41.Bölüm

1.4K 71 1
                                    

DENİZ

Sabah sayımından sonra Özlem Zerrin'in beni çağırdığını söylediğinde Azra çoktan yanıma gelmişti.

"Neden çağırıyor ki seni daha ilk günden?" diye sordu.

"Bende merak ettim şimdi acaba hemen gitsem mi yanına?" dedim.

"Dur bir iki dakika izleyeyim seni doyasıya, sonra gidersin." deyip yanağımı okşamaya başladı.

Özlem hafifçe öksürüp "Zerrin Hanım bekletilmeyi sevmediğini söyledi." deyip bizden uzaklaşıp bloğun kapısının orada beklemeye başladı.

"Sanırım az önce birazcık vakit kazandık Boncuk." dedi Azra.

Etrafa bakındıktan sonra "Kiminle gideceksin hastaneye?" diye sordum.

"Eğer gelecek gardiyanı soruyorsan bilmiyorum ama Melis de gelecek mi diye soruyorsan direkt sorabilirsin?" dedi gülerek.

"Hiçbir fırsatı kaçırma zaten Azra." dedim bakışlarımı kaçırarak.

Azra gülerek yanağımı öptükten sonra bakışlarımızı birleştirmek için yüzümü tuttu. Kollarımı beline sarıp onu izlemeye başladım. "Eğer istemezsen anlarım. Gerçekten söylemen yeterli." dedi.

"Hatta hemen söyleyeyim gelmesin hiç." diye devam etti.

"Azracım biraz sakin olur musun?" dedim. Azra anlamsızca yüzüme bakmaya başlamıştı.

"Melis tabi ki gelsin seninle. Sadece ben yanında olamadığımda onun olması canımı çok sıkıyor o kadar." dedim.

"Şu an içim rahat bir şekilde buradan çıkabiliyorsam bu senin sayende Deniz. Eğer sen benimle gelirsen ben kızları kime emanet edeceğim söylesene bana?" dedi.

"Her şeye rağmen yinede yanında olmak isterdim Azra." dedim ellerimi kızıllarda gezdirip ona sımsıkı sarıldım. 

"Sen her zaman benimlesin zaten Deniz. Hep benimleydin ve ömrümün sonuna kadar da benimle olacaksın. Hiçbir şey bu gerçeği değiştiremez Güzelim." dedi.

"Çifte kumrular amma abarttınız sizde, alt tarafı birkaç saat ayrı kalacaksınız." dedi Rüzgar.

Azra gülerek benden ayrılırken çaktırmadan gözümden düşen damlaları silip göz kırptı.

Azra "Bana bakın ben yokken birbirinize iyi bakıyorsunuz. Gerçi söylememe gerek yok ama." deyip Hasret'e baktı. "Herhangi bir tartışma da istemiyorum." dedi.

"İyice çocuk yaptın sende bizi Azo." dedi Hasret.

"Azra'nın kimden bahsettiği açık aslında Hasretçim." dedim kaşlarımı kaldırarak.

"Sen de mi Deniz Abla? Bravo gerçekten." deyip göz ucuyla Bade'ye bakmasıyla Azra kendini tutamayıp gülmeye başladı.

Telsizin sesiyle Özlem'in yaklaştığını anlayarak arkamı döndüm. "Azra ve Deniz benimle geliyorsunuz. Azra sen Melis Hanım'ın odasına Deniz sende Zerrin Hanım'ın odasına gideceksin." dedi.

"Çok teşekkür ederiz Özlem bu asla bilmediğimiz bilgiyi bizlere ilettiğin için." dedi Azra. Özlem bir şey demeden önden yürüdüğünde kızlara veda edip peşinden gitmeye başladık.

"Özlem okadar müddet verdi bize, dalga geçmenin sırası mıydı Azra?" dedim.

"Hasret grubumuzun çocuğu sende annesisin demek Boncuk." dedi Azra gülerek.

"Evet Azra çünkü bu Dünya'da birisini uyarmak için sadece anne olmak gerekiyor değil mi?" dedim.

"Aynen öyle. Ama eğer çok istersen konuyu gereksiz uzatma ve iğneleme yapmayı da ekleyebiliriz tabi?" dedi gülerek.

KADER ~ AZDENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin