AZRA
Sınavdan gelir gelmez heyecanla Deniz'in odasına girecekken ortak alanda Hasret beni fark etti.
"Azo neler oldu bir bilsen." deyince ona döndüm.
"Haso önemli bir mesele var ve araya hiçbir şeyin girmesini istemiyorum. Sen kızları benim odaya toplasana 5 dakikaya." dedim.
Aceleyle Deniz'in odasına doğru gittiğimi görünce "Azo ne işin var o odada senin?" dedi.
"Birazdan anlarsınız Haso." dedim bir yandan da Rüzgar'a Hasret'i işaret ediyordum.
Rüzgar Hasret'in yanına gidince Hasret soru sormayı kesip kızları bulmaya gidince rahat bir nefes alıp Deniz'in odasına girdim. İçeride Dudu da vardı. Beni görünce şaşkınca yüzüme baktılar. "Yoksa bastım mı sizi ne bu hal?" dedim.
"Azra ya." dedi Deniz. Ama üzüntülü bir hali de vardı.
"Seni görünce şaşırdım da o yüzden." dedi Dudu. Sonra bizi yalnız bırakmak için "Ben çıkayım da siz konuşun." deyip dışarı çıktı.
Kapıyı kapatıp ona sarıldığımda "Deniz ne oldu Canım, ne bu halin?" diye sordum.
"Şimdi konuşmayalım. Hem sen çok heyecanlısın baksana." dedi.
"Hiçbir şey senden daha önemli değil Deniz." dedim kollarımı daha sıkı sararken.
Geri çekilip bana anlatması için gözlerinin içine baktım. "Duygusallaştık biraz Dudu'yla. Önemli bir şey değil gerçekten." dedi.
"Anlatmak istemediğin için konuyu değiştirmek için soruyorum. Derya ve Bade geldi mi?" dedim.
Deniz hafifçe tebessüm edip "Teşekkür ederim, söz veriyorum sana sonra anlatacağım her şeyi ama şimdi değil." dedi. Sonra soruma cevap verip "Evet biraz olaylı olsada geldiler." dedi.
Birlikte yatağa oturduktan sonra "Ne oldu ki?" diye sordum.
"Sen burada olmadığın için sorun çıktı tabi. Ama hallettik sayılır." dedi.
"Benim yüzümden oldu. Gitmeden önce onlara söylemeliydim. Hasret değil mi o karşı çıktı?"
"Aslında herkes yapması gerekeni yaptı. Hasret'in bir suçu yoktu. Senin de yok ki. Onlar bizi ayrı bilirken ne diyecektin onlara yalan söylemekten başka?" dedi üzüntüyle.
Ellerini tutup "O zaman buna bir son vermeye hazır mısın Boncuk?" dedim.
"Hazırım Sevgilim." diye beni onayladı. Dudağına uzun bir öpücük kondurduktan sonra "Hadi gidelim, bizimkileri benim odama çağırdım." dedim.
"Ben de Deryalara söyleyeyim. Senin odanda buluşalım." dedikten sonra birlikte odasından çıktık.
Odama girdiğimde herkes gelmişti. "Hoşgeldiniz kızlar. 3 kişi daha geldikten sonra konuşmaya başlayabiliriz." dedim masamın başına geçerken.
Rahatsız edici sessizlik kapının gıcırtısıyla bölündüğünde herkes bir Deniz'e bir bana bakıyordu.
"Hoşgeldiniz." deyip yatağımı gösterdim oturmaları için. Deniz'den onay aldıktan sonra oturmaya çalıştıklarında yana kayması için Hasret'i uyardım. Hasret beni umursamayınca "Hasret." dedim sesli bir şekilde.
Derya "Biz iyiyiz böyle." deyip Bade'yle beraber duvar tarafına geçti.
"Boncuk sen mi başlarsın yoksa ben mi başlayayım?" dedim Deniz'e dönerek.
"Sen başla." dedi.
"Azra sen az önce Boncuk mu dedin?" diye sordu Yonca.
"Daha demin de Deniz'in odasına geldin." dedi Dudu merakla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADER ~ AZDEN
Teen FictionAlternatif AzDen kurgusudur. Her şey Avlu'nun 10. bölümünden itibaren başlar. ••• Azra "Sevgilim, Hayatım, Dünyam, Bitanem.." diyerek Deniz'e baktı. Orada olduğundan emin olduktan sonra "Bunlar sana aşık olduktan sonra sana söylemek istediğim şeyler...