DENİZ
Yonca Öykü'ye dönüp "Öykü Hanım sorularınız bittiyse yemeğinizin başına geçin lütfen." dedi. Öykü Azra'yla bana baktı. "Bitti." deyip Azra'nın kucağından kalktı.
Azra'nın kulağına yaklaşıp "Bir elmanın iki yarısı klişesi mi gerçekten mi?" diye fısıldadım.
Azra bana dönüp "Birde sen başlama Boncuk." deyince gülmeye başladım. "Açıkçası dünkü gibi patlayacaksın sanmıştım ama beni çok şaşırttın." dedim.
"Ödeşmiş olduk Boncuk. Bende buradaki herkese bizi açıklayacağını düşünmemiştim." dedi gülerek.
"Sanırım haklı olabilirsin." dedim.
Herkes yemeğini bitirdikten sonra bloğa geri dönerken Azra elimi tutunca bir anlık refleksle etrafı kontrol edip ellerimizi ayırdım. Azra bu hareketime gülünce "Çok komik." deyip ona yaklaşıp elini tuttum.
"Bugün havalandırmada futbol maçı yapacağız kızlarla. Sende oynamak ister misin?" diye sordu.
"Ben futbol sevmiyorum Azra hem anlayamıyorum da bir amacı yok. Basketbol maçı yaparsanız neden olmasın?" dedim. Hakan o kadar fanatikti ki sadece bunun için bile futboldan nefret edebilirdim.
"Allah aşkına Deniz bu boy ve cüsseyle Bade ve Hasretle nasıl kapışayım?" dedi gülerek.
"Ne yani sadece kazanacağını bildiğin avantajlı olduğun maçlara mı çıkarsın Azra Kaya?"
Azra gülerek kaşlarını yukarı kaldırdı etrafta gardiyan olup olmadığına baktı. Dudaklarıma doğru yaklaşıp "Her zaman değil." dedikten sonra alınlarımızı birleştirdi. "Aramızda kalsın en büyük ödülüm en riskli karşılaşmamdan çıktı." dedi.
"Madem bu kadar istedin seninle teke tek basket maçı yapalım o zaman Boncuk. Bak şartlarda eşit hem." dedi.
"Bugün olmaz Azra o kadar söz vermişsin kızlara heveslenmişler. Başka bir zaman için söz, ben bugünlük tribünden katılırım." dedim.
"O zaman birlikte izleriz Boncuk bende oynamayacağım." dedi.
"Bir kerede bir dediğime evet desen çok mu şey istemiş olurum Azra?" dedim.
"Eğer öldüğümde Cennet'e gidersem ve orada sen yoksan ciddi olay çıkarırım Boncuk. Yanımda sen varken bir maçımı önemseyeceğim." deyip bana sarıldı.
Başımı boynuna gömdüğümde derin bir nefes aldım. Bu koku olmadan nasıl yaşamıştım daha önce? "Eğer benden önce ölürsen seni öldürürüm Azra." dedim.
Azra iyice beni kendine çekip saçlarımı okşarken "Bence bu konuyu kapatalım Sevgilim." diye fısıldadı.
•••
"Hasret vur sana şu topa doğru düzgün. Derya sende topa bak başka yerlere değil." diye bağırdı Azra yanımda otururken.
"Azra ya deme şöyle kıza." diye uyardım onu.
"Gerçekten o ve Heves ne alaka?" dedi Azra dizime başını koyup yatar pozisyona geçmişti.
"Azra ne yapıyorsun?" dedim.
"Fatih Terim gibi bağırmaktan yoruldum bende seni izliyorum ne var bunda?" dedi gülerek.
"Yani avludayız bu kadar yakın olmasak mı?" dedim.
"İyi de herkes biliyor zaten." dedi sonra ekledi. "Senin sayende."
"Evet ama rahatsız oluyorum bakışlardan." dedim. Azra derin bir nefes alıp kalktı tekrar eski yerine geçip bana döndü. "Şimdi nasıl Boncuk?" diye sordu. Bozulmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADER ~ AZDEN
Teen FictionAlternatif AzDen kurgusudur. Her şey Avlu'nun 10. bölümünden itibaren başlar. ••• Azra "Sevgilim, Hayatım, Dünyam, Bitanem.." diyerek Deniz'e baktı. Orada olduğundan emin olduktan sonra "Bunlar sana aşık olduktan sonra sana söylemek istediğim şeyler...