DENİZ
Sanki hep bu anı bekliyormuş gibi tişörtünü bir çırpıda çıkarıp beni tutkuyla öperken kendini tekrar bana bastırmaya başlamıştı. Öpüşüne ayak uydurmakta zorlanırken Azra'nın daha önce beni hiç böyle öpmediğini fark ettim. Azra beni her zaman çok güzel öperdi ama hiç kendini bu kadar kaybetmemişti. Bunu ona ben mi yapmıştım?
Varlığından haberimin dahi olmadığı o kalın perde aramızdan kalkmıştı sanki.
Azra ritmini daha da hızlandırınca dudaklarımızı ayırıp boynundan omuzlarına doğru öpücükler bırakarak ona sıkıca sarıldım. Bu sabah herkesin hayran kaldığı bedenin tek sahibi olarak ona dokunup her yerini öperken dönüştüğüm bu yeni kadına oldukça şaşırmıştım.
Azra'yla daha önce bu kadar ileri gitmediğimiz için içime düşen heyecan ve belki biraz da merak şaşkınlığımı yenince dudaklarımı boynundan köprücük kemiğine doğru indirmiştim. Ama öpmek artık yeterli gelmeyince açıkta olan göğüslerine ıslak öpücükler bırakmaya başlamıştım. Azra aniden yavaşlayınca devam etmesi için kalçalarını okşayınca başımı kaldırıp dudaklarımızı birleştirdi.
Ona karşılık verdiğimde ellerini saçlarıma atıp öpüşünü derinleştirdiğinde bir yandan da kendini tekrar kasıklarıma bastırmaya başlamıştı. Kollarımı beline sarıp oradan sütyenine doğru çıkardığımda üstündeki sporcu sütyenine yine söylenmeye başlamıştım. Kalın askılarını indirmeye yeltendiğimde Azra kahkaha atmaya başladığı için dudaklarını ayırmak zorunda kalmıştı.
"Çok mu komik?" diye söylendim bir yandan da tekrar askıları indirmeye çalışırken.
"Fizik kurallarına aykırı bu yaptığın Boncuk." deyince ellerimi sırtına götürdüğümde arkasının çapraz olduğu gerçeğiyle yüzleşince bende gülmeye başladım.
Kahkahaların yerini tebessüm alınca yüzümü okşayıp "O kadar güzelsin ki." dedi.
"Se-
Aniden dudaklarını benimkilere bastırınca ona cevap verememiştim. Öpücükleri dudağımdan boynuma doğru inerken tişörtümün altından belimi okşamaya başladı. Bu defa ben onu tutup dudaklarımızı birleştirince bana gülerek karşılık verdi.
Azra kendini biraz geriye çekip bacaklarımın arasına oturduğunda bacaklarını kendime sarıp öpüşümü derinleştirdim. Sakince elini eşortmanımın üstüne doğru götürüp kendini biraz daha geriye çekmeye çalıştığında daha geri gitmemesi içi kollarımı beline sarıp dudaklarımı ondan ayırıp ona baktım. Göz göze geldiğimizde beni yavaşça okşamaya başladı.
Ellerimi vücudunda gezdirip onu keşfetmeye kaldığım yerden devam etmek istesemde dokunuşuyla yerimden kıpırdayamamıştım. Nihayet hareket edebildiğimde elini durdurdu ama oradan çekmedi. Benim vereceğim tepkiyi ölçmek için öylece duruyordu eli.
Bir şey sormasına gerek kalmadan sabırsızca başımı evet anlamında salladığımda dudağını ısırıp yavaşça okşamaya devam etti. Ben boynuna geri dönüp her yerini öpüp dokunuşlarına kendimi bırakırken, kıyafetlerin üzerinden bu kadar keyif alınıyorsa, gerçekten sevişilirken nasıl zevk alınacağını düşünmekten kendimi alamamıştım.
Azra zihnimi okumuş gibi dudaklarımı boynundan ayırıp kendi dudaklarıyla birleştirirken tek eliyle eşortmanımın iplerini çözmüştü. Çamaşırımın üstünde beni okşamaya başlayınca dudaklarımızı ayırıp elimi beceriksizce onun şortuna götürdüğümde beni durdurdu.
"Bu gece yalnızca benim gecem olsun." deyince başımı hayır anlamında yana sallayıp ona dokunduğumda "Lütfen Deniz." dedi çaresiz bir şekilde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADER ~ AZDEN
Genç KurguAlternatif AzDen kurgusudur. Her şey Avlu'nun 10. bölümünden itibaren başlar. ••• Azra "Sevgilim, Hayatım, Dünyam, Bitanem.." diyerek Deniz'e baktı. Orada olduğundan emin olduktan sonra "Bunlar sana aşık olduktan sonra sana söylemek istediğim şeyler...