şeyleri." diye onayladım onu.

Hasret kafasını iki yana sallayarak "Aynı şeyleri tekrar yaşatma kendine." deyip destek olurcasına omuzlarımı tuttu.

"Sadece bir süre Hasret. Daha sonra her şeyi Deniz'e anlatacağım. Bu sürenin kısalması için elimden gelen her şeyi yapacağım." dedim.

"Neden şimdi anlatmıyorsun daha her şey çok yeniyken?" diye sordu Hasret.

Süre geçmesi tamamen bahaneydi asıl mesele Kudret'ti. Kudret ortadan kalkana kadar sabır edecektim. Bu planımı Hasret'e söyleyemeyeceğim için "Off Hasret amma kafa yaptın. Burada tek sözü geçenin biz olduğunu bütün herkes kabullendiğinde Deniz'e bunun nasıl olduğunu bizzat ben anlatacağım." dedim daha fazla soru sormaması için.

"Daha fazla meraklandırmadan gidelim hadi yanlarına." deyince adımlarımızı hızlandırmaya başladık.

Bloğa girdiğimizde Deniz kızlarla muhabbet ediyordu. Beni görünce konuyu değiştirmeye çalıştıklarını fark etmiştim. Deniz'in yanına vardığımda "Bensiz dedikodu demek." deyip masaya oturdum. Herkesin yüzü değişmeye başlayınca "Ya da benim dedikodum mu desem Boncuk?" deyip ona döndüm.

KADER ~ AZDENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin