63. Bölüm

998 55 8
                                    

2 Gün Sonra

AZRA

Zerrin benimle oyun oynamak için resmen 2 gündür beni revirden taburcu etmiyordu. Bu da yetmezmiş gibi bizim bloktan hiç kimse yanıma uğramamıştı. Revirden kaçma çabalarım koridorun ucuna gelemeden yakalanmamla son buluyordu. Konuştuğum tek kişi hemşire Ayşe'den başkası değildi. 

"Beni daha ne kadar burada tutacaksınız?"

"Sen iyileşene kadar Azra. Dün dikişlerini patlatmasaydın belki de şimdi çoktan taburcu olmuştun."

"Bir terslik olduğunun farkındayım. Kimse ziyaretime gelmedi. Melis bile yok ortalıkta."

"Melis Hanım'ın tayini çıktı Azra. Artık burada çalışmıyor kendisi."

"Ne!"

"Duydun işte."

"Ne zamandan beri?"

"Dünden beri."

"Peki kızlar."

"Onları ben bilemem."

"Ne demek bilemem."

"Azra işimi zorlaştırma lütfen."

"Bana doğru düzgün bir açıklama yapsan işin zorlaşmaz aslında. Baksana şu halime. Gerçekten ne yapabilirim ki?" deyip elimdeki kelepçeleri gösterdim. Başta burada bile kelepçe takmalarını yadırgasamda o kadar garip şeyler oluyordu ki kelepçeler umurumda olan son şeydi neredeyse.

"Zerrin Hanım'ın emri böyle Azra. Arkadaşların bloklarındalar. Diyeceğim tek şey bu."

"Bari buradan ne zaman çıkacağımı söyleyin."

"İyileştiğinde Azra, iyileştiğinde." demesi beni çıldırtmaya yetmişti.

"Siz gerçekten beni delirtmeye çalışıyorsunuz değil mi?"

•••

1 Gün Sonra

Gecenin bir yarısı beni uykumdan uyandırarak "Gözün aydın Azra. Artık seni taburcu edebiliriz." diyerek yanıma geldi hemşire Ayşe.

"Kimin emriyle?" diye sordum uykulu bir sesle. Buradan çıkacak olmama bile sevinemiyordum resmen.

"İyileştin artık. Kendini yormamaya ve ters bir hareket yapmamaya çalış. Geçmiş olsun." diyerek duymamazlıktan geldi sorumu. Elimdeki kelepçeleri çıkartıp giymem için gömleklerimden birini uzattı.

Zerrin yanında Özlem'le içeri girince onlara iğneleyici bir tonla "Hoşgeldiniz." dedim. Özlem bir an afallasada Zerrin ona bakınca kendini toparladı. "Hortlak mı gördün Özlem?" diye sordum ona takılarak.

"Kendine gelmişsin bakıyorum Azra. Özlem ince aramanı yaptıktan sonra koğuşuna gidebilirsin." deyip Özlem'e döndü Zerrin. "Sen ne yapacağını biliyorsun Özlem."

"Tabi Zerrin Hanım." diye onayladı onu Özlem.

"Kaç gündür buradayım ellerim kelepçeli bir şekilde. Kimseden haber alamıyorum. Gecenin bu saatinde birde ince aramam eksikti gerçekten." diye yakındım.

"Prosedür böyle Azra. Senin için kurallarımızı esnetmemizi beklemezsin herhalde bizden. Geçmiş olsun." deyip yanımızdan ayrıldı Zerrin.

•••

İnce aramam yapıldıktan sonra bloğa doğru giderken Özlem boğazını temizleyip bana bir şeyler söylemeye çalıştı. "Bü- büyük ihtimalle haberin vardır ama dikkatli ol Azra."

"Nasıl yani? Neden dikkatli olmam gerekiyor?"

"Bakanlık cezaevini kapatmaya karar verdi. Ama Zerrin Hanım buna karşı çıktı. Bu yüzden bütçemiz kısıtlandı."

KADER ~ AZDENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin