AZRA
"Güzelim Hadi uyan artık." diyen Deniz'in sesiyle zorlanarak gözlerimi açtığımda Deniz yanağımdan öpüp yüzümü okşamaya başlamıştı. Gözlerim tekrar kapanırken "Biraz daha." diye mırıldandım.
"Bugün Çarşamba unuttun mu? Kahvaltıya geç kalacağız bu gidişle." dediğinde bugünün gerçekten çarşamba olduğuyla yüzleşip hızla yataktan kalktım.
Deniz sorgularcasına bana baktığında "Ama benim çıkmam gerekiyor Boncuk. Erhan gelecek birazdan." deyip saati kontrol ettim.
"Hatta tam olarak 15 dakikam var." deyip dolabımdan düzgün kıyafetler bakınmaya başladım.
Deniz "Bazen keşke sizi Erhan'la hiç tanıştırmasaydım diyorum. Baksana bana vakit ayırdığın falan yok artık." deyip bana arkadan sarılınca ona döndüm.
"Bu davayı da kapatırsak söz veriyorum bu kadar yoğun çalışmayacağım artık."
"Boşuna söz verme Azra sonu hep aynı." dediğinde bu konuşmanın asla sona ermeyeceğini fark edip onun kısmına göz atmaya başladım.
"Hayırdır hani ben sıkıcı giyiniyordum."
"Bugün karşımdakine oldukça güven vermem gerekiyor da."
"Neden ki?"
"Bugün kadın cezaevine gideceğiz. Müvekkilim Yonca diye biriyle konuşmamız gerektiğini söyledi." dediğimde gözüme güzel bir takım kestirmiştim. "Bu nasıl sence?" diye sordum.
"Karşındakine güven vermek için başkası gibi giyinmene gerek yok ki. Kendin ol yeter. Ben sana bu yüzden aşığım." dediğinde gülümsemeye başladım. "Ben seni bu sabah öpmüş müydüm?"
"Bilmem, öpmüş müydün?" diye sorduğunda kaşlarımı kaldırıp "Cık" diyerek onu öpmeye başladım. Deniz zorla kendini geri çekerken "Geç kalacaksın." dedi.
"5 dakikada neler yapılırı sana göstermemi ister misin?" deyip onu banyoya sürüklemeye çalıştığımda Deniz gülerek bana bir öpücük bıraktı. "Ben biliyorum zaten çok güzel bir tost yapılır." dedi.
"Boş ver şimdi tostu." dedim.
Deniz saatine bakıp "Yalnızca 4 dakikan kaldı duş için. Alacağım olsun." dediğinde mutfağa doğru giderken arkasından seslendim. "Kahvaltı yalan oldu ama seni okuldan ben alırım oradan yemeğe çıkarız." dedim.
"Olmaz bugün şan dersim var."
"Ataşehir'deki mi?"
"Evet."
"O zaman 7'den sonra benimsin Boncuk."
•••
Deniz'in dediğini yapıp her zamanki gibi giyinmiştim ve bu Yonca'nın konuşmasında oldukça işe yaramıştı. Yonca oldukça garip bir kızdı. Erhan'ı yanımızdan gönderip benimle başbaşa konuşmak istediğini söylemişti. Konuşurken bakışları sadece dövmelerimde geziyordu.
Bana onu yalnızca benim anlayabileceğimi söyleyip burada yatan Kudret isminde bir kadının müvekkilimle bir derdi olduğunu söylemesiyle bu dediklerini gizli tutacağımı söyleyip içlerinde Kudret'in de olduğu 10 kişinin ifadesine ihtiyacım olduğunu söylemiştim.
Yonca gittikten sonra Erhan'la beraber Kudret'in sorgu odasına gelmesini beklerken sabırsızlanmaya başlamıştık. Anlaşılan bekletmeyi oldukça seviyordu.
Duvarlar aniden üstüme üstüme gelmeye başlayınca "Ben biraz hava alacağım." deyip dışarı çıktım. Gardiyanlardan birine çıkışın nerede olduğunu sordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADER ~ AZDEN
Teen FictionAlternatif AzDen kurgusudur. Her şey Avlu'nun 10. bölümünden itibaren başlar. ••• Azra "Sevgilim, Hayatım, Dünyam, Bitanem.." diyerek Deniz'e baktı. Orada olduğundan emin olduktan sonra "Bunlar sana aşık olduktan sonra sana söylemek istediğim şeyler...