47. Bölüm

1.2K 87 10
                                    

DENİZ

"Ben gittikçe endişelenmeye başladım." dedi Rüzgar bana bakarak.

"Melis Hanım bir anons yapsanız böylece Azra'yı daha hızlı bulabiliriz." dedim.

"Ben şimdi anons geçeceğim. Siz burada bekleyin ne olur ne olmaz Deniz."

"Olmaz öyle şey. Ne kadar fazla olursak o kadar çabuk onu bulabiliriz." dedim sonra kızlara dönerek "Hadi kızlar Azra'yı bulmaya gidiyoruz." dedim.

Melis arkamdan "Deniz." diye bağırsa da onu dinlemeden gruplara ayrılarak Azra'yı aramaya başladık.

•••

Hasret'le beraber ortak tuvaletleri ve duşları kontrol ederken elimizden geldiğince hızlı olmaya çalışıyorduk. Ama burada da bulamamıştık Azra'yı.

"Hasret sana bir şey söylemediğine eminsin değil mi?"

"Tek bildiğim şey senin yanına geleceğiydi Deniz Abla. Bu şekilde ortadan kaybolacağını bilsem hayatta yalnız bırakmazdım onu." dedi Hasret kendini suçlayarak. Aralarında kesinlikle bir tartışma geçmişti ama şimdi bunu düşünmemin sırası değildi.

"Şu an önceliğimiz Azra'nın nerede olduğu Hasret. Kendini suçlaman onu daha hızlı bulmamızı sağlamayacak. Ayrıca sen Azra'nın canını bile isteye yakamazsın ki." dedim ona destek olmak istercesine.

"Haklısın Deniz Abla. Sen, sen nasılsın peki?" demesiyle asla kötü bir düşünceye yer vermeden "Azra'yı bulursak daha iyi olacağım." dedim.

"Ben anlayamıyorum nasıl bu kadar sakin olabiliyorsun? Nasıl böyle bir durumda hala beni teselli edebiliyorsun?"

"Eğer bir an bile ona kötü bir şey olacağını aklımdan geçirirsem bunu kaldıramam Hasret. Eğer ona bir şey-

"Kudret" dedik aynı anda. "Bu nasıl aklıma gelmedi." diye söylenerek B2'ye doğru koşmaya başladım. 

"Deniz Abla bekle. İkimizde elimizi kolumuzu sallaya sallaya giremeyiz oraya. Cesedimiz çıkar." dedi Hasret beni durdurarak.

Kolumu ondan kurtarıp "Ya Azra oradaysa Hasret?" dedim. 

"Ya değilse Deniz Abla?"

"Bunu oraya gitmeden bilemem. Sen benimle gelmek zorunda değilsin. Hatta en iyisi sen kızlara haber ver." deyip B2'ye doğru koşmaya devam ettim.

"Seni tek başına Kuti'nin yanına gönderirsem Azo beni öldürür Deniz Abla." deyip peşimden geldi.

Uzaklardan bir patlama sesi duymamla istemsizce "Azra." dedim. "Hasret sen de duydun mu sesi?"

"Evet Deniz Abla ama B2'den gelmedi ses." dedi.

"Hasret koş." diye bağırdım. İçimden bir ses Azra'nın B2'de olmadığını söylüyordu.

•••

İkinci bir patlamadan sonra mutfağa doğru koşmaya başladığımızda etraf kalabalıklaşmaya başlamıştı. Gardiyanlar, doktorlar, mahkumlar herkes bir aradayken Zerrin'in sesi yükseldi. "Bütün mahkumları bloklarına geri gönderin." 

Etrafta tanıdık yüzler aramaya başladım sonunda Melis'i görmemle yanına gittim. "Melis neler oldu kim var içeride?"

"Deniz bloklarınıza dönün gerekli açıklama yapılacak." dedi soruma cevap vermeden.

"Azra içeride mi bari onu söyleyin." 

"Deniz-

"3 mahkum var. Buraya hemen 3 tane sedye getirin." Melis gelen telsiz sesiyle cümlesinin devamını getirememişti.

KADER ~ AZDENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin